Skocz do zawartości
Emlo

Case cs 130

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
Emlo    0

Witam, sprowadziłem z Niemiec ostatnio Case cs 130 do swojego gospodarstwa. Po krótkim szkoleniu u niemca na podwórku, myślałem że zapamiętałem wszystko albo większość, ale jest zupełnie inaczej hehe :D . Po przyjechaniu nim do Polski, niektóre cenne wskazówki po prostu zostawiłem w Niemczech. A mianowicie chodzi mi o kontrolkę DIAGNOSE która miga i uniemożliwia mi podnoszenie i opuszczanie joystickiem. Podpowiedzcie co mam zrobić, co wcisnąć przycisnąć żeby działało. Proszę też o jakieś oznaczenia tych wszystkich przycisków na panelu bocznym. Zaznaczę że z joysticka reszta czyli hydraulika, rewers i półbiegi działają tylko opuszczanie. Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    32

Jaka kontrolka świeci zielona czy czerwona bo są dwie. Jest powód czemu nie podnosi i opuszcza :

 

1.Włączona blokada zasilania zaworów i sterowania podnośnika EDC bo są 3 tryby : całkowita blokada zasilania zaworów hydr. i EDC, działanie zaworów ale blokada zasilania sterowania podnośnikiem EDC i obie rzeczy czyli zawory hydr. i sterowanie EDC odblokowane.

Te rzeczy są po to aby w czasie transportu czegoś przypadkowo nie opuścić np pługu. Jak byś nie wiedział gdzie to jest to daje link do instrukcji tam będzie http://www.agrorami.pl/sprzetgotowy/sites/default/files/87717989_int_pol%202.pdf

Edytowano przez Valtra123

Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Edziu    1

Pamiętaj jak chcesz opuścic naciskaj dwa przyciski na dzoju.Jak co to klikaj mam CS 150.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Emlo    0

Edziu pamiętam o tym i przyciskam dwa przyciski jednocześnie gdy opuszczam, ale wiem że można funkcje opuszczania i podnoszenia z joysticka zablokować, tylko nie wiem jak to zrobić. Ostatnio coś poklikałem i się odblokowało, i nawet włączyłem wałek wom z joysticka, ale później dalej się bawiłem i już się zablokowało. Chciałbym blokować i odblokowywać to od ręki ale nie wiem jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emlo    0

Dobra, wszystko prawie już jasne. A mianowicie gdy podnoszę i opuszczam przyciskiem z bocznego panela, to od razu blokuje się joystick, a żeby go odblokować trzeba wcisnąć w joyu dwa przyciski (ten z tyłu i podnoszenie albo opuszczanie) Ale znalazłem jeszcze jeden przycisk na joysticku, który znajduje się najniżej i nie wiem do czego służy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Edziu    1

To przycisk pozycji pływającej w pierwszej elektrycznie sterowanej parze wyjść hydrauliki( jak chcesz pozbyc sie cisnienia w przewodach to go klikasz) Jak co to pisz.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emlo    0

Jest następny problem. Traktor przyjechał normalnie do domu, postał dwa dni, a dzisiaj rano nie chce jechać. Odpala, hydraulika działa, bieg wrzucony i nie jedzie. Dodam że wcześniej nie zauważyłem jakichkolwiek zmian. Teraz na wyświetlaczu pojawiły się przed literką N dwie skośne kreseczki, a wydaje mi się że ich wcześniej nie było. Może ktoś dać namiary na dobrego magika od takich spraw. Z góry dziękuje. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Edziu    1

Sprawdz dobrze bezpieczniki może byc że jakis sie przepalił i d*pa,podobnie miałem,tylko nie mogę za diabła przypomniec sobie który to,Jak opanujesz sytuacje kliknij.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emlo    0

Bezpieczniki sprawdzone były na samym początku. Zaczęliśmy dłubać w miejscu gdzie wychodzi multicontroler i okazało się że instalacja i kostki są mokre, więc wydmuchaliśmy kompresorem i wysuszyliśmy, ale jak dmuchałem kompresorem to wcześniej odłączyliśmy akumulator żeby zwarcia nie było i po podłączeniu go ponownie okazało się że nie możemy go odpalić. Do zegarów dochodzi prąd ale do rozrusznika już nie. Na krótko pali i biegi jako tako działają. Teraz widzę że chodzi tu o rewers przód/tył to nie łapie czasami, ani rewers przy kierownicy ani ten na multicontrolerze, nie ma reguły. Czy może ktoś powiedzieć gdzie jest przekaźnik rozrusznika, bo może to jest przyczyna że nie pali z rozrusznika. A odnośnie jazdy przód tył to może ta cewka odpowiadająca od kierunku jazdy jest zabrudzona czy zaśniedziała hmmm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mafiastrozyska
      Witam jak w temacie potrzebuje opini na temat nowych ciągników Case Farmall 85A. Jak sie sprawują. Słyszałem że są troche nie udane i nie wiem czy ryzykować  zakup. 
    • Przez zeus320
      Witam.
       
      Potrzebuje pomocy z dokrecenies srub korbowodowych w case ih 1055xl silnik dt358. Nie wiem ile ustawić na kluczu żeby nie przeciagnac srub bo nie sa tanie  
    • Przez Pitlok4991
      Witam,
      Zakupiłem traktor Case 7120 z Holandi który nie był nigdy rejestrowany ,aby go zarejstrować w PL musi przejść szczegółowy przegłąd tzw "zerowy" 
      Niestety diagnosta nie potrafi znaleść numeru seryjnego nabitego na traktorze i bardzo się o to czepia.
      Dodam że tabliczka jest w kabinie, w Angielskim katalogu znalazłem że numer powinien być "in the floor" jednak na podłodze ani pod nią nigdzie nie potrafię go znaleść
      na ramie z przodu traktora też nie ma.  Pojechałem do znajomego do sąsiedniej wioski gdzie ma taki sam traktor jednak tam też nikt nie wie...
      Może jest na forum ktoś kto rozwiążę tą zagadkę i jednocześnie pomoże ? 
    • Przez alvaroalvaro78
      Witam

      Są tu użytkownicy tych ciągników ? Kupiłem MX220 parę dni temu i czekam na transport. Rozeznaję ilości potrzebnych olejów i filtrów. Ktoś podzieli się wrażeniami z użytkowania? Jak kalibruje się skrzynie, podnośnik i wom ? Jest on bliźniakiem serii TG w NH czy tylko mi się wydaje?
    • Przez Mario35
      Witam wszystkich forumowiczów. Pisze tutaj ponieważ kupiłem nie dawno Case 5150 1997 rok i niestety jak na taki ciagnik jest mułowaty.Wymieniłem filtry paliwa, przedmuchałem wężyk do baku.  Przy agregacie ścierniskowym 2,6m max jakim biegiem pójdzie to 2i2 tylko pod wzniesienie na równym to 2-3 prędkość jazdy to ok 8km/h moim NH 100km tyle jade. Wyższy bieg sprawia ze spada z obrotów i jak ma ciężko to dyma nie puści.  Drugi mankament jaki mnie meczy to jak podnoszę ten agregat (waga 1100kg) na wolnych obrotach to tez spada z obrotów. Jak mam podniesionego grubera do góry na max to tak czasami troszkę opuści i podniesie podnośnik, takie wkurzające bo szarpie ciągnikiem. Wiec tak jak w temacie proszę pomóżcie.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.