Pator1212

Renualt 110.54- jak wyjąć wałek z trybem załączajacym przedni napęd

Polecane posty

mariusz(ZDUN)    327

Trzeba rozebrać skrzynie


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Kolega nie sprecyzował troszkę o co dokładnie chodzi. Czy o wałek w przystawce czy wałek womu z osadzonym na nim kołem zębatym pośrednim napędu. Jeśli chodziło by o drugie to jak napisał Mariusz skrzynia do rozbiórki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0

Kabinę do góry, plecak zdjąć i odjechać mostem od skrzyni. Od przodu nic nie trzeba oddzielać- no przystawkę napędu...

 Co się dzieje, że zapytam?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

No właśnie nie sprecyzował i nie wiadomo o co chodzi. Może chodzi o przedni wałek który najczęściej się w Reniach obcina.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Kolega @Pator1212 proszony jest o napisanie dokładniej o co chodzi, będzie łatwiej pomóc.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Może już doszedł co i jak :).


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Właśnie mnie też to czeka. Mam do wymiany tryb z wałkiem na 43 zęby. Ale jeszcze przy okazji chce zaglądnąć do rewersu bo słychać zgrzyt przy włączeniu wstecznego i ma straszne opóźnienie na rewersie- rewers elektrohydrauliczny. Mam nadzieję że znajdę przyczynę. Pewnie jak zacznę to się odezwę bo będę miał sporo pytań ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizakking    4

Witam, Panowie mam problem z renault 110.14 wczoraj podczas orki ciągnik zatrzymał sie na chwile pod obciążeniem, wyskoczył na rewersie . dokonczylem pole i podczas zjazdu do domu zauważyłem dziwne drganie co pewien czas (na pedale gazu). pod obciązeniem nie bylo tego czuć, drganie jest nierownomierne nie zależy od prędkości czy dystansu podczas jazdy, może ktoś z was miał podobny przypadek? Zastanawiam sie czy moge dokończyc ostatnie 2,5 ha czy lepiej nie ryzykować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

A co ma gaz do rewersu?? Jak drgał gaz to pewnie kabina przenosi wibracje a ty to czujesz na gazie! Skoro rewers wyskoczył to miej cichą nadzieję że źle go wbiłeś i pod obciążeniem wyskoczył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizakking    4

źle zdiagnozowałem chyba przez to że w nocy wracałem, to nie rewers, ale nie ma co sie cieszć wyszlo na to że gdy ciągnik i oleje są już dobrze rozgrzane to podnośnik przy podniesieniu maszyny na max podbija co jakiś czas do góry. rozdzielacz do czyszczenia i mam nadzieje że to pomoże 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Prawdopodobnie uszczelniacze siłownika. Jeśli masz siłowniki wspomagające to zacznij od wymiany uszczelniaczy właśnie w nich.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Nie w siłownikach wspomagających. Gdyby one puszczały to olej lał by się na zewnątrz. Zacznij od wymiany uszczelniaczy na siłowniku głównym pod "plecakiem" czyli umieszczonym w tylnym moście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Oba zestawy są jednakowe z tym, że ten pierwszy jest tańszy.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj