Wabrzek1988

John deere 6115r błąd ptq 2824.02

Polecane posty

Wabrzek1988    0

Witam . Mam ciągnik 6115 r. Podczas przyłączania rewersu łapie taki błąd. Dzieje się to kiedy dźwignię z pozycji N przytrzymamy w kierunku jazdy przód lub tył ale nie na tyle mocno żeby wskoczyła w położenie włączone.kiedyś ciągnik rusżal w takiej sytuacji a teraz łapie blad. funkcja wraca po powrocie dźwigni na N.czy ktoś się spotkał z czym takim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek1337    2

Masz wyświetlacz w nim? ja mam w większym modelu,I wyskakuje błąd "błąd położenia dzwigni rewersu " czy jakoś tak. dzieje się właśnie tak jak ciągnik zmierza w jednym kierunku,A rewers przytrzyma się w drugim kierunku,lecz nie przekraczając to calkowicie. zupełnie nic poważnego,zwykły blad
przelaczajac go calkowicie*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wabrzek1988    0

no właśnie tak jest. jak na postoju przesunięsz dźwignię jazdy taz wyświetla błąd nie musi nawet jechać.
oczywiście ze jest wyświetlacz każda erka ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kierownik
      Ok. Co byscie wybrali? Kto użytkuje jeden z tych modeli? JD interesuje mnie z autopowr. Jakie są plusy i minusy jednego i drugiego? Nie miałby to byc ciągnik główny, ale dobrze zeby z 4 skibowym polatał jak i z jakims agregatem uprawowo siewnym.
    • Przez johniy861
      Witam, od pewnego czasu mam problem z uciekajacym powietrzem z układu hamulcowego. Ogólnie przez większość roku powietrze nie jest potrzebne ale w żniwa z przyczepami juz jak najbardziej a denerwujace jest to ze za każdym razem gdy zgasze ciągnik a za 15 min znowu odpale to trzeba czekać aż nabije powietrza do ukladu ( żeby można było ruszyć przyczepy). Podczas jazdy problemu nie ma bo kompresor bije na bieżąco. Wstępnie zlokalizowalem gdzie ciśnienie ucieka i wydaje mi sie ze z zaworu sterowania hamulcami przyczepy ( al160250). Wiadomo john bierze pneumatyke z wabco tylko pytanie czy jest możliwość naprawy takiego zaworu? sa gdzieś dostępne części do nich? Niby na necie są jakieś zestawy naprawcze ale znów ich cena powala no i jak je dopasować do konkretnego modelu zaworu. Może ktoś rozwiazywal juz ten problem u siebie i pomógł by mi z nim?
    • Przez rollo29
      Prośba do szczęśliwych posiadaczy prasy John deere 346 lub podobny model 3...Zerwał mi się główny łańcuch napędowy przy wałku ,i moje pytanie ile on liczy ogniw ,czy konieczne (napewno tak)jest ustawienie" zapłonu".😱😱😱😱😱😰😰
    • Przez rollo29
      Prośba do szczęśliwych posiadaczy prasy John deere 346 lub podobny model 3...Zerwał mi się główny łańcuch napędowy przy wałku ,i moje pytanie ile on liczy ogniw ,czy konieczne (napewno tak)jest ustawienie" zapłonu".😱😱😱😱😱😰😰
    • Przez peszun
      Witam. Posiadam jd 6910 z automatyczną skrzynią.  Ciągnik nie chce ruszyć z miejsca od razu wyrzuca błędy
      BCU 88
      UIC 138
      TCU 79
      Co oznaczają te błędy?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.