Skocz do zawartości
Emlo

Case cs 130

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie
galeria
Case

Emlo    0

Witam, sprowadziłem z Niemiec ostatnio Case cs 130 do swojego gospodarstwa. Po krótkim szkoleniu u niemca na podwórku, myślałem że zapamiętałem wszystko albo większość, ale jest zupełnie inaczej hehe :D . Po przyjechaniu nim do Polski, niektóre cenne wskazówki po prostu zostawiłem w Niemczech. A mianowicie chodzi mi o kontrolkę DIAGNOSE która miga i uniemożliwia mi podnoszenie i opuszczanie joystickiem. Podpowiedzcie co mam zrobić, co wcisnąć przycisnąć żeby działało. Proszę też o jakieś oznaczenia tych wszystkich przycisków na panelu bocznym. Zaznaczę że z joysticka reszta czyli hydraulika, rewers i półbiegi działają tylko opuszczanie. Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Valtra123    32
Napisano (edytowany)

Jaka kontrolka świeci zielona czy czerwona bo są dwie. Jest powód czemu nie podnosi i opuszcza :

 

1.Włączona blokada zasilania zaworów i sterowania podnośnika EDC bo są 3 tryby : całkowita blokada zasilania zaworów hydr. i EDC, działanie zaworów ale blokada zasilania sterowania podnośnikiem EDC i obie rzeczy czyli zawory hydr. i sterowanie EDC odblokowane.

Te rzeczy są po to aby w czasie transportu czegoś przypadkowo nie opuścić np pługu. Jak byś nie wiedział gdzie to jest to daje link do instrukcji tam będzie http://www.agrorami.pl/sprzetgotowy/sites/default/files/87717989_int_pol%202.pdf

Edytowano przez Valtra123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Edziu    1

Pamiętaj jak chcesz opuścic naciskaj dwa przyciski na dzoju.Jak co to klikaj mam CS 150.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Emlo    0

Edziu pamiętam o tym i przyciskam dwa przyciski jednocześnie gdy opuszczam, ale wiem że można funkcje opuszczania i podnoszenia z joysticka zablokować, tylko nie wiem jak to zrobić. Ostatnio coś poklikałem i się odblokowało, i nawet włączyłem wałek wom z joysticka, ale później dalej się bawiłem i już się zablokowało. Chciałbym blokować i odblokowywać to od ręki ale nie wiem jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Edziu    1

Chcesz to podaj numer telefonu to pogadamy na liziku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Emlo    0

Dobra, wszystko prawie już jasne. A mianowicie gdy podnoszę i opuszczam przyciskiem z bocznego panela, to od razu blokuje się joystick, a żeby go odblokować trzeba wcisnąć w joyu dwa przyciski (ten z tyłu i podnoszenie albo opuszczanie) Ale znalazłem jeszcze jeden przycisk na joysticku, który znajduje się najniżej i nie wiem do czego służy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Edziu    1

To przycisk pozycji pływającej w pierwszej elektrycznie sterowanej parze wyjść hydrauliki( jak chcesz pozbyc sie cisnienia w przewodach to go klikasz) Jak co to pisz.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Emlo    0

Jest następny problem. Traktor przyjechał normalnie do domu, postał dwa dni, a dzisiaj rano nie chce jechać. Odpala, hydraulika działa, bieg wrzucony i nie jedzie. Dodam że wcześniej nie zauważyłem jakichkolwiek zmian. Teraz na wyświetlaczu pojawiły się przed literką N dwie skośne kreseczki, a wydaje mi się że ich wcześniej nie było. Może ktoś dać namiary na dobrego magika od takich spraw. Z góry dziękuje. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Edziu    1

Sprawdz dobrze bezpieczniki może byc że jakis sie przepalił i d*pa,podobnie miałem,tylko nie mogę za diabła przypomniec sobie który to,Jak opanujesz sytuacje kliknij.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Emlo    0

Bezpieczniki sprawdzone były na samym początku. Zaczęliśmy dłubać w miejscu gdzie wychodzi multicontroler i okazało się że instalacja i kostki są mokre, więc wydmuchaliśmy kompresorem i wysuszyliśmy, ale jak dmuchałem kompresorem to wcześniej odłączyliśmy akumulator żeby zwarcia nie było i po podłączeniu go ponownie okazało się że nie możemy go odpalić. Do zegarów dochodzi prąd ale do rozrusznika już nie. Na krótko pali i biegi jako tako działają. Teraz widzę że chodzi tu o rewers przód/tył to nie łapie czasami, ani rewers przy kierownicy ani ten na multicontrolerze, nie ma reguły. Czy może ktoś powiedzieć gdzie jest przekaźnik rozrusznika, bo może to jest przyczyna że nie pali z rozrusznika. A odnośnie jazdy przód tył to może ta cewka odpowiadająca od kierunku jazdy jest zabrudzona czy zaśniedziała hmmm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Emlo    0

Witajcie, gdzie znajduje się przekaźnik rozrusznika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

    • Przez jaco512
      Jakie macie opinie na temat tych ciągników? Czy warto je kupywać? Jaką mają trwałość?Poszukuję ciągnika z lat 1985-93 80-100km
    • Przez matingus
      Witam.
      Mam taki problem,nie chce się włączyć wom case mx 120 co może być za przyczyna.
      dodam że lampka też się nie świeci.
       
      Co może być ?
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez luka582
      Witam.Mam problem z słabnącą hydrauliąi po rozgrzaniu w case 785XL.Problem ujawnia się po kilku godzinach przy intensywnej pracy ciągnika,po czym jest kłopot z uniesieniem na podnośniku jakiejkolwiek maszyny ,wspomaganie działa bez problemu.Gdy traktor ostygnie wszystko jest OK. Stan oleju jest w normie .Olej jaki jest zalany to Agrol U hydrauliczno przekładniowy.Proszę o rady czy przyczyną może być filtr hydrauliki czy już pompa do wymiany?
×