Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez kadman
      tak jak w temacie czy ktoś z was miał taki problem jak to naprawić i jaki olej wlać z góry dzięki

    • Przez dany1234
      Witam wszystkich czy mógłby mi ktoś napisać jak zlikwidować wyciek w przednim napędzie cieknie od strony wału napędowego mf 3060 z góry dziękóje
    • Przez arni251
      Witam czy w c360 po wyjęcie miarki oleju(bagneta) powinien lekko wydobywać sie olej silnikowy naa zapalonym silniku. Po otwarciu wlewu oleju wszystko jest ok nic nie pluje a z miarki lekko pluje. Dodam że silnik cyka jak nowy, jest silny i prężny, z przyczepą zboż pod góre na piaskuwce na 5 idzie tylko śmiech, ciśnienie też ma w normie. Prosze o odp.
    • Przez ravcio
      Witam,
      Od nie dawna posiadam Ceres 85x. Kupiłem używanego i staram się doprowadzić go do stanu spokojnego użytkowania.
      Ostatnio zauważyłem sporą plamę oleju. Cieknie z prawej strony pod kabiną przy skrzyni biegów (zdjęcie w załączeniu).

      Cieknie z kopułki z której wychodzi cienki hydrauliczny jakby hamulcowy przewód.
       
      Z tego co udało mi się zorientować i wygrzebać na necie to cieknie z osprzętu hamulców zewnętrznych - o ile dobrze to określam. Nie wiem co to jest i czy naprawiać czy też wymieniać całość. Udało mi się na stronie serwisu znaleźć schemat ale nie jest opisany i nie wiem co to jest i jak za to się zabrać (schemat w załączeniu). Proszę o pomoc i porady.

    • Przez areczek00095
      Cześć koledzy. Mam problem bo w moim Silverze pocil się blok pod cylindrami ale delikatnie a dzisiaj robiłem z ladowaczem, rozgrzal się i zaczęło już ładnie lecieć. Nie bardzo wiem skąd się to ciśnie bo cylindry są suche, nie widać żeby coś się na nich paliło. Druga sprawa to regulacja ciśnienia na wejściach. Tura mam wpietego w wyjścia i trochę za wolno chodzi jak dla mnie, nie bardzo wiem jak zwiększyć ciśnienia na wejściach, a może ma ktoś wpietego to bezpośrednio w pompę, to chętnie bym zobaczył jak i też pokombinowal. Poniżej kilka zdjęć odnośnie tematu.
×