News
jd6220

Brak ciśnienia na manometrzew Biaradzki

Polecane posty

jd6220    1

Od jakiegoś czasu mam problem z opryskiwaczem bieradzkiego 400l/12m po wymianie pompy na nowo ciśnienie na dyszach zwiększyło się w porównaniu do starej pompy problem w tym że manometr(sprawny) pokazuje ciśnienie od 0 do nawet 2 chociaż na dyszach wydaje się wieksze. i nie idzie wcale go wyregulować tym pokrętłem. w dodatku po kilku krotnym przekreceniu nim nie ma żadnych oporów i nie wiem czy tak powinno być po włączeniu mieszadła ciśnienie praktycznie spada do 0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Masz olej pod manometrem?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ursusek94    15

jak ci spada po włączeniu mieszadła to musisz kręcić zaworem i zwiększyć ciśnienie, ja pryskam na zamkniętym mieszadle i nie wchodzę z 6 atmosfer, najlepiej pryska, a jak nie działa pokrętło to do wymiany, a i pisze się Biardzki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jd6220    1

Masz olej pod manometrem?

 

nie mam oleju

jak ci spada po włączeniu mieszadła to musisz kręcić zaworem i zwiększyć ciśnienie, ja pryskam na zamkniętym mieszadle i nie wchodzę z 6 atmosfer, najlepiej pryska, a jak nie działa pokrętło to do wymiany, a i pisze się Biardzki.

 

własnie krecenie zaworem nic nie daje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekfarmer    6765

to wlej olej jak ma manometr dobrze działać na sucho


Kto drugiego łaje, niech sam przykład daje

Głupiemu ustąpić, sto dni odpustu dostąpić.

Głupi  marzy  o bogactwie, a mądry  o  szczęściu

  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    242

Olej  do uzupełnienia, uszczelka do wymiany.

Edytowano przez agromatik

"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolopopo    3

A może syfy w filterku przy rozdzielaczu.sprawdzasz to czasem? Opryskiwacze mają dwa filtry jeden duży na dole drugi przy sekcjach.jak nie masz to może (azoty---
osady ) dostały się do magistrali manometry?To wynik złego płukania opryskiwacza
Jak robisz mieszanki odrzywczo-zebojcze (herbicydy i witaminy)to lubią się niektóre "zważyć"tworzy się gęsta zawisina która lepi się wszystkiego.
odpowiedz mi , proszę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jd6220    1

Olej  do uzupełnienia, uszczelka do wymiany.

od czego uszczelka ?

 

A może syfy w filterku przy rozdzielaczu.sprawdzasz to czasem? Opryskiwacze mają dwa filtry jeden duży na dole drugi przy sekcjach.jak nie masz to może (azoty---

osady ) dostały się do magistrali manometry?To wynik złego płukania opryskiwacza

Jak robisz mieszanki odrzywczo-zebojcze (herbicydy i witaminy)to lubią się niektóre "zważyć"tworzy się gęsta zawisina która lepi się wszystkiego.

odpowiedz mi , proszę

filtry sprawdzane. no w zeszłym roku robiłem troche mieszanek. np mocznik z apaczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    242

@dziubek ci wyjaśnił którą, tylko ją wymień, gdzieś ten olej wsiąkł, bo raczej nikt go nie wypił czy tez sam nie wyparował. Ja na początku sezonu rozbieram cały zawór, bo lubi się ta konstrukcja zawiesić na którymś z uszczelniaczy. Rozebrać, wyczyścić, nasmarować olejem silikonowym i działa, roboty na pół godziny jak nie ma cieczy w opryskiwaczu.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dziubek    4

Popatrz jeszcze na polaczenia od strony ssawnej i na o-ringi,bo jak lewe powietrze ciagnie to tez cisnienia nie zrobisz a jak nie pomoze to dalej juz pompa zostaje lub jeszcze mieszadlo peklo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jd6220    1

Ta gumowa jak manometr wykrecisz. Nalej do tej gumki oleju

 

własnie uszczelka była wymieniana. już chyba wszystko było sprawdzane prócz rozkrecania rozdzielacza. pompa jest nowa (zamieniona na gwarancji) i ładnie pryska z dysz tylko nie działa manometr i nie można pokretłem wyregulować ćiśnienia (mimo krecenia w jedna lub w drugą strone ciśnienie wody z dysz nie wygląda aby sie zmieniało)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    156

to coś z rozdzielaczem masz nie tak.a jak wyłączysz sekcje i wlonczysz mieszadlo to manometr reaguje czy też nie?ja tak miałem z rozdzielaczem duro ze na mieszadle reagowal manometr a jak załączyłem sekcie to praktycznie wcale woda nie poszła na dysze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusek94    15

