Skocz do zawartości
RedPower

MF 3065 - Ciśnienie oleju w skrzyni

Polecane posty

RedPower    3

Witam,

Mam problem z ciśnieniem oleju w skrzyni. Zapala się ikonka od ciśnienia (załącza się przedni napęd i nic nie idzie zrobić tzn. wom, wyłączenie przedniego napędu itp.)  Olej w skrzyni został wymieniony wraz z filtrami już jakiś czas temu. Z początku myślałem że musi sie odpowietrzyć ( odpowietrzałem nie raz go lecz później już sam olej leciał bez bąbelków więc raczej nie tu przyczyna ).  Ikonka zapala się doś chaotycznie. Raz zgaśnie zaraz po odpaleniu raz można i cały dzień jeździć a ona nadal się pali. Manometr będę miał dopiero w piątek. Teraz proszę powiedzieć co może być przyczyną tego problemu.

post-140082-0-59551800-1490816176_thumb.jpg

post-140082-0-58194400-1490816353_thumb.jpg

post-140082-0-25362200-1490816540_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    192

Najpierw pomierz ciśnie


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

RedPower    3

Dobrze dziś będę mierzył. Jeszcze prośba powie mi ktoś gdzie ten czujnik się znajduje. Chodzi mi o dokładną pozycję. Czy to jest ten do którego idzie czerwony kabelek? :) Możliwe że kabelki zaśniedziały i nie łączą dobrze.

 

EDIT.

 

Myślę że problem rozwiązany. Naprawdę porządnie odpowietrzyłem go i na razie problem zniknął.

Edytowano przez RedPower

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3

Mam pytanie. Gdzieś czytałem że przed czujnikiem ciśnienia oleju w skrzyni powinien znajdować się opornik. Czy to jest prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    495

zapewne to ta czerwona gruba wstawka na przewodach choć nie do końca widać gdzie to podłączone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    41
  • 0 problem rozwiązany jednak nie pomyliłeś się z tym opornikiem. pzdr

  • jpna100
    Poziom 24  
     
     
    #28   28 Maj 2013 17:18

    Panowie tak dla pokoleń. Za czujnikiem ma byc zamontowany opornik 55, Ohm. Nie miałem takiego więc na sprawdzenie zlutowałem kilka o łączej oporności 54,5 Ohm i kontrolka gaśnie. Oryginalnie ma byc 55 Ohm. Przy zakupie zwróccie uwagę na czujnik ciśnienia. serek1234 kupił niby taki sam ale działał on odwrotnie co do oryginalnego. Mianowicie oryginalny przy zgaszonym silniku (zero ciśnienia) nie przepuszczał prądu, a na odpalonym przepuszczał. Z nowym było na odwrót. Prowizorka opornika wygląda tak 1599241800_1369754157_thumb.jpg Będzie on zastąpiony jednym. Zastosowałem taki dlatego żeby nie jechac specjalnie ponad 30 km po opornik icon_biggrin.gif

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    192

Opornik jest potrzebny przy autotronic 1 i problem raczej pojawił się bo ktoś uznał że mu taki kabelek nie potrzeby bo oryginalnego też starcza, temat przerabiany co kto sam sobie czujnik zmienia: :)

 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3

Tak 55 ohm ale jaka moc tego rezystora bo są różnej mocy?

 

Po godzinnej pracy wspomaganie ciężej chodzi. Na 1000 obrotach bez jazdy nie można w ogóle skręcić kierownicą. Jak zimnego odpalę działa bez problemu.

Edytowano przez RedPower

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    495

zależy o czym gadamy. reduktor czy półbieg (speedshift) choć w zasadzie speedshift nie ma żadnych widełek... tak więc z reduktora da się wymienić choć jest ciasno

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe96    8

przez ten problem ciągnik nie działa bo widełki nie przesuną tej przesuwki i brak jazdy  


trzeba odkrecic przy skrzyni jedną śrubę   4 katna i srube nakredkę zeby ten wałek można było wysunąć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    495

temu gadałem że jest ciasno... trzeba odkręcić w tylnym moście 2 śruby na imbusa i tłok wyjdzie do tyłu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
duszekl    0

witam jak zmierzyć ciśnienie skrzyni biegów  (gdzie sie wkręcić) mf 3065 i jeszcze jedno mf posiada 2 filtry hudrauiczne ??? jeden duzy koło koła tylnego a ten drugi ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez daniels_91
      Witam,
      Jak w temacie poszukuje kompletnej instrukcji napraw do ciągnika Massey Ferguson 3115?? Czy ktoś może posiada?? Może też być w wersji PDF.
      Z góry dziękuje
    • Przez pitraszek1
      więc mam dziwny problem z ehr w fergusonie bo działają wszystkie pokrętła oprócz tego dużego do regulacji głębokości niby jest podłączony po jak nim kręce to migają kontrolki ale jakoś dziwnie bo na 4 podnosi i opuszcza na 5 podnosi na 6 znowu opuszcza i tak jest cały czas nie trzyma pozycji tylko opuszcza do samego dołu i podnosi do samej góry jak podniosę go do samej góry tylko nie tym pokrętłem tylko tym pstryczkiem góra dół mam nadzieje że wiecie o który chodzi i ustawie na 5 to gdy dam tym pstryczkiem w dół to podnośnik idzie na sam dół i się nie zatrzymuje widziałem filmiki na youtube jak działa ten ehr i tam właśnie się zatrzymuje na wybranym poziomie nie wiem co może być przyczyną bo rozkręciłem  ehr i pod nim są jakieś trzy niepodpięte kostki nie wiem od czego  są podejrzewam zepsuty czujnik położenia ramion podnośnika ale nie jestem pewien i nie wiem jak to sprawdzić  
    • Przez Kacper123022
      Wiatm. Na okres żniwny pożyczyłem od Teścia przyczepę wraz z ciągnikiem MF 2640 i podczas jazdy powstaje problem z przyśpieszaczem ponieważ po naciśnięciu przycisku przy biegach od przyśpieszki jest zero jakiej kolwiek reakcij. Ciągnik jest z 88r. Pytałem Teścia i mówi że mechaniczne wszystko ok jest tylko uwalona jest elektryka. I tu moje pytanie chciał bym to naprawić lecz nie wiem co gdzie i jak... gdzie powinny iść 3 kabelki co wychodzą z przycisku przyśpieszki. Może miał by ktoś schemat elektryczny lub jaką kolwiek wiedzę i doświadczenie i chciał by podzielić sie i pomóc bo wujek google za bardzo nic mi nie mówi... Za wszystkie porady i sugestie z góry dziękuję a jeśli jest już taki temat to przepraszam za utworzenie nowego. Pozdrawiam.
    • Przez WojtekLewandowski
      Witam. W moim mf przestał działać wom, napęd zmiana żółw zając, jest na żółwiu i reszta kontrolek zgasła. Kiedyś miałem podobnie ale ruszyłem wtyczką i było okej. Dodatkowo nie pokazuje prędkości jazdy. Proszę o szybką pomoc.
    • Przez pwierzbicki
      ile powinno byc zalozonych filtrow powietrza massey ferguson 3690. W moim zalozone sa dwa mniejszy w wiekszym. Czy nie wplynie to na doladowanie
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.