Skocz do zawartości
PanPawel

Zetor 6911 dymi na biało na wolnych obrotach

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
PanPawel    2

Witam mam problem z Zetorem 6911 mianowicie jest tak jak sie go odpali to dymi jak szalony na bialo na wolnych obrotach. Wtryski byly ustawiana lało na 2 ale po zaloze
niu naprawionych nic sie nie zmieniło. Dodam ze oleju nie bierze płynow nie ubywa.Gdy sie go wsadzi w ciezka prace to nawet dymku nie pości a jak wroci sie i chodzi na solnych obrotach to dalej na bialo kopci. Co to moze byc przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PanPawel    2

To wiadomo ze kazdy dymi po odpaleniu ale on tak ma caly czas. W pracy nie kopci wcale ale jak go posrawić po calym dniu to bedzie dymul dalej na wolnych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    247

zmień go$cia co Ci te wtryski sprawdza. Potem podwracaj rurki i na wierzchu zobacz na rozruszniku jak to rozpyla - chyba, że masz nanometr to sprawdź ciśnienie z pompy. Czasem takie cuda robi kiepskie albo stare paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanPawel    2

Stare paliwo odpada bo leje na bieżąco świeże, Mechanior też na pewno dobrze robi bo jest sprawdzony od lat więc także odpada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1836

jak jestes pewny tak wtrysków to gdzies kompresji nie ma. Zawory sprawdzałeś ?


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1836

jak sprawdzisz zawory i utawisz luzy, to przydaloby sie zwalic kolektor wydechowy i zobaczyc z ktorego cylindra najbardziej daje dym, czy ze wszystkich jednakowo, i zmierzyc kompresje, to wiele powie.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bubel500
      Witam, wymieniłem dziś w Zetorze 6718 filtr oleju typu "bąk" na filtry PP z podstawą od 7211 taka jak na zdjęciu: 
      Problem w tym, że po pracowałem na tym filtrze jakieś 2-3 godziny, i podczas jazdy, zobaczyłem że spada ciśnienie oleju, zatrzymałem się, i okazało się że wywaliło olej przez odmę, i tu moje pytanie, czy można normalnie zmienić filtr typu bąk na pp bez żadnych problemów, czy trzeba jakieś przeróbki dokonać? Ja obstawiam że filtr pp dostałem nie od tego pojazdu, i się zablokował, dlatego wywaliło, Ciśnienie po wymianie bąka na pp na zimnym na obrotach 5 atm, na wolnych 4, na gorącym ( 80 stopni ) wysokie obroty 4, niskie 2 atm. 
      Pozdrawiam!
      Dodam tylko że  przez 2 godziny było, okej, a większość oleju wygoniło podczas jazdy, na odcinku 100 metrów

    • Przez tre_k
      Panowie muszę wymienić zbiornik paliwa, jest cały pordzewiały wszystko zbiera się w odstojniku który muszę ciągle czyścić, oraz zapycha dopływ paliwa przez co ciągnik gaśnie. Płukanie nie pomogło dlatego muszę wymienić cały zbiornik. Ale z tym jest problem ponieważ tak jak na zdjęciach z kolumny kierowniczej wychodzi jakiś ,,drut". Wybrałem już bak ZBIORNIK ale nie wiem czy zmieści mi się. Mechanik tez nie wie do czego to służy, wymieniał ktoś zbiornik ? czy ten będzie pasował? poniżej zdjęcia ciągnika https://drive.google.com/drive/folders/1lti13Bv1uOhxOTCk0rpC_QLgk31Qsvh2?usp=sharing
    • Przez Dewro
      Jestem w trakcie wymiany uszczelek pod głowicami i mam mały problem. Czy zaznaczone na zdjęciu blaszki po bokach uszczelki mają przylegać do bloku czy do głowicy? Są tylko po jednej stronie uszczelki.

    • Przez krzeski
      Witam
      Wstyd sie przyznac ale rozebralem silnik w zetorku 7711 i nie pamietam jak byly zamontowane tloki i korbowody. kolejnosc znam ale nie pamietam w ktora strone maja byc oznaczenia (numery) na korbowodach od strony rozrusznika czy od strony pompy wtyskowej. tak samo mam problem z tlokami z ktorej strony ma byc literka grupy selekcyjnej.
    • Przez tre_k
      Panowie cieknie mi z jak na zdjęciach poniżej,
      ZDJĘCIE
      Gdzie mogę dostać zestaw naprawczy do tego? czy trzeba wymienić całą pompkę zasilającą? czy można ją uszczelnić? podpowiedzcie coś.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.