tata1

Kopcenie/dymienie C-330

Polecane posty

Roki212    1817

Poluzujesz trzy śruby i pokręcisz osią pompy trochę w prawo wtedy powinien lepiej odpalać

A co do tego opóźniony czy przyspieszony to każdy to nazywa po swojemu.

Bynajmniej ja to tak rozumiem tak jeżeli ustawiasz zapłon na kołek i kołek wpada w otwór a w kapilarze nic się nie dzieje to masz za późny zapłon (aby przyspieszyć czyli aby paliwo wcześniej drgnęło kręcisz osią pompy w prawo) A jeżeli kręcisz i paliwo drgnie wcześniej niż wpadnie kołek to masz za wczesny (czyli kręcisz osią pompy w lewo aby później drgnęło)

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Roki212 chyba się pomyliłęś (Poluzujesz trzy śruby i pokręcisz osią pompy trochę w prawo wtedy powinien lepiej odpalać). Wtedy jeszcze przyśpieszasz.w lewo opóźniasz

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

U mnie bynajmniej jest tak że lepiej odpala jak osią pompy kręcę bardziej w prawo (przyśpieszam) wtedy szybciej łapie, ale i co za tym idzie twardo pracuje przy raptownym dodawaniu gazu. Jeżeli pokręcę osią w lewo (opóźnię) wtedy trzeba dłużej go pokręcić jak jest zimny, aby załapał a jak załapie pracuje przez jakaś minutę nie równo następnie się normuje. Niedawno zakładałem nową pompę w swoim to się tym bawiłem z tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    2

Jak na postoju to pracę ma niczego sobie a dym to tu jest pikuś po prostu zimny silnik moim zdaniem jak po remoncie to go docierać :rolleyes: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max696    9

Chciałbym się zapytać od czego masz założony czujnik temperatury wody, bo to chyba elektryczny jest, czyżby od c-385 i czy musiałeś coś przerabiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baartus    0

max696 tak czujnik jest od c-385 nic nie trzeba przerabiać tylko wykręcić stary wraz z tą redukcją i wkrecic ten polecam duzo bardziej dokładny lepszy odczyt i mniej awaryjny bo mi jakoś te orginały nawalay :)

 

a wracając do silnika to czy zimny czy ciepły dymi jednakowo podpiełem go dziś pod pustą d-47 ....................poraszka 6 biegu nie dało sie wrzucic brak mu totalnie mocy a z rury czarno !!!!!!nagrałem kawałek filmu jak jedzie na pusto sam ciagnik gaz w podłoge i ledwo to jedzie zobaczycie sami <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baartus    0

i jeszcze jedno panowie wsłuchajcie sie w dzwiek bo jak dla mnie to jakoś dziwnie chodzi jak nie 30-stka <_<

 

:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Hmm wkręca się na obroty na postoju bardzo ładnie, a czemu nie ma mocy....

On wygląda jak by sam bez niczego miał bardzo ciężko temu dymi. Najczęściej takim objawom czarny dym brak siły to winne wtryski i pompa a tu nie mam pojęcia już. A sprawdzałeś może czy nic go nie blokuje w moście czy na hamulcach, bo pusto nim tak jedziesz jak byś coś z tyłu cięższego ciągnął jak dla mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baartus    0

no właśnie nic skrzynia most wszystko jest ok teraz kopci bardziej i wolniej sie zbiera niz wtedy jak miał moc z 9 tonami szybciej go bujałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

A pompka zasilająca sprawna, może mu paliwa brakuje jak jest nieszczelny zawór w pompie zasilającej. Bo do dymienia to najczęściej niewłaściwa dawka paliwa, małe ciśnienie wtrysku lub zły początek wtrysku, uszkodzona sprężyna wtryskiwacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Jeszcze zapytam co z tym zaworkiem z kulką na przelewie pompy jest sprawny bo utrzymuje on ciśnienie 1 at między pompą wtryskową, a zasilającą

Jak pracuje na wolnych obrotach to słychać u ciebie skrzypiące wtryskiwacze bo u mnie tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baartus    0

powiem tak kolego próbowałem ich juz chyba z 5 i są dobre a bez niego mój ciapek chodzi tak samo jak z nim nie ma w niczym różnicy

 

ale jak silnik chodzi na wolnych to i tak wtrysku nie słychać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    2

Na pompie wtryskowej jest zawór przelewowy to jest taka śrubka ze sprężynką w śrubce czy to sprawdzałeś ? :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baartus    0

nie pamietam juz

ale ona daje 190 atm

 

jeszcze jakieś pomysły czy juz wszyscy sie poddali ?? -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Kolego 190 atm to sekcja do wywalenia, minimalna wartość dla sekcji to 1,5 krotna wartość ciśnienia otwarcia wtryskiwacza czyli około 202 atm to minimum, a sprawna sekcja daje nawet 300 atm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj