Lukas85

Amortyzowana oś - opuszcza się jedna strona

Polecane posty

Lukas85    36

Mam problem z amortyzowana osia w swoim MX120. Amortyzacja działa zarówno w automacie jak i ręcznie ale po zgaszeniu ciagnika po jakimś czasie prawy siłownik sie opuszcza. Sprawdzałem oba siłowniki sa podłączone do "baniek" zamontowanych zaraz nad osią, dalej przewodami pewnie do jakichś zaworów elektrycznych. Bańki to pewnie amortyzatory drgań. Czy jakos mozna je sprawdzić? Moze ktos wie co moze byc przyczyna tego że os sie opuszcza? Siłownik jest jednostronnego działania, na zewnatrz jest suchy, moze przepuszcza wewnątrz? Z drugiej strony podnosi bez problemu zarówno lewą jak i prawą stronę.


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janek313    11

raczej bedzie puszczal elektrozawory a w tych bankach jest jakiś gaz ktory amortyzuje to jest chyba azot ale moge sie mylic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    36

W serwisówce znalazłem informacje że winny moze byc zawor bezpieczenstwa w amortyzatorze albo zawór zwrotny, pytanie tylko gdzie ich szukac?


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Zamień na początek przewody przy siłownikach i sprawdź co się zmieni.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    36

Wczoraj kzrobiłem kalibracje przedniej osi. Teraz koła stoją idealnie prosto i oba siłowniki sa wysunięte na jednakową długość. Po nocy jest dalej tak samo, żaden sie nie opuścił wiec chyba bedzie ok.


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Matusp85
      witam jak skalibrować licznik w case cx 80. nie mogę wejść w w to pole wyboru od1do6 tylko wyskakuje mi odrazu CAL i mogę wybrać od 1 do 4 i nic więcej. poza tym zniknęła mi prędkość
    • Przez zetores
      Witam.czy ktos wie jak podpiąc pod rozdzieczalac maszyne z ls?
      Rozdzieczalac na zdjeciu ten pomiędzy gniazdami posiada :po lewo 3 korki, po prawo jeden, i ten jeden korek co widac. 

    • Przez Matusp85
      witam. spalił mi się bezpiecznik oś zapalniczki i go wymieniłem. zegar powrócił na godz 12:00 i chciałem ustawic. niestety po przyciśnięciu srodkowefo przycisku i przekręceniu stacyjki w lewo zamiast wyboru kodów 1-6 mam napis CAL a niżej mogę wybrać 1-4. niestety zniknęła mi również prędkość. co robić
    • Przez ruciak24
      Cześć mam problem z ładowaniem i dwoma regulatorami napięcia już tłumaczę wraz z końcem szczotek w alternatorze oddaliśmy go do regernacji i części były wybrakowane że trzeba było regulator napięcia dodać po zamontowaniu nie mam ładowania w ciągniku po każdym odpaleniu i zgaszeniu muszę ciągnik ładować i pytanie jest takie jak zmostkowac ten regulator napięcia aby było dobrze opisy wtyków na regulatorze napięcia to Df d- i d+ które połączyć razem a które z czymś innym żeby było dobrze i pytanie jeszcze jedno czy jest osoba która robi instalacje elektryczne od zera do ciągników typowo u klienta? Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj