Skocz do zawartości

Polecane posty

radoradosny    0

Witam! 

Mam pewien problem z czujnikiem do owijarki Metal-Fach, podczas pracy uszkodził się po prostu został tak jakby ścięty czubek tego czujnika.Zabrałem go i rozebrałem doszedłem do tego aby,że polutowałem przewody ale nie wiem co dalej aby prawidłowo działał kupiłem także nową rurkę gwintowaną z aluminium tak jak było oryginalnie. Z góry dzięki wielkie! 

post-209508-0-75903100-1490987741_thumb.jpg

post-209508-0-67787000-1490987736_thumb.jpg

post-209508-0-41383800-1490987731_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    205

Brakuje ci szklanego kontaktronu, bynajmniej na zdjęciach nie widać.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam. Zakupiłem prasę jak w temacie i nie działa mi w niej owijanie siatką. Chodzi o to że ten siłownik elektryczny który odpowiada za rozpoczecie i chyba za zakończenie owijania ma ucięte dwa kabelki i nie wiem jak to wszystko podłączyć aby zadziałało. Ma ktoś doświadczenie w tej prasie?? Mogę zamieścić zdjęcia jeżeli to komuś coś pomoże.
    • Przez Pawello6991
      Piszę z prośbą o pomoc bo nie mogę rozgryźć tego ciągnika. Jest to mf 3080 z 1987r., Autotronic 2 skrzynia 32x32.
      W ciągniku przestał działać przedni napęd, blokada mostu i zmiana biegów żółw/zając. Myślałem że to wina modułu ale byłem z nim u specjalisty który podczas testu stwierdził że w module wszystko jest ok. Naprowadził mnie za to że problem może leżeć w elektryce i tym że gubi gdzieś prąd na kablu zanim dojdzie do modułu.
      Mnie jednak zaczęła nurtować inna sprawa. Podczas jazdy świeci mi się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni co załączam na zdjęciu. Gdy naciskam sprzęgło czasami gaśnie po czym zapala się kontrolka od przedniego napędu oraz świeci się kontrolka od żółwia po czym po chwili gasną.
      Czy może to być wina czujnika ciśnienia oleju w skrzyni ? Czy np. zbyt niskiego poziomu oleju w skrzyni ? Będę wdzięczny a pomoc.

    • Przez tadi77
      witam panowie mam taki problem ,nagle silownik dwusronnego dzialania ten od wydluzania ramienia zaczal wolno sie wsuwac ,dodam ze wysuwa sie bez problemu a wsuwanie idzie bardzo wolno i czuc ze az ciagnik lekko schodzi z obrotow dodam ze to cyklop polski,moze jakies sugestie
    • Przez SzymonPraat
      Witam serdecznie piszę z problemem dotyczącym prawdopodobnie elektroniki, chciałbym jeszcze prosić o pomoc na forum zanim wezwę fachowca, a nóż się uda.

      Pacjent to 5080R, 1250 mth, do tej pory bez awarii, rocznik 2011, nastąpiła wymiana oleju silnikowego, wszystko według instrukcji, no i nadszedł moment aby włączyć zasilanie pompki elektrycznej zasilającej co by paliwo we filtry poleciało(oczywiście czujnik wody w odstojniku również podłączony), ale niestety pompka się nie załączyła, sprawdzane przekaźniki  i bezpieczniki w kabinie odpowiadające za sterowanie elektroniką i podzespołami oraz w komorze silnika, bezpieczniki nie przepalone a przekaźniki były sprawdzone na tzw 'cyknięcie' czyli prąd przezeń płynie, nie śmierdziały spaleniem, obwodu nie sprawdzaliśmy czy jest gdzieś przerwany bo kable są tak pochowane że ciężko się połapać, sprawdzona pompka zasilająca i tam prąd do niej nie dochodzi, również sprawdzone 2 bezpieczniki odpowiedzialne za podgrzewanie paliwa i samą pompke zasilająca- nie przepalone ale prąd do nich nie dochodzi.

      Poruszałem przekaźnikiem w komorze silnika na chwilę pompka załączyła i podała paliwo, od tego czasu ciągnik pali i jeździ z tym że po odpaleniu jest sygnał dźwiękowy i żółta kontrola z wykrzyknikiem na desce rozdzielczej, dziś doszedł jeszcze problem braku wysprzęglania przyciskiem na dźwigni od przekładni. chciałem sprawdzić styki od przekaźnika w k.s ale za Boga nie mogę wyciągnąć tej plastikowej obudowy a nic nie chce połamać. 

      Nie mam pomysłu więcej co mógłbym zrobić, jakieś porady ? 
       
    • Przez Kawasaki
      problem wygląda tak;po dłuzszej pracy po przełaczeniu rewersu do tyłu ciągnik cofa poprawnie ale gdy włacze do przodu nie  jedzie,rusza dopiero gdy zmienię półbieg.Dzieje to się na kazdym półbiegu.Kontrolka z trybikiem mruga 5 razy
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.