Skocz do zawartości
salas89

jumz zmiana wom z 8 na 6 frezów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
JUMZ
salas89    0

witam koledzy . Po raz kolejny potrzebuje waszej pomocy , czy ktoś przerabiał moze wymiane wałka wom z 8 na 6 frezów ? jaki czas i kłopotliwość takiej operacji ? Bo kupiłem rotacyjną i bym musiał teraz specjalnie kardan nowy kupowac bo te przejściówki trosze za daleko wystają  , no i troche im nie ufam . 

znalazłem wałek nie jest jakis mega drogi tylko kwestia wymiany 

00880e9109841cffmed.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj powiem ci ze tez myslalem nad wymianą ale balem sie ze bedzie kłopotliwa, u mnie przejściówka daje rade tylko wałek musi byc specjalnie krótszy , tylko jeden walek mam zmodyfikowany przez wspawanie końcówki 8frez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja na twoim miejscu bym się nie bawił tylko kupił przejściówkę tylko dobrej firmy trochę droższą i będzie chodziła. ja u siebie też mam założoną przejściówkę i chodzi ☺☺

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

corrado    217

Przejściówka znacznie szybciej i też będzie chodzić jak kiedyś stosowałem ją  w DF DX85 i bez problemu chodziła nic się nie działo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Jasne że najlepiej przejściówka a długość wałka zawsze można dopasować chyba że ktoś ma dużo czasu i lubi grzebać i się w tm i bawić, ponieważ sporo roboty z tym będzie bo musi do środka skrzyni się dobrać niestety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
salas89    0

chyba mnie koledzy przekonaliscie  . No nic w takim razie zostane przy tej przejściówce :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Oczywiście, szkoda się za przeproszeniem pie...ć tak szybko załatwisz sprawę i będzie spokojnie działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
evolution93    7

Wymiana bardzo prosta. 4 sruby odkrecasz spuszczasz olej ze szkrzyni robisz nowa uszczelke i po wymianie :) ale przejsciowka jest szybsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
salas89    0

bo ruscy musza miec wszystko inne od torów kolejowych po wałki wom :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Mam takiego i w oryginale jest na 6 frezów, może robili też i w wersje na 8 frezów,zresztą ruscy zawsze lubili i lubią się czymś wyróżniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
salas89    0

kurcze to dziwne bo ja mam jumza co nie był koparka, tylko ciagnikiem rolniczym , kupiłem go od 1 własciciela i ma 8 frezów .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez krzys79
      Witam
       
      Mam problem i może ktoś z was wie jak go rozwiązać, mianowicie posypało mi się łożysko wału koła tylnego w ciągniku MTZ 82 i nie wiem jak się dobrać do skrzyni. Jak kupowałem łożysko w sklepie, sprzedawca powiedział mi, że muszę wymontować siedzenie, zbiorniki i siłownik podnośnika, ale chce się upewnić, bo może ktoś z was miał taki problem lub po prostu wie jak się tam dostać. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i radę na ten temat.
       
      Pozdrawiam
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
×