Skocz do zawartości
bobinio

smar w przednim moscie mtz 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bobinio    1

witam serdecznie,
poprzedni wlasciciel zaniast oleju zaladowal w przedni most smar, powiedzcie czy zostawic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    2418

Bo pewnie ciekł, dolej oleju niech się rozrzadzi bo tak to słabo smaruje bo smar porozgania na boki. W rotacyjnej tak mam bo sam olej ciekł, a taka mieszanka idealnie się sprawdza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stuart    90

W instrukcji obsługi nawet pisze zę przy wymianie oleju stary wypchnąć za pomocą smaru następnie w miare mozliwosci usunąć towot i zalać olej. Niektore kosiarki dyskowe mają zamiast oleju płynny smar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzesiek88    90

Widziałem jak u Biardzkiego kosiarki składają to właśnie mieszają smar+olej i zalewają skrzynię taką mieszanka. Sam też tak robię jeśli chodzi o most przodni i zwolnice w mtz, sam olej szybko wygania a towot zawsze trochę uszczelni :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobinio    1

Czyli nie jest tak zle?
Troche nie wiedzialem co mam zrobic...nawolone jest pod korek.
To teraz tylko dolac hipolu czy co polecacie?
W ogole dzieki za szybka odpowiedz.
Jestem jak zdarzyliscie zauwazyc nie mam zbyt wielkiej wiedzy w tym temacie...
Troche szukalem ale nie znalazlem (tylko po rosku) wszelkiego rodzaju instrukcji, ksiazek napraw itp.
Jest w stanie ktos udostepnic takowe?
Mtz 82 1984rok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiek88    90

jakiego byś nie nalał to ruska bestia będzie zadowolona, ja mieszam normalny silnikowy przerobiony aby czysty olej, robi się półpłynny smar i wszystko gra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobinio    1

Zrobie jam radzicie.
A da rade ktos udostepnic instrukcje, ksiazki itp?
Musze sie wiele nauczyc a nie chce beszczelbie z kazda pier**la do was latac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    2418

Przyjdzie czas że będzie ciekło i albo wymienisz albo dodasz smaru i przeciągniesz wymianę o jakis czas. Sprzedawał to wsadził smaru by nie ciekło i po kłopocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    208

Zrobie jam radzicie.

A da rade ktos udostepnic instrukcje, ksiazki itp?

Musze sie wiele nauczyc a nie chce beszczelbie z kazda pier**la do was latac

Instrukcje masz na stronie pronaru do nowszych ale to prawie to samo

jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

A tam będzie ciekło zimeringi na porządne wymienić, olejem zalać i chodzi jak złoto. Ja bym tam żadnego smaru nie pchał, sam mam olejem zalany przedni most i od prawie 7 lat suchy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    50

W moim rusku w przednim moście mam zalany ruski olej Nigrol, gęsty, i nic nie wycieka.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobinio    1

Ok, zaleje olejem ile sie da ale z checia wymienil bym uszczelki zeby w razie czego wyeliminowac wycieki.
Kojarzycie co to moga byc za uszczelki czy co tam trzeba zrobic by nie cieklo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wkacperw
      Mam pytanie czy mtz 82 jest dobrym wyborem do paszowozu? Obecnie mam ursusa c360 i odczuwam lekki brak mocy. Mieszmy około 2000kg.
    • Przez wojtf23
      Witam. Mam pytanie czy macie ciśnienie w filtrze paliwa i czy powinno być???? Bo mi się wydaje że ja mam i chyba duże ponieważ kupiłem nowy filtr paliwa ten koło pompy wtryskowej i okazał się dziurawy i z tej miniaturowej dziurki leci mgiełka taka że zbiornik hydrauliki jest obryzgany ropą a jak się zgasi silnik to cały czas kapie.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez damianraki3
      Witam, zna ktoś może moment z jakim dokręcamy korby w tym silniku D-260 ? I jaki jest kąt wtrysku? Może taki sam jak w czwórce. Nie mogę znaleźć książki serwisowej.
    • Przez dzonny
      Witam!
       
      Mam MTZ 82 z roku 1999. Kłopot polega na tym że coraz częściej zdarza się sytuacja że gdy zagłebie pług w ziemię to przy próbie podnoszenia podniesie jakieś 2-3 cm i wydaje dźwięki takie jakby maszyna była już w górze, radziłem sobie w takiej sytuacji dociążając podnośnik (dźwignia podnoszenia na max do przodu) po tym zabiegu zawsze podnosił, tylko teraz już momentami nie chce ta sztuczka działać. Problem staje się o tyle bardziej uciążliwy że w momencie gdy tylne koła trafią na beudże to ciągnik potrafi się zawiesiść (tylne koła tracą przczepność z podłożem) w tym wypadku pomaga wyjechanie na przednim napędzie, ale ile razy można się z czymś takim męczyć. Podnośnik jest aktualnie ustawiony poprawnie na tryb siłowy, poziom oleju w hydraulice taki jaki potrzebny, dodam że na trybie pozycyjnym i mieszany problem także się pojawia. Co może być przyczyną tego bardzo ale bardzo wkurzającego zjawiska?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.