Janek_401

Deutz Agrotron 110 przy wyższych obrotach nie chce jechać

Polecane posty

Janek_401    0

Witam!

Mam problem z ciągnikiem Deutz Fahr 110 z 1996 roku. Po przekroczeniu 800 obr./min ciągnik przestaje jechać. Czuć wyraźny opór silnika. Przy wciśniętym sprzęgle mimo tego, że ciągnik jest na biegu jałowym czuć opór silnika, tak jakby go coś trzymało pod obciążeniem.

Dodatkowo wyświetla mi się błąd kod 20. 

Serdecznie proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcinuzz90    0

Filtr paliwa sprawdzony?


SPRZEDAM !!!
*URSUS C-355, po odbudowie. Pierwszy właściciel!
*Rozrzutnik obornika jednoosiowy, 4tony duże koła, 2005 rok.
Kontakt przez PW - "Prywatna Wiadomość"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

obstawiam się że kosz rewersu się rozpadł


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kobra66

nie wypisuj głupot :)


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasztusin123
      Potrzebuję praktycznego spojrzenia na luz sworznia tłokowego.
      Lamborghini Premium 1060 silnik 1000.6 W1
      Dokonałem pomiaru luzu skośnego sworznia w korbowodzie według service manual. załączam zdjęcia.
      Książka podaje tolerancję do 0,08mm u mnie na nowym sworzniu wychodzi jakieś 1,2 - 1,3mm luzu. Ktoś kto praktykował nie raz remont takiego silnika SDF czy mógłby się wypowiedzieć jak to wygląda w praktyce czy konieczna jest regeneracja tulejek w korbowodach? Poprostu nie chciałbym nie potrzebnie naciągać klienta na koszty. 
      Proszę o profersjonalne wypowiedzi kogoś kto naprawdę w tym siedzi i się zna. 


    • Przez Guliwer82
      Witam posiadam Lamborghini 754 z 1981 roku od niedawna problem polega na tym że nie mogę załączyć womu jest straszny zgrzyt przy włączeniu czy to wina sprzęgła.bo biegi wchodzą normalnie bez zgrzytu.z góry dziękuję
    • Przez Wojtas8
      Witam,
      Mam agrotrona 90 i jest w nim problem z hamulcami. Po puszczeniu hamulca, hamulce do końca nie odbijają tj. jeszcze trzymają i nie rozłącza przodu. Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Zielony91
      Witam 
      Deutz 7250TTV z 2013r ma niesprawna miękka oś. 
      Kontrolka świeci, nie ma błędów, czujnik położenia osi jest sprawny, gruszki z azotem sprawdzone i nabite, 
      Kiedy podaję prąd na cewkę 4 i 5 to podnosi trochę do góry. Z cewką 3 i 5 nie ma żadnej reakcji. 
      Zawory były wymontowane i otwierają się po podaniu napięcia. 
      Nie było pewności co do zaworu  3 jest już nowy i dalej nic. 
      Może ktoś miał podobny problem? 
       

    • Przez silver90
      Witam jakie powinno być ciśnienie sprężania w ciagniku same silver 90 ? 
      I jeszcze jedno pytanie dlaczego w ciagniku są dwa alternatory ? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj