Skocz do zawartości
augu

Dziwne zjawisko po zmianie oleju /Pomocy

Polecane posty

augu    0

Witajcie zmieniłem olej w mojej 360 (5 lat po kapitalce)  nie wiedziałem jaki olej był poprzednio (przejołem gospodarstwo po rodzicach )

zmieniłem olej na Turdusa shpd 15w40 .woziłem gnojówkę i spr jak tam  olej i na bagnecie były takie jakby bąbelki/pęcherzyki  tydzien temu tez były dzisiaj byłem się przejechać i zobaczyć jak zboża wróciłem sprawdzam z tatą dalej sa ale juz mniej

uszczelka po głowica nie poszła olej taki sam poziom w chłodnicy babelków nie było woda nie tłusta Ciapek pali na dotyk ( Tata sprawdził ze mną  stary pgrowiec)

co to może być ?? czy może olej sie gryzie z resztami starego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    857
Napisano (edytowany)

Jeśli zmieniałeś olej po 5 latach to Turdus nie "gryzie" się z olejem tylko z czyś podobnym do oleju ;)

a tak serio to raczej nic złego się nie dzieje :D

Dobrze by było sprawdzić ciśnienie oleju bo jeśli się trochę pieni to może być oznaka zużytej pompy oleju.

Edytowano przez extrabyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
augu    0

nie dopisałem mój błąd olej zmieniany co rok przed orkami

cienienie na zimnym 4 atm

przy 2200obr  prawie 6 atm.

na ciepłym  silniku na biegu jałowym 4 atm ogólnie wskazówka od 4 do 6 atm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

augu    0

Dzis uprawialem pod kukurydzę i spr olej u samej góry bagntu się pieni czy to może szkodzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    111

nic sie nie dzieje jak się pieni chyba jak by zmienił kolor albo zacznie przybywać to można się zaczynać przejmować pilnuj tylko poziomu gdzieś może się zapowietrzać albo tak jak wyżej zużyta pompa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    893

Dzis uprawialem pod kukurydzę i spr olej u samej góry bagntu się pieni czy to może szkodzić

 Musi się pienić,żaden automat piorący nie ma takiej wydajności :lol:  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slonju77    12

Olej nie może się pienić ,jesli zawsze był lany turdus o takich samych parametrach to znaczy że to co wlałeś teraz to było tylko w beczce z napisem turdus,wymień olej jeszcze raz i omijaj z daleka tego sprzedawce od którego kupiłeś ostatnio olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    76

Co Ty pier.... Przeczytaj pierwszy post. A dokładnie ten fragment:

Witajcie zmieniłem olej w mojej 360 (5 lat po kapitalce)  nie wiedziałem jaki olej był poprzednio (przejołem gospodarstwo po rodzicach )

zmieniłem olej na Turdusa shpd 15w40 .woziłem gnojówkę i spr jak tam  olej i na bagnecie były takie jakby bąbelki/pęcherzyki  tydzien temu tez były dzisiaj byłem się przejechać i zobaczyć jak zboża wróciłem sprawdzam z tatą dalej sa ale juz mniej

uszczelka po głowica nie poszła olej taki sam poziom w chłodnicy babelków nie było woda nie tłusta Ciapek pali na dotyk ( Tata sprawdził ze mną  stary pgrowiec)

co to może być ?? czy może olej sie gryzie z resztami starego

 

Stary olej spuściłeś w całości, po rozgrzaniu silnika, czy zlewałeś zimny i przez krótką chwilę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    875

Jakby się z czymś gryzło jeśli nie ubywa oleju bądź przybywa bo ciśnienie jest bardzo dobre nie przejmowałbym się tym,jak pisali przedmówcy może być także pompa.Zrób 100 mtg i wymień  potem zobacz bo tu nie ma co dramatyzować nic się nie stanie tylko pilnuj poziomu oleju dla bezpieczeństwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie zmieniłem olej w mojej 360 (5 lat po kapitalce) nie wiedziałem jaki olej był poprzednio (przejołem gospodarstwo po rodzicach )

zmieniłem olej na Turdusa shpd 15w40 .woziłem gnojówkę i spr jak tam olej i na bagnecie były takie jakby bąbelki/pęcherzyki tydzien temu tez były dzisiaj byłem się przejechać i zobaczyć jak zboża wróciłem sprawdzam z tatą dalej sa ale juz mniej

uszczelka po głowica nie poszła olej taki sam poziom w chłodnicy babelków nie było woda nie tłusta Ciapek pali na dotyk ( Tata sprawdził ze mną stary pgrowiec)

co to może być ?? czy może olej sie gryzie z resztami starego

U mnie też była taka sytuacja. Okazało się ze przez bagnet weszło parę kropel wody podczas mycia i na nim właśnie powstało takie coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
augu    0
Napisano (edytowany)

olej Jaki był ostatnio nwm niestety był od wujka który jeździ na 1224 kosząc trawy w mieści wyczytałem na forum ze najlepszy bd turdus dlatego on 

oczywiście olej spuściłem po rozgrzaniu silnika 

olej z stacji Lotos 2 opakowania po 5 litrów nie z beczki 

olej zmieniałem dość późno wieczór 

poz mianie oleju założyłem nowy kurek do wlewu oleju kompletny tylko sitko w srodku nie zachodzi na jedna strone ale to nie problem 

Edytowano przez augu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest to spowodowane wodą w oleju (czego nie jestem pewien) to nie musi to być uszczelka pod głowicą bo może to być sama głowica

miałem tak już że woda dostawała sie na tłok i jakimś cudem odrobina wody dostawała się do oleju i miałem zjawisko ,,mleka" na ścianie bloku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
augu    0

Uszczelka cala woda w chloddnicy nie tlusta ani babelkow nie ma nawet syk bylo slychac bo pracy czyli uklad chłodniczy szczelny
JAKIE można sprawdZić czy głowica
Olej zmieniłem 6 kwietnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez piotrekkkk
      Czy można założyć do świec żarowych jakiś czujnik, czy oznacza że świece są dostatecznie rozgrzane do uruchomienia silnika?
    • Przez UrsusJohnDeereTeam
      Witam.Mam problem z odpaleniem szescdziesiatki.Otoz gdy mialem stary rozrusznik wraz z bendixem odpalał normalnie,lecz gdy rozrusznik sie spalil i zalozylismy nowy rozrusznik i nowy bendix pojawil sie problem.Otoz gdy proboje ja odpalic slychac jakby chodzil tylko sam rozrusznik,szczegolnie tak sie dzieje gdy jest zimno(w lato nie bylo takiego problemu,gorzej jest teraz w zime).Dodam ze zeby na wiencu sa wszystkie w porzadku.
      W czym moze byc problem.Bede bardzo wdzieczny za odpowiedzi.Pozdrawiam
    • Przez mafia5855
      Moja chłodnica strasznie się grzeje przy cięższych pracach polowych. Na dole chłodnicy znajduje się już rdza ok7cm². Czy mam ją wymienić czy może jakieś płyny pomogą bo zależy mi na jak najtańszych kosztach. Z góry dziękuję.
    • Przez abuk14
      Witam
      Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.
      Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.
    • Przez Sqowron
      Hejka jaki luz na zaworach ustawić w c 360 ? Z tego co wiem to ssące 0,18 - 0,22  a wydechowe 0,28 - 0,32 ale w praktyce może być chyba trochę luźniej nie? np ssący 0,25 a wydechowy 0,35 ?? Dobrze mówię? A teraz pytanie jak je ustawiać chyba na przemian tylko który z którym 1-4 2-3 ? Czy jak bo nie mam pewności ? 
×