u mnie jest tak że jak otworzę mieszadło i zamkne lance to mało rozdzielacza nie rozsadzi, ciśnienie kosmiczne, a jak pryskam no to 6 utrzymuje na zamkniętym mieszadle. myślę że powinieneś rozkręcić rozdzielacz i go po prostu przedmuchac. może ci się syf jakiś przykleił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolopopo    3

własnie uszczelka była wymieniana. już chyba wszystko było sprawdzane prócz rozkrecania rozdzielacza. pompa jest nowa (zamieniona na gwarancji) i ładnie pryska z dysz tylko nie działa manometr i nie można pokretłem wyregulować ćiśnienia (mimo krecenia w jedna lub w drugą strone ciśnienie wody z dysz nie wygląda aby sie zmieniało)

Mi to ewidentnie wygląda na syfy w przepustnicach.jaki masz manometr "glicerynowy",czy jakiś wynalazek(moze się zatarł),albo zawiesił się tłoczek"grzybek"na pokrętle(regulator że sprężyną) i dlatego nie masz kontroli nad ciśnieniem. Rozdzielacz rozkręcasz tak :masz dwie szpilki -rozkreć je i śrubokrętem oddziel sekcje,( uszczelki do wymiany) sprawdź mechanizm ramionek sekcji,na pewno tam jest "nalot",potem oczyść regulator-, ręcznie czy pokrętło wykręca tłok (może być do wymiany),potem obejrzyj magistralę do manometru,tam też może być syf (tam nie ma przepływu i dlatego tam się syfi)odp jak coś zrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jd6220    1

problem rozwiazany ;) okazało się że w rozdzielaczu przy przezroczystym przewodzie była jakaś blaszka (podkładka?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolopopo    3

Dobrze byłoby to namierzyć,bo to może być początek innej awarii.w której rurce ona była?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek8111
      Witam. Dzisiaj po wymianie oleju w fendt farmer 312 z 1992 roku nie chce zgasnąć kontrolka skrzyni.Filtr wymieniony ,podlany olejem.Olej zalałem fusch Gear LS sae 90.Wcześniej przy niskich obrotach silnika zapalała się kontrolka od ciśnienia skrzyni.Mierzyłem na punkcie przy filtrze i rozgrzanym oleju to było około 12 barów przy 1000 obrotów na silniku.Natomiast ciśnienie w miejscu czujnika przy stopniach było około 0.2 bara .Proszę o pomoc jak odpowietrzyć pompę czy może cały układ czy konieczna będzie wymiana pompy(oby nie,bo remont to chyba będzie słono kosztował).Pozdrawiam.
    • Przez DeutzFahrAgroplus85
      Pomocy.
       
      Posiadam od niedawna ciągnik Deutz Fahr Agroplus85 z rocznika 2000 typ D11S. 
      Problem polega na tym, że nie ma mocy i kopci na czarno. 
      Zrobione zostały wtryski, uszczelniony kolektor dolotowy i intercooler, a problem nie zniknął. Turbo Ok. 
      Spotkał się ktoś z was z takim problemem? Bądź ma jakiś pomysł? 
    • Przez dajmen41
      Witam posiadam mb trac 800 z instalacją 1 obwodową oraz 2 obwodową  natomiast nie mam powietrza na 1 obwodowej(2 obwod nie sprawdzalem) a  moja przyczepa jest 1 obwodowa co mam zrobić by powietrze dotarło do złącza. Dodam ze ciśnienie z kompresora idzie 8 bar .

    • Przez michalnh
      Witam,
      Wiem, że temat był już poruszany ale nie znalazłem odpowiedniej sytuacji do mojego przypadku, mianowicie JD przed remontem skrzyni po rozgrzaniu rozłanczał jazde w przód paliła się kontrolka czerwona od ciśnienia oleju w skrzyni i czerwony wykrzyknik, rewers wskakiwał na N ponowne załanczanie raz przynosiło skutek raz nie, ciągnik raz jezdził na wysokich obrtotach raz nie. Do tyłu ciągnik jeździ normalnie na kazdym biegu, ale do przodu nie chce. Po remocie skrzyni dodam kompletnym remoncie sytuacja jest taka sama, równiez po rozgrzaniu dzieje się tak samo. Czy ktoś miał taki przypadek i może podpowiedziec co to ? Skrzynia, ciśnienia, oleje, filtry, kosze rewersu, tarczki są ok. Z góry dzięki na każdą odpowiedź.
    • Przez jack1234567891
      Witam, mam problem z ciągnikiem MF3340s. rano po odpaleniu nie ma wspomagania kierownicy dopiero jak odpalę jeszcze raz i trochę przegazuję to zaczyna powoli się pojawiać. Czy wiecie może jaka jest przyczyna?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.