Skocz do zawartości

Polecane posty

kamsmej    0

Posiadam od niedawna Deutz Agrostar 6.08 rok produkcji 1995 116 KM (silnik: F6L913) i po przekręceniu kluczyka (włączeniu zapłonu) na wyświetlaczu najpierw pojawia się na ok 3s obraz jak w załączonym linku:

https://drive.google.com/open?id=0B7FxIBTLzIhwSzM3ekFWMnJXVVE

 

następnie:

https://drive.google.com/open?id=0B7FxIBTLzIhwNmhNTFN4Ull5TGs

 

i na sam koniec pozostaje na wyświetlaczu napis CAL:

https://drive.google.com/open?id=0B7FxIBTLzIhwVGloWkxUMnU3SFU

 

Nie mam pojęcia co ten napis CAL oznacza i z czym on jest związany i jak go się pozbyć. Czy jest to może stan normalny? Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamsmej    0

Panowie z tego co się orientuje to jest to w miarę prosta skrzynia bo posiada tylko jeden półbieg. Może ktoś miał już podobny problem i jeszcze coś podpowie.

 

PS. Czy macie może namiary na jakiś serwis (osobę) który by ewentualnie zdiagnozował przyczynę napisu na wyświetlaczu komunikatu CAL.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mógł się program na sterowniku rozjechać trzeba by było się podłączyć


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamsmej    0

Na innym forum dostałem odpowiedź że jest problem z licznikiem lub zablokowanym przyciskiem na klawiaturze. Czy ktoś z was miał taki problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamsmej    0

Dziś została wykonana próba na innym deutz Agrostar polegająca że przed włączeniem zapłonu (przekręceniu kluczyka) został wciśnięty przycisk pierwszy po lewej (jeszcze nie wiem do czego on służy) i po przekręceniu zapłonu pojawił się napis CAL. Czyli jest zwarcie na tym przycisku. Teraz muszę się zastanowić co z tym robić i czy to ciągłe wciśniecie przycisku nie spowoduje jakiegoś większego błędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

raczej nic się nie powinno dziać ale można by było się pokusić o rozebranie wyczyszczenie/wymianę przycisku nic skomplikowano


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamsmej    0

Klawiatura (przycisk) został odpowiednio wyczyszczony i zabezpieczony przez fachowca i na razie nie ma zwarcia. Zobaczymy co będzie jak przyjdą upały i praca w polu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kubosz
      Czesć co sadzicnaie o cieletach z firmy Agrostar
      bo jestem zainteresowany ich zakupem interesuje mnie wiek cielat w jakim są sprzedawane cena i zdrowotność
      Z góry dzięki wielkie za odpowiedzi 
    • Przez John125
      Witam! Chciałbym dowiedzieć się, który z tych ciągników jest lepszy, ponieważ przymierzam się do zakupu. Interesują mnie informacje na temat spalania, awaryjności, ceny i dostępności części itp.
      Z góry dziękuję za odpowiedź!
    • Przez LukaPro
      Witam , posiadam Deutza Fahra 5115 z 2016 roku. posiada adblue. Ogolnie jestem z niego zadowolony.Ale chciałbym sie podzielic uwagami. Ktos moze ma takiego lub w tej serii?
      Chodzi mi o kokpit, czy fynkcje takie jak licznik hektarow , lub spalanie, są dostepne?. Umnie tych funkcji nie ma , tylko czas pracy. 
      Pozdrawiam
    • Przez lenka847
      Witam,
      jestem nowym posiadaczem ciągnika Deutz 5006 z turem i nie wiem czy te ciągniki mają tak głośno pracującą skrzynię, czy jest to tylko problem z moim sprzętem? Dodam, że ciągnik jest rocznik 1978 z przebiegiem 5 tys. motogodzin i oryginalnymi oponami, co raczej potwierdza wiarygodność tego przebiegu. Olej w skrzyni sprawdziłem i jest nawet ponad stan. Mam jeszcze pytanie odnośnie śruby spustu oleju, która znajduje się po prawej stronie, blisko tylniego koła, od czego ona jest (może tylni spust mostu)? Może ktoś coś wie na te tematy coś więcej ode mnie, liczę na informację zwrotną.
      Pozdrawiam.
    • Przez destro
      Witam czasem zapala się błąd 4.1.84 ikonka z wajchą i z strzałeczkami, wchodzi w tryb awaryjny, zazwyczaj tak się dzieje na postoju. ciągnik to fendt favorit 716 rok 2004. Z góry dziękuje za pomoc!
×