Skocz do zawartości

Polecane posty

kamsmej    0

Posiadam od niedawna Deutz Agrostar 6.08 rok produkcji 1995 116 KM (silnik: F6L913) i po przekręceniu kluczyka (włączeniu zapłonu) na wyświetlaczu najpierw pojawia się na ok 3s obraz jak w załączonym linku:

https://drive.google.com/open?id=0B7FxIBTLzIhwSzM3ekFWMnJXVVE

 

następnie:

https://drive.google.com/open?id=0B7FxIBTLzIhwNmhNTFN4Ull5TGs

 

i na sam koniec pozostaje na wyświetlaczu napis CAL:

https://drive.google.com/open?id=0B7FxIBTLzIhwVGloWkxUMnU3SFU

 

Nie mam pojęcia co ten napis CAL oznacza i z czym on jest związany i jak go się pozbyć. Czy jest to może stan normalny? Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamsmej    0

Panowie z tego co się orientuje to jest to w miarę prosta skrzynia bo posiada tylko jeden półbieg. Może ktoś miał już podobny problem i jeszcze coś podpowie.

 

PS. Czy macie może namiary na jakiś serwis (osobę) który by ewentualnie zdiagnozował przyczynę napisu na wyświetlaczu komunikatu CAL.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mógł się program na sterowniku rozjechać trzeba by było się podłączyć


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamsmej    0

Na innym forum dostałem odpowiedź że jest problem z licznikiem lub zablokowanym przyciskiem na klawiaturze. Czy ktoś z was miał taki problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamsmej    0

Dziś została wykonana próba na innym deutz Agrostar polegająca że przed włączeniem zapłonu (przekręceniu kluczyka) został wciśnięty przycisk pierwszy po lewej (jeszcze nie wiem do czego on służy) i po przekręceniu zapłonu pojawił się napis CAL. Czyli jest zwarcie na tym przycisku. Teraz muszę się zastanowić co z tym robić i czy to ciągłe wciśniecie przycisku nie spowoduje jakiegoś większego błędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

raczej nic się nie powinno dziać ale można by było się pokusić o rozebranie wyczyszczenie/wymianę przycisku nic skomplikowano


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamsmej    0

Klawiatura (przycisk) został odpowiednio wyczyszczony i zabezpieczony przez fachowca i na razie nie ma zwarcia. Zobaczymy co będzie jak przyjdą upały i praca w polu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Karoldeutzdx
      Witam posiadam deutza dx 85 1979 r w ktorym miejscu jest korek do spuszczenia oleju hydraulicznego ,deutz nie posiada dodatkowego zbiornika do oleju hydraulicznego prosze o pomoc.
    • Przez BartoszWitusik
      Mam pytanie o ten "komputerek" na lewo od kierownicy ten niżej jak na zdjęciu. Hodzi mi o to do czego służy i jak go włączyć (bo u mnie w deutzu nic się na nim nie pokazuje) czy na nim można sprawdzić motogodziny?
       

    • Przez BartoszWitusik
      Mam pytanie o ten "komputerek" na lewo od kierownicy ten niżej jak na zdjęciu. Hodzi mi o to do czego służy i jak go włączyć (bo u mnie w deutzu nic się na nim nie pokazuje) czy na nim można sprawdzić motogodziny?
       

    • Przez krzysiek96
      Witam wszystkich. Mam pytanie co mogło być powodem uszkodzenia (obrobienia) tulejki sprzęgła pompy hydraulicznej ( zdjęcie tulejki https://goo.gl/images/yLDYtW). Założyłem nowa 2 tygodnie i znów to samo a w tym czasie może 4 motogodziny pracy. Dziękuję za pomoc
    • Przez navara
      gdzie znajduje sie korek od spustu oleju hydraulicznego nie mam go w zbiorniczku z tyłu czy odkręcając przewód idący od zbiorniczka do skrzyni zleci cały olej z układu? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.