michal1232

Renault 110-54 133-14 kupno

Polecane posty

michal1232    0

Witam :D 

Planuje zakup ciągnika Renault, chciałbym zdać kilka pytań przed kupnem i prosić o pomoc w wybraniu odpowiedniego modelu
Chciałbym ciągnik który ma około 100-120 KM (modele 133 120 100) 
Pytania:
czym różnią się wersje z innymi końcowymi numerami np. 14 54? 
Jakie są skrzynie biegów i czym się różnią?
Gdzie jest rewers? Jak się go obsługuje? 
Na co zwrócić uwagę przy zakupie? 
Czy jest różnica z którego kraju jest sprowadzony? 
Srednie spalanie? 

Słyszałem że jak w tych ciągnikach jest awaria to załącza się jakby "alarm " czy to prawda i jak sprawdzić czy nie jest odłączony jeśli jest? 
Inne informacje także mile widziane :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witejus    467

wykręcaż czujnik ciśnienia oleju i wkręcasz końcówkę manometru tylko jest trudne dojście do czujnika i najlepiej wykręcić filtr oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    54

Czemu koniecznie mierzyc cisnienie oleju na silniku sadzicie ze silniki mwm moga juz ledwie zipiec po tylu latach pracy ? Czy bardziej chodzi o jakas wade problemy z silnikiem i jego cisnieniem oleju ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
margoo78    124

W zachodnich ciągnikach bardziej należy się skupić na skrzyni biegów, ewentualna naprawa silnika przeważnie jest tańsza i łatwiej znaleźć kogoś co potrafi to zrobić niż w przypadku skrzyni. Warto też sprawdzić działanie ehr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1232    0

Jak moge sprawdzić ehr?
Słyszałem że skrzynie Renault które były produkowane na niemiecki rynek są jakieś inne czy to prawda? 
Może ktoś opisać właśnie do czego służą które dźwignie abym mógł sprawdzić przy kupnie czy wszystkie mechanizmy działają?  
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalcase95    1

ja powiem tak kupilem renault 120.54 ogólnie to ze spalania zadowolony jestem z kwerneland ab 100 4 skiby pali mi jakieś 11.5 l . silnik jest ok nie ma co sie przyczepiać ewentualnie zwracaj uwage żeby pompa wtryskowa nie miala jakiś przecieków bo to nie ciekawie sie zapowiada, elektryka to to na co zwracaj uwage bo mogą być problemy, skrzynia to zależy bo do środka nie zajrzysz  i nie sluchaj opini za z niemiec czy z francji to lepsze lub gorsze bo to zalezy jak kto tym robil ogólnie zwróć uwage czy nic nie jest polanane i czy niema braków typu że coś zostalo wyjęte bo to może mówić dużo o stanie technicznym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez micgal39533
      Sprzedam ciągnik Białoruś 
      -ciągnik Białoruś rok 1984
      -cena 8500zł
      -Busko-Zdrój buski 
      - tel: 726-576-748
      -Sprzedam ciągnik Białoruś w pełni sprawny, wspomaganie kierownicy na orbitrol, nowe pompy hydrauliki oraz rozdzielacz, opony w stanie dobrym, ubezpieczenie ważne do 02.2019r przegląd do 04.2020r
      Cena do negocjacji. Więcej informacji telefonicznie.
      link https://www.olx.pl/oferta/bialorus-CID757-IDxripT.html
    • Przez mastid
      Witam, chciałbym kupić zawór cztero drożny (dwa wejscia i dwa wyjścia) który znajduje się w Claasie Ares seria 8xx przy zbiorniku paliwa, umieszczony na ramię, na przewodach hydraulicznych idących do siłowników tuza. Czy ktoś może podesłać mi link, ewentualnie jakiś uniwersalny, bądź z innej maszyny. Bo na internetach to jak narazie tylko kulowe dwu drozne (wejscie-wyjscie) tylko widziałem .

    • Przez mysza103
      Witam . jak w tytule , jak zwiększyć moc w case maxxum 110 x-line .rok produkcji 2009 . pompa DELPHI sterowanie mechaniczne
    • Przez tomek2201
      Witam. Mam problem w Renault Ares 620. Gdy zostawię ciągnik zgaszony na dłuższy czas lub pracuje długo na 1 półbiegu to on się zacina. Niezależnie od biegu nie mogę zmienić na inny półbieg dopiero po dłuższym wciskaniu za którymś razem się przełączy. Gdy zostawię zgaszony na innym lub pracuje długo to wszystko działa. Nie wiem czy szukać gdzieś problemu w instalacji czy to raczej jakiś elektrozawór? Ktoś się orientuje w tym temacie. Problem dotyczy tylko 1 półbiegu.
    • Przez bizonzo56
      Chciał bym żeby ktoś mi  doradził jaki ciągnik wybrać do 30000 zł .Ciągnik może być do 100 koni . Moje warunki to żeby ciągnik nie palił nie wiadomo,  ile żeby części były wmiare tanie i dostępne . Najlepiej żeby się nadawał do trudnych prac polowych a i żeby był dobry do tura. Doradźcie jaki ciągnik był by dobry i wmiare spełniał moje wymagania.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.