Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No dobra, a więc tak. Ja też mam takiego NH, tylko że L75. Sprawdź stan opon czy nie są spękane. Czy tur nie jest spawany i czy przewody nie są spękane oraz nie ciekną. Najlepiej żebyś sprawdził wydajność hydrauliki. Sprawdź czy półbieg nie szarpie, czy rewers nie zgrzyta. Także jak pracuje silnik oraz jak wchodzą biegi i zachowuje się podnośnik. Może głupie, ale sprawdź stan oleju, przynajmniej w skrzyni. Bagnet jest z tyłu nad WOM-em. Gdybym miał kase to swojego bym się pozbył, a tego wziął. Jak masz jakieś pytania to pisz śmiało :D Jak kupisz go to napisz mi na pw :)

Opublikowano (edytowane)

Jako że traktor z turem dodatkowo stan przedniego mostu. Podnieś przednie koła i sprawdź luzy. Reszta jak kolega wyżej podał przy czym półbiegu to on nie ma... Przed T5 miałem takiego TL100 - dobry ciągnik...

Edytowane przez alvaroalvaro78
Opublikowano

Sam od 4 lat jestem szczesliwym posiadaczem L95 z turem agram q650. Tak jak mowili przedmowcy sprawdz stan przedniego ja musialem od razu zmieniac tuleje, gdyz u poprzedniego wlasciciela we francji jezdzil tylko "pod turem". Sprawdz tez czy na tylnym moscie przy piastach nie poci sie bo w tych akurat to jest slabym punktem przynajmniej u mnie. No a z innych rzeczy sprawdz uklad dolotowy czy turbo nie spocone, czy nie kopci na niebiesko i co najwazniejsze czy nie ma wyciekow z ukl hydraulicznego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v