Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. 

Jest to mój pierwszy post na forum, proszę o wyrozumiałość. Posiadam Lamborghini 1060 niestety mam problem, ciągnik nie rusza ani przodu ani do tyłu, tylko lekko szarpnie jakby chciał ruszyć  i nic więcej. Podnośnik podnosi. Kontrolka się pali. Czy jest jakis program aby podlaczyc ten ciagnik do komputera ? 

Opublikowano

To stary i prosty ciągnik. Nie ma w nim komputera więc nie ma możliwości podpięcia komputera zewnętrznego celem diagnostyki czegokolwiek.

Jeśli masz skrzynię z półbiegami to może nie być ciśnienia na koszu półbiegu i ciągnik nie jedzie. Jeśli nie masz półbiegów to powodem może być awaria sprzęgła.

Biegi przełączasz bez zgrzytów ? Jaka kontrolka się pali ?

Opublikowano

Pomyliłem się i myślałem,że to starszy model. Dzięki filmikowi widzę,że to nowsza kabina więc kolega wyżej ma rację,że można zrobić diagnostykę komputerowo. Szkoda,że macie do siebie daleko ale przynajmniej wiesz już gdzie szukać usterki. Może znajdzie się bliżej ktoś kto ogarnia te ciągniki.

Przepraszam,że trochę wprowadziłem Cię w błąd i życzę szybkiej i skutecznej naprawy.

Opublikowano

można by było ewentualnie umówić się z kilkoma osobami i mógłbym przyjechać koszty były by niższe ale powiem szczerze ze nawet jak miałbym przyjechać bezpośrednio do pana to i tak pewnie wyszło by taniej niż walka z "mechanikami" :)

Opublikowano

Miałem taki przypadek w Agrotron 130 MK3,ciągnik po włączeniu rewersu i wybraniu biegu tylko lekko ruszał i się zatrzymał ,winien był czujnik prędkości skrzynki biegów na wyjściu ,był uszkodzony, ciągnik po wybraniu biegu i kierunku jazdy, po puszczeniu sprzęgła myślał że koła się nie kręcą (ciągnik jechał przez kilka sekund i się zatrzymywał) komputer tłumaczył to jako uślizg sprzęgła  i nie pozwalal jechać ,wymiana czujnika pomogła 

Opublikowano (edytowane)

Czujnik był po prawej stronie (patrząc od tyłu),pod kabina za filtrem oleju hydraulicznego, taki sam czujnik mierzy prędkość WOM (jest przy wałku)

Edytowane przez Orzech334
Opublikowano

Panowie Przepraszam że odgrzewam temat ale mam pytanie czy ktoś z panów mógłby podzielić się info co w tych traktorach odpowiada za brak napędu??

potwierdził się temat z czujnikiem??

Opublikowano

Na bank jest to hydraulika. Brak ciśnienia na półbiegach albo coś podobnego. Niestety mam ten sam problem. Pomaga przegazowanie silnika albo odczekanie aż olej trochę ostygnie. Ale jak to naprawic nie wiem. może ktoś by podpowiedział od czego zacząć. U mnie jeszcze zapalają się kontrolki od przepływu oleju na wolnych obrotach i wyskakuje błąd siedem długich mignięć trzy krotkie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Tomasz354
      Witam, mam poważny problem, podczas orania moim Lamborghini usłyszałem trzask i pług spadł na ziemie, po zdjęciu dekla okazało się,że łapa która jest na wałku ramion pękła na pół, teraz pytanie, gdzie takiego czegoś szukać ? Macie może jakieś pomysły ? jako ,że to Lambo, to pewnie w Same i deutz będzie to samo, chodzi o pozycje 10 z załączonego zdjęcia.
    • Przez Hvelektronik
      Witam szuka modułu bcu może być uszkodzony byle by był kompletny 6310
      moduł znajduje się w okolicy bezpieczników
      tel517210780
      dawidele@o2.pl
       
       


    • Przez Halun125
      Witam. Starałem się znaleźć podobny problem na forum ale się nie udało. Problem w moim R3 jest z przednim mechanizmem różnicowym. Mianowicie jest zapięty i nie idzie go rozłączyc. Tylny most blokuje się normalnie, przód w ogóle nie reaguje. Elektrozawór jest sprawny, czysty bo już go wyciągnąłem i brudny też nie był, prąd dochodzi do cewki, podmiana też nic nie daje. Sprawdzałem czy od zaworu do przedniego mostu dochodzi olej i leci aż miło. Niestety nie mam czym sprawdzić jakie tam panuje ciśnienie. Ja obstawiał bym na usterkę mechaniczną tylko gdzie jej szukać ?Może miał ktoś taki przypadek ? Z góry dzięki za odpowiedź:) 
      I jeszcze takie wyciągnąłem łby od śrub tym korkiem spustowym. Blokada puściła ale od czego one są?

    • Przez Tomson402
      Witam ostatnio kupiłem we Francji Lamborghini 180 . Ciągnik kupiłem z wyciekiem między skrzynią a silnikiem . Ciągnik wjechał o własnych siłach . Ciągnik w Polsce juz nie zjechał sam bo olej sie wylał cały . Teraz moje pytanie gdzie sie wlewa olej do przekładni . Bo jeden jest wlew w zwolnicy z tyłu po lewej stronie na imbus z miarką . Ale w instrukcji pisze ze są dwa wlewy oleju i teraz moje pytanie gdzie jest drugi wlew oleju ? Jeszcze świeci mi błąd silnika 240 i skrzyni błąd 254 . I potrzebuje elektryka który by mi to zrobił kto mi polecicie ? I proszę o waszą opinie o tym sprzęcie . 
    • Przez Casevil
      Czy rama od tura z Lamborghini champion 135 może spasowac do innych ciągników? Jeżeli ktoś wie na 100% proszę napisać (tur nowy metal-tech) 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v