tata1

Kopcenie/dymienie C-330

Polecane posty

Roki212    1828

Jak ciśnienie nad sekcją jest z 300 at to i mniej więcej do tylu max powinno otworzyć wtryskiwacz chyba logiczne czyli jak masz 135 at otwarcie to razy dwa powinna otwierać max 270 at

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baartus    0

zreszta jest nowa to musi dawać nawet patrząc na to jak była nowa to przecie po 6 miesiącach nie padła a dwa na kilku jest to samo

 

ale to nowa pompa

Edytowano przez Baartus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

Nowa nowej nie równa, mówię minimalnie przy 202 at powinno wtryskiwacz przebijać

To może zegar masz zły lub cos nie tak mierzysz

Nowa pompa, mówiłeś że środek nowy 65 mth temu zapytałem jakie części wstawił

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baartus    0

jutro ustawie jeden na 250 atm i zobacze czy da rade

 

ale przecie trzy pompy by nie były padniete

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

Ustaw na 210 jak będzie ładnie pylił podczas kręcenia rozrusznikiem powinno ok być. Bo jak sekcja daje za małe ciśnienie to właśnie będzie dymił i słaby

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baartus    0

wszystko sekcje zaworki regulator sprezyny

 

powiedz mi moze wiesz jak daleko powinien pylić wtrysk tak orientacyjnie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

Jak nie to to będziesz pewny że sekcja daje prawidłowe ciśnienie i wykluczysz je, w tym przypadku musisz chwytać się wszystkiego

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Wkręć jej z pół obrotu na pompie.Ma za dużą dawkę paliwa.Ona nie może przepalić tego paliwa i kopci i jest słaba.Pokombinuj z dawką paliwa i opóźnij ciut wtrysk.Tak robiła ta c 330 jak na samym początku pisałem.Odpal ją popuść kontrę na regulatorze i po trochu wkręcaj.

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

Pisał wcześniej że już to robił i nic nie dawało, ale silnik przepali wszystko u siebie na starej pompie wykręcałem ten wkręt walił dymem i kolektor był lekko mokry ale szedł i nic się nie dławił :D

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baartus    0

nom już próbowałem z dawką i nic nawet już 2 obroty i tak samo kopci ale wcale już nie jedzie ............... <_< jeszcze jutro sprawdzę te sekcje i chyba trzeba będzie się poddać a 30- stke zakopać w garażu.......................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Spróbuj bez tłumika.I opóźnij trochę wtrysk i zmniejsz o ćwierć obrotu.

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

Ty go nie opóźniaj tylko przyspiesz (poluzuj i pokręć osią pompy w prawo) powinieneś przy raptownym dodawaniu gazu słuchać stuki, puki w głowicy.

Nie wiem co wy się uczepiliście do tego opóźniania

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baartus    0

ale na przyspieszonym jest tez to samo już próbowałem wszystkiego i o mam silnik z piekielną mocą ja nie mam już pojęcia co go boli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Odpal ciągnik popuść kontrę na regulatorze wkręć z ćwierć obrotu.

Roki212 jak jest za wczesny wtrysk to silnik robi się głośny i kopci ostro na niebiesko jak jest zimny no i ma biedę odpalić jak za późny robi się głuchy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

Tak jak za bardzo przyśpieszysz robi się głośny, a jak opóźnisz robi się cichy tylko nawet dziś jednemu wstawiałem pompę po remoncie i jak opóźniłem to ciężko pali dymi i wolno wchodzi w obroty, a jak przyśpieszyłem odpala od razu nie dymi i pracuje normalnie, Więc chyba jest odwrotnie jak napisałeś. Oczywiście mowa o przyśpieszeniu aby nie było słychać tych stuków

Każdemu ustawiam jak u siebie http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=K3AvaQrfXHw

dymi coś :)

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baartus    0

to co mam jeszcze zrobić wsadziłem w niego przeszło 3tys a tera co inny kupić nie wiadomo w jakim stanie

 

no i to widać ze moc i 30-stka całkiem inaczej chodzi dymu nie widać a mój to złom !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

Ustaw porządnie początek wtrysku, sprawdź te sekcje jakie dają ciśnienie możesz pobawić się z dawką, ale jak dla mnie nic to nie da. Jak pracuje zobacz czy przelewem w zbiorniku leci paliwo czy jak dodasz gazu leci szybciej czy wolniej.

Nie jest złom tylko coś jest zje***e w jakimś miejscu. Ciekawi mnie tylko czemu nie słychać wtryskiwaczy na wolnych obrotach jak pompka zasilająca sprawna to daje dużo większe ciśnienie niż zapotrzebowanie i powinno słychać je. U tego gościa co mu dziś wstawiałem pompę też miał nową zasilającą i skrzypiały przy wolnych obrotach

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baartus    0

nom tak zrobie

 

nie wiem czemu nie słychać ale widzisz twoja ma całkiem inny dźwięk a mj wszyscy mówią ze jakoś dziwnie chodzi jak dałem wujkowi zęby się przejechał to tez jak dalej odjechał to to nie jest dźwięk 30-stki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

Wiesz tego dźwięku tak bym twardo się nie trzymał, mam jeszcze drugą C-330 na częściach tego samego producenta robioną i też ustawianą prze zemnie i ona w ogóle inaczej pracuje, tak już jest postaw każdy silnik ma inną pracę ;) Ważne właśnie aby miał siłę, zimny jak i ciepły ładnie odpalał itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Wywal wtryskiwacze i załóż nowe.Na przyrządzie pokazuję dobrze a jak odpalisz dostaje temperaturę i leje.Jak na 3 pompach to samo się dzieje. Miałem taki numer w swojej c 360.Po zmianie na nowe jest dobrze.

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj