Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Radan    28

Witam.

 

Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.

Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.

Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    66

tez mnie intetesuje ten kobzarenko ile ci powiedzili za fligla i jakie wyposazenie ? ogladalem na bednarach i ci powiem ze cena kusi ale jakosc jakos do mnie nie przemawia,..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radan    28

ASW 391 -Wzmocniony zaczep, adapter (rozrzutnik), wymuszone hydraulicznie skręty kół (opcja jeszcze że elektrycznie ale podziękowałem), zawieszenie na resorach (opcja pneumatycznego), opony 710 jakieś holenderskie nazwy nie pamiętam - 107 tys EUR netto

 

Atlant TZP 39 - praktycznie ta sama konfiguracja ( różnica w ogumieniu ) 53 tys EUR netto.

 

Ceny bez rabatów. 

No przepraszam ale za jednego Fliegla, dwa inne to dobra oferta.

 

Mam Fliegla i widziałem na wystawie Atlant'a. Różnica to blachy. Fliegl ma lepsze. Ale rama i układ zawieszenia Atlanta to typowa "wschodnia robota" - gniotsa nie łamiotsa.

 

Parametry mają objętościowo identyczne ale na Atlanta załadujesz 8 ton więcej. Mi to i tak nie potrzebne bo bym z pola nie wyjechał z 39 tonami na haku :D

 

Pytanie tyko jak to po polu śmiga i jakie ma słabe punkty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    66

no ki na 3 osiach nie jest potrzebny interesuje mnie 271 lub 28 zobaczymy mi potrzebny jako przyczepa adaptera wcale nie bede bral. a jak oceniasz fligla masz z przesownym wozkiem czy na stale bo właśnie zastanawiam sie nad ta opcja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radan    28

Mam z przesuwnym. Przydatna sprawa jeżeli są jakieś mokre pola albo dla polepszenia sterowności na zakrętach dróg publicznych.

 

PS. Za przesuwny wózek dopłata około 2 tys EUR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radan    28

Od nowości. 2007 rok 10000 godzin nabite i jeszcze jako tako. Spalanie mu wzrosło ale to pewnie kwestia kalibracji pompy lub sterowników. Co do serwisów to gdyby nie cena to byłoby ok. Chcę wymienić na nowego DF 9340 TTV. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    66

sam sie wlasbie zastanawiam nad 826 lub jd8250 albo valtrą. df tez ciekawe ile ci powiedzili za tego duzego ? nad casem sie nie zastanawiales ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    9

Fliegl'a na Kobzarenke, Fendta na DF niezła podmianka. Cudów bym nie oczekiwał, era mocnych maszyn ze wschodu zakończyła się wraz z rozpadem ZSRR. Użytkowników Kobzarenki pewnie nie ma zbyt wielu, o opinie praktyków będzie ciężko. Na pierwszy rzut oka: brak ocynku, konstrukcja nadwozia spawana a nie skręcana, ciekawe jakie to ma osie i zawieszenie. Skąd większa ładownośc o 8 ton od Fliegla? Jakiego masz Fliegla?


Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radan    28

Fliegl'a na Kobzarenke, Fendta na DF niezła podmianka. Cudów bym nie oczekiwał, era mocnych maszyn ze wschodu zakończyła się wraz z rozpadem ZSRR. Użytkowników Kobzarenki pewnie nie ma zbyt wielu, o opinie praktyków będzie ciężko. Na pierwszy rzut oka: brak ocynku, konstrukcja nadwozia spawana a nie skręcana, ciekawe jakie to ma osie i zawieszenie. Skąd większa ładownośc o 8 ton od Fliegla? Jakiego masz Fliegla?

 

Dwa Atlanty za jednego fliegla to dobra cena. Zawieszenie i w jednym i w drugim identyczne. Fakt że większość to spawy ale wygląd wózka znacznie solidniejszy niż u Fliegla. Posiadam Fliegl ASW 391. Osie Atlanta BBV czy coś takiego. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    9

Osie pewnie BPW, więc dobre. Jak to mówią - "diabeł tkwi w szczegółach" przy umiarkowanym użytkowaniu obie przyczepy zachowają się podobnie, ale jak zaczniemy je mocno eksploatować to zaczynają wychodzić różnice. Która lepsza? Nie wiem, wiem natomiast, że przy "ogniu" całymi dniami, zazwyczaj lepiej sprawdza się sprzęt renomowanego producenta. Materiały, normalia, montaż to przy intensywnej pracy ma ogromne znaczenie. A tridema o pojemności ponad 40 m3 do okazjonalnej zabawy raczej nie kupujemy... Ewentualną odsprzedaż maszyny używanej również należy wziąć pod uwagę.


Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Interesuje mnie ta mniejsza TZP-27. Mnie interesuje tylko objętościówka, więc jest mniejsza różnica ceny. I  po analizie cen w tym segmencie doszedłem do wniosku że lepsza używka Fliegla niż nowa Kobza. Za cenę nowej  ukrainki będę miał prawie  jak nową austriaczkę. Ocynkowana i pewnie dużo lżejsza, bo nie mogę nigdzie znaleźć masy tych podróbek. A swoją drogą to w Siedlcach już nie produkują?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radan    28

Osie pewnie BPW, więc dobre. Jak to mówią - "diabeł tkwi w szczegółach" przy umiarkowanym użytkowaniu obie przyczepy zachowają się podobnie, ale jak zaczniemy je mocno eksploatować to zaczynają wychodzić różnice. Która lepsza? Nie wiem, wiem natomiast, że przy "ogniu" całymi dniami, zazwyczaj lepiej sprawdza się sprzęt renomowanego producenta. Materiały, normalia, montaż to przy intensywnej pracy ma ogromne znaczenie. A tridema o pojemności ponad 40 m3 do okazjonalnej zabawy raczej nie kupujemy... Ewentualną odsprzedaż maszyny używanej również należy wziąć pod uwagę.

 

U mnie Fliegl dostaje po d*pie przy oborniku a relaksuje się przy QQ. Nie wiem jak z tym Atlantem ale kupimy i zobaczymy. Podzielę się opinią po roku. Ogólnie to będzie ostro pracować bo: obornik dwa razy, GPS żyto, QQ i mieszanki poplonowe na kiszonkę. Ale dbamy o sprzęt to i może wytrzyma długo. Jeżeli jeden atlant połowę tańszy od Fliegla to ASW musi przeżyć dwukrotnie Atlanta.

Interesuje mnie ta mniejsza TZP-27. Mnie interesuje tylko objętościówka, więc jest mniejsza różnica ceny. I  po analizie cen w tym segmencie doszedłem do wniosku że lepsza używka Fliegla niż nowa Kobza. Za cenę nowej  ukrainki będę miał prawie  jak nową austriaczkę. Ocynkowana i pewnie dużo lżejsza, bo nie mogę nigdzie znaleźć masy tych podróbek. A swoją drogą to w Siedlcach już nie produkują?

http://www.agromilka.pl/przyczepy/54-atlant    tu masz dane fabryczne tych przyczep.

 

Wiem że adapter do obornika to 14 tys EUR. A cała w zależności od wyposażenia 53-57 TYS EUR. Mowa o TZP 39. Ale adapter wszystkie mają jednakowy. Kupię, do roboty zagnam i po roku wydam ocenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Dnia 16.04.2017 o 23:19, Radan napisał:

 

U mnie Fliegl dostaje po d*pie przy oborniku a relaksuje się przy QQ. Nie wiem jak z tym Atlantem ale kupimy i zobaczymy. Podzielę się opinią po roku. Ogólnie to będzie ostro pracować bo: obornik dwa razy, GPS żyto, QQ i mieszanki poplonowe na kiszonkę. Ale dbamy o sprzęt to i może wytrzyma długo. Jeżeli jeden atlant połowę tańszy od Fliegla to ASW musi przeżyć dwukrotnie Atlanta.

http://www.agromilka.pl/przyczepy/54-atlant    tu masz dane fabryczne tych przyczep.

 

Wiem że adapter do obornika to 14 tys EUR. A cała w zależności od wyposażenia 53-57 TYS EUR. Mowa o TZP 39. Ale adapter wszystkie mają jednakowy. Kupię, do roboty zagnam i po roku wydam ocenę.

Kolego kupiłeś ATLANTA? Już jakieś opinie możesz zapodać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś może, co może być przyczyną tego, że co chwila pękają tarczki sprzęgła przeciążeniowego w polskim rozrzutniku? Oryginalne działały przez lata, a po wymianie sypią się co kilka-kilkanaście rozrzutników.
      Chodzi o ten element:

      Powodem jest słaba jakość nowych tarczek, czy przyczyna może być inna? Wie ktoś może  gdzie kupić tarczki, które powinny wytrzymać dłużej?
    • Przez blake17
      Jakis czas temu zlamal mi sie rozrzutnik na zaczepie. Padl pomysl zeby zdjac aparat i zostawic sam posuw. Bedzie sluzyl jako przyczepa do wywozu obornika. Pozostala kwestia przeniesienia napedu, przy zlamaniu skrzywil sie i rozlecial wal. Nie moge znalezc zadnego katalogu i nie mam pojecia jak to zlozyc. Pomoze ktos? 




    • Przez Tommekpol
      Mamy do do zaoferowania dla Państwa Rozrzutnik Jeantil EVR 1412
      Dane techniczne:
      Rok: 2004
      Ładowność 12t
      Pojemność: 14m3
      Masa własna 4820kg
      Długość skrzyni 4,55m
      Wysokość skrzyni 1,40m
      Wysokość śruby adaptera 2m
      - Szerokie ogumienie
      - Własna hydraulika
      - Klapa tylna
      -Pionowe wałki
       
      Cena: 39 000 netto 
      Więcej informacji udzielimy telefonicznie tel. 606 648 578 

      Rozrzutnik do obejrzenia w firmie DANEX, Rogienice Wielkie, ul. Olszanka 27, 18-516 Mały Płock

      90 km od Białegostoku
      80 km od Ełku
      70 km od Moniek
      150 km od Warszawy
      150 km od Olsztyna
      140 km od Siedlec
      260km od Lublina
      90 km od Brańska
      14 km od Łomży
      100 km od Augustowa
      430 km od Poznania
      250 km od Elbląga

      Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kc.





    • Przez kierasek16
      Witam ma ktos do sprzedania kola do Hl6011 o rozmiarze 12.5/20 
    • Przez Sqowron
      Witam jak nazywa się ta część ze zdjęć pochodzi ona z siłownika piwłaki D35-M



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj