Skocz do zawartości
michal1232

Renault 110-54 133-14 kupno

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
michal1232    0

Witam :D 

Planuje zakup ciągnika Renault, chciałbym zdać kilka pytań przed kupnem i prosić o pomoc w wybraniu odpowiedniego modelu
Chciałbym ciągnik który ma około 100-120 KM (modele 133 120 100) 
Pytania:
czym różnią się wersje z innymi końcowymi numerami np. 14 54? 
Jakie są skrzynie biegów i czym się różnią?
Gdzie jest rewers? Jak się go obsługuje? 
Na co zwrócić uwagę przy zakupie? 
Czy jest różnica z którego kraju jest sprowadzony? 
Srednie spalanie? 

Słyszałem że jak w tych ciągnikach jest awaria to załącza się jakby "alarm " czy to prawda i jak sprawdzić czy nie jest odłączony jeśli jest? 
Inne informacje także mile widziane :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witejus    276

wykręcaż czujnik ciśnienia oleju i wkręcasz końcówkę manometru tylko jest trudne dojście do czujnika i najlepiej wykręcić filtr oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    54

Czemu koniecznie mierzyc cisnienie oleju na silniku sadzicie ze silniki mwm moga juz ledwie zipiec po tylu latach pracy ? Czy bardziej chodzi o jakas wade problemy z silnikiem i jego cisnieniem oleju ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
margoo78    86

W zachodnich ciągnikach bardziej należy się skupić na skrzyni biegów, ewentualna naprawa silnika przeważnie jest tańsza i łatwiej znaleźć kogoś co potrafi to zrobić niż w przypadku skrzyni. Warto też sprawdzić działanie ehr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1232    0

Jak moge sprawdzić ehr?
Słyszałem że skrzynie Renault które były produkowane na niemiecki rynek są jakieś inne czy to prawda? 
Może ktoś opisać właśnie do czego służą które dźwignie abym mógł sprawdzić przy kupnie czy wszystkie mechanizmy działają?  
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalcase95    1

ja powiem tak kupilem renault 120.54 ogólnie to ze spalania zadowolony jestem z kwerneland ab 100 4 skiby pali mi jakieś 11.5 l . silnik jest ok nie ma co sie przyczepiać ewentualnie zwracaj uwage żeby pompa wtryskowa nie miala jakiś przecieków bo to nie ciekawie sie zapowiada, elektryka to to na co zwracaj uwage bo mogą być problemy, skrzynia to zależy bo do środka nie zajrzysz  i nie sluchaj opini za z niemiec czy z francji to lepsze lub gorsze bo to zalezy jak kto tym robil ogólnie zwróć uwage czy nic nie jest polanane i czy niema braków typu że coś zostalo wyjęte bo to może mówić dużo o stanie technicznym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Pajej
      Jak w temacie nie włącza mi sie przedni napęd (mam elektrohydrauliczny włącznik) jak go zgasze to po chwili gdy zejdzie ciśnienie to kontrolka od napędu zapala sie . pu uruchomieniu ciągnika zaraz gaśnie. Nie wiem jak jest w same , ale w fordzie mam tak że jak prąd nie dochodzi (spalił mi sie bezpiecznik) to napęd działa cały czas. Jak jest w same, i gdzie szukac elektrozaworu który tym steruje? który bezpiecznik jest od napędu?
    • Przez kowalc362
      Witam jaki ciągnik kupić mam 8 ha ale mam zamiar dokupić jeszcze 7 ha i zastanawiam się czy kupić usrusa c360 czy zetora 7211 teraz posiadam  ursusa c335m z turem jeśli by ktoś proponował jakiś  inny ciągnik chce coś kupić do 30 tys 
       
    • Przez Suzaku95
      Witam,
      W niedługim czasie myślę o zakupie ciągnika sadowniczego, ostatnio się trochę rozglądałem i znalazłem 2 ciekawe modele JD 5075GN i Claas Nexos 210. Ciągnik będzie głównie pracował przy kombajnie do porzeczki i opryskiwaczu.
      Interesuję mnie opinia użytkowników o powyższych modelach, podobnych do nich lub innych ciekawych ciągnikach tego typu.
    • Przez Patryk212
      Witam mam taki problem, że jak odpalam ciągnik od razu jest drugi półbieg włączony. W czym może być problem?
    • Przez marcienko55
      Witam, wymieniam w swoim bizonie uszczelki filcowe przy napędzie podsiewacza. W katalagu są ich 2 pozycje,  ale u mnie w sklepie występuje tylko jeden rodzaj. Chciałbym się dowiedzieć czy będą pasować by chyba jedna powinna być dłuższa ? Drugie pytanie to wkłada się je na sztorc tj tą wyższą stroną czy na płasko ?  Jedną strone udało mi się skręcić po rozciągnieciu jednego filcu ale po skręceniu śrubami cieżko było przekręcić rękoma mimośród, czy tak powinno być ? czy to się nie zapali ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.