Skocz do zawartości
News
idzkos

Grzejący sie olej w skrzyni 103.54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
idzkos    14

Witam mam problem z grzejącym sie olejem w skrzyni, pompa staje sie gorąca aż parzy przewody tez sa gorące. zauwarzyłem ze elektrozawor od przedniego napedu strasznie syczy dzis go wyjełem i nie było widac po wyglądzie ze cos z nim nie tak, wyjełem tylko na chwile bo zaczął leciec olej i chyba trzeba spuszczac cały. Po rozgrzaniu oleju słabo podnosi. w przewodach co ida do chamulcow po dotknieciu czuc duze cosnienie w nich, to normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Słabo podnosi bo najpierw kazdy ciągnik(wyposażony hamulce hydrauliczne do przyczep) musi najpierw podać ciśnienie na hamulce, a dopiero potem na podnosnik i hydraulike zewnętrzną

Problem leży w rozdzielaczu od sterowania hamulców


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    187

Następny ze szklaną kulą korespondencyjnie awarię zdiagnozował. A jeśli to nie rozdzielacz to co, oddasz autorowi pieniądze za niepotrzebną wymianę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

michalll2532    44

w mojej 106 jest podobnie i nie wiem od czego tak się grzeje. z tym ze przy gorącym oleju odmawia pracy wspomaganie .raz nawet nie mogłem wyłączyć WOM ja by była dźwignia zablokowana. dopiero wyłączenie traktora pomogło. czasem słyszę takie buczenie ciężko określić z którego miejsca dokładnie ,ale wydaje mi się ze z rozdzielacza. renie chyba Baja coś z ra hydraulika bo nie raz ktoś się skarży

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kobra66    3

Może porostu pompa hydrauliczyczna pada i miesza olej wewnątrz a nie da rady podać go do innych układów i z tąd te grzanie oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5001

Zużyta pompa, która „mieli” olej co najwyżej sama będzie gorąca i pół metra rurki przed i za nią.

 

Nadmierne grzanie się oleju i pompy wcześniej, czy później doprowadzi do zniszczenia zarówno pompy, jak i samego oleju, gdyż taki olej traci niemalże wszystkie właściwości smarne i pompa pracuje „na sucho”.

 

Trzeba znaleźć przyczynę grzania a może być tylko jedna - blokowanie przepływu, zaś ono ma już więcej przyczyn, które trzeba zlokalizować – I NIKT TEGO ZA WAS NIE ZROBI! Przynajmniej nie korespondencyjnie :D

 

*Zużycie pompy jest wtórne i ma swoje źródło w: nieodpowiednio dobranym lub zanieczyszczonym oleju czy też jego braku, czyli zapowietrzeniu wynikającego albo z niskiego poziomu oleju, albo zapchania filtrów, czy nieszczelności w układzie ssącym pompy.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
idzkos    14

Olej zalany nowy fusch agrifami 10w40 filtry nowe. Nierzylem cisnienie na zimnym oleju to pokazalo prawie 200 to chyba dobrze. A gdzie znajduje sie ten rozdzielacz od hamulcow? Moze tam sie zawor przyciol skoro w przewodach od nich czuc duze cisnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Skoro napisales ze znalazles waz, to idąc po tropie węża znajdziesz rozdzielacz, wystarczy ze sprawdzisz czy na zewnatz podaje cisnienie. Bez wcisnietego hamulca nie powinno.
Najszybszy sposob na znalezenie gdzie blokuje olej to luzowanie rurek. Po odpaleniu powinien byc maly wyciek, jesli duzy to cos blokuje


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
idzkos    14

tylko ze u mnie nie ma wyjscia z tyłu na hamulce jest tylko te wyjscie zaslepione co na zjęciu, ale to chyba wolny spływ oleju. rozdzielacza tez nie moge znalesc

post-25889-0-29715100-1492800960_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

nie ma to żadnego znaczenia czy je masz czy nie.

 

Masz poprostu sprawdzić czy pompe gdzieś blokuje olej. Czyli do jakiego miejsca podaje olej pod dużym ciśnieniem cały czas. Zacznij od poluzowania przewodu przy pompie.

 


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nikejanek    8

Witam! Mialem we swojej 106.54 podobny objaw! Na samym poczatku gdy ja kupiłem!jednoczesmie mialem w niej załaczony caly czas przedni napęd. Jak sie okazalo problem nie tkwił w zaworku uruchamianym prxyciskiem, a w przystswce do napedu przedniego pod skrzynią ktora nie rozlanczala napedu,zaworek działał cisnienie dochodziłom ale nie rozłàczało napedu! W tej przystawce pękl seger i to było przyczyną nierozłańczańia napedu! Po usunięciu tej awarii, PRZESTAŁ SIĘ GRZAĆ OLEJ! I NIC WIĘCEJ NIE ROBIŁEM!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5001

Trzeba szukać przyczyny do skutku - do odważnych świat należy.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mati2812820
      Witam. Zastanawiam się o ile zmniejszyłby się rozstaw kół tylnych po przełożeniu stronami tzn. lewe koło w miejsce prawego i na odwrót? Chcę zwęzić rozstaw bo ciągnik jest za szeroki pod moje maszyny.
       
      https://naforum.zapodaj.net/7d76730940e4.jpg.html
       
      https://naforum.zapodaj.net/58b3e03d269d.jpg.html
    • Przez lisiur81
      Witam, jestem na kupnie aresa 640rz,mam pytanie odnośnie hydrauliki czy faktycznie będzie tam tylko pompa 60 litrów, młodszy odpowiednik 696rz ma już coś koło setki
      Czy te 60 litrów może być mało albo w jakiej sytuacji będzie za mało, proszę o opinię, 
       
      dzieki, łukasz
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez LeMon605
      Chciałbym w swojej aresce 556 wymienić radio (siedzi teraz Philips, pewnie oryginał), ale nie wiem jak za to się zabrać. Ściągnąłem ramkę otaczającą panel radia ale pod nią nie ma żadnych śrub. Druga sprawa to dlaczego radio włącza się tylko wtedy gdy kluczyk jest przestawiony w pozycję parkingową, czy jak to tam się nazywa, na zapłonie oraz przy uruchomionym silniku radio nie gra. W ogóle te radio jakieś dziwne, nie ma ono przycisku on/off.
      Proszę o pomoc
    • Przez bercik1995
      Witam mam problem z womem w renault ceres 85 problem polega na tym ze włączylem walek na obroty 540 eco ta dzwignia kolo siedzenia i teraz nie moge zmienic obrotow na 540 dzwignia wydaje sie jakby byla zablokowana prosze o pomoc uzytkowników co moze byc przyczyna 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.