Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Zauważyłem, że w chłodnicy ubywa płynu chłodzącego. Niestety oleju najprawdopodobniej przybywa, ponieważ na miarce jest obecnie ponad górną kreską.
      Zweryfikuję to jeszcze dokładnie w ciągu kilku dni.
      Orientuje się ktoś może, gdzie najczęściej następuje wyciek w celtisach. Od czego zacząć sprawdzanie?
      Silnik pracuje równo, nie kopci i ma dużo siły.
       
      @update
      Na szczęście oleju nie przybywa.
    • Przez V12
      Witam
      Czy po demontarzu ramion da sie wymienić uszczelniacz zaznaczony strzałką i czy to coś pomoże ?? JEst tam jeszcze oring ale pewnie w ten sposób sie go nie wymieni 
      Mam od dawna tam upierdliwy wyciek , który wystepuje tylko jak uzywam podnośnika 
       

    • Przez oreł
      Witam . Jestem posiadaczem ciągnika NH 8360 . Przyszedł czas aby uporać się z wyciekami oleju z sekcji hydraulicznych . I nie wiem jak się do tego zabrać 😂. A mianowicie jakiego rozmiaru są tam oringi i jaki jest to konkretnie imbus bo nie mogę dopasować . Proszę o poradę 

    • Przez Juziak
      Witam Panowie może pomożecie wycieka olej z silnika przez sprzęgło dwoma otworami na dole korpusu co może byc ? Czyżby symeryng poszedł na walku ?
    • Przez bubel500
      Witam, wymieniłem dziś w Zetorze 6718 filtr oleju typu "bąk" na filtry PP z podstawą od 7211 taka jak na zdjęciu: 
      Problem w tym, że po pracowałem na tym filtrze jakieś 2-3 godziny, i podczas jazdy, zobaczyłem że spada ciśnienie oleju, zatrzymałem się, i okazało się że wywaliło olej przez odmę, i tu moje pytanie, czy można normalnie zmienić filtr typu bąk na pp bez żadnych problemów, czy trzeba jakieś przeróbki dokonać? Ja obstawiam że filtr pp dostałem nie od tego pojazdu, i się zablokował, dlatego wywaliło, Ciśnienie po wymianie bąka na pp na zimnym na obrotach 5 atm, na wolnych 4, na gorącym ( 80 stopni ) wysokie obroty 4, niskie 2 atm. 
      Pozdrawiam!
      Dodam tylko że  przez 2 godziny było, okej, a większość oleju wygoniło podczas jazdy, na odcinku 100 metrów

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.