Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
RedPower    1

Witam,

Mam problem z ciśnieniem oleju w skrzyni. Zapala się ikonka od ciśnienia (załącza się przedni napęd i nic nie idzie zrobić tzn. wom, wyłączenie przedniego napędu itp.)  Olej w skrzyni został wymieniony wraz z filtrami już jakiś czas temu. Z początku myślałem że musi sie odpowietrzyć ( odpowietrzałem nie raz go lecz później już sam olej leciał bez bąbelków więc raczej nie tu przyczyna ).  Ikonka zapala się doś chaotycznie. Raz zgaśnie zaraz po odpaleniu raz można i cały dzień jeździć a ona nadal się pali. Manometr będę miał dopiero w piątek. Teraz proszę powiedzieć co może być przyczyną tego problemu.

post-140082-0-59551800-1490816176_thumb.jpg

post-140082-0-58194400-1490816353_thumb.jpg

post-140082-0-25362200-1490816540_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sznajdik    131

Na wyjściach hydraulicznych może i 170 a na drugiej sekcji pompy ile jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    1
Napisano (edytowany)

Dobrze dziś będę mierzył. Jeszcze prośba powie mi ktoś gdzie ten czujnik się znajduje. Chodzi mi o dokładną pozycję. Czy to jest ten do którego idzie czerwony kabelek? :) Możliwe że kabelki zaśniedziały i nie łączą dobrze.

 

EDIT.

 

Myślę że problem rozwiązany. Naprawdę porządnie odpowietrzyłem go i na razie problem zniknął.

Edytowano przez RedPower

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    1

Mam pytanie. Gdzieś czytałem że przed czujnikiem ciśnienia oleju w skrzyni powinien znajdować się opornik. Czy to jest prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    413

zapewne to ta czerwona gruba wstawka na przewodach choć nie do końca widać gdzie to podłączone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    39
  • 0 problem rozwiązany jednak nie pomyliłeś się z tym opornikiem. pzdr

  • jpna100
    Poziom 24  
     
     
    #28   28 Maj 2013 17:18

    Panowie tak dla pokoleń. Za czujnikiem ma byc zamontowany opornik 55, Ohm. Nie miałem takiego więc na sprawdzenie zlutowałem kilka o łączej oporności 54,5 Ohm i kontrolka gaśnie. Oryginalnie ma byc 55 Ohm. Przy zakupie zwróccie uwagę na czujnik ciśnienia. serek1234 kupił niby taki sam ale działał on odwrotnie co do oryginalnego. Mianowicie oryginalny przy zgaszonym silniku (zero ciśnienia) nie przepuszczał prądu, a na odpalonym przepuszczał. Z nowym było na odwrót. Prowizorka opornika wygląda tak 1599241800_1369754157_thumb.jpg Będzie on zastąpiony jednym. Zastosowałem taki dlatego żeby nie jechac specjalnie ponad 30 km po opornik icon_biggrin.gif

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

Opornik jest potrzebny przy autotronic 1 i problem raczej pojawił się bo ktoś uznał że mu taki kabelek nie potrzeby bo oryginalnego też starcza, temat przerabiany co kto sam sobie czujnik zmienia: :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    1
Napisano (edytowany)

Tak 55 ohm ale jaka moc tego rezystora bo są różnej mocy?

 

Po godzinnej pracy wspomaganie ciężej chodzi. Na 1000 obrotach bez jazdy nie można w ogóle skręcić kierownicą. Jak zimnego odpalę działa bez problemu.

Edytowano przez RedPower

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe96    2

Mam pytanie czy da sie wymienić widełki rewersu bez rozpoławiania ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    413
Napisano (edytowany)

zależy o czym gadamy. reduktor czy półbieg (speedshift) choć w zasadzie speedshift nie ma żadnych widełek... tak więc z reduktora da się wymienić choć jest ciasno

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe96    2

podeśle ci przykładowe zdj o co mi chodzi 


..


te widełki chce wymienić 

post-210129-0-59490600-1491591585_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe96    2

przez ten problem ciągnik nie działa bo widełki nie przesuną tej przesuwki i brak jazdy  


trzeba odkrecic przy skrzyni jedną śrubę   4 katna i srube nakredkę zeby ten wałek można było wysunąć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    413

A potem tłok na którym osadzone są widełki trza wypchać do tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe96    2

oki widełki są uszkodzone wiec tylko mocowanie zostało do zdjęcia z tłoka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    413

temu gadałem że jest ciasno... trzeba odkręcić w tylnym moście 2 śruby na imbusa i tłok wyjdzie do tyłu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
    • Przez MichalP
      Witam. Przymierzam się do zakupu mf6170. Ciągnik już upatrzyłem, oglądałem, odbyłem jazdę testową, ale mam jeden dylemat. Ciągnik jest wyposażony w  skrzynię dynashift z mechanicznym rewersem.  Czy te skrzynie występowały w wersji z 2 półbiegami? Zakres na desce jest od A do D, ale mi sie  udało tylko sprawdzić A i B, dalej nie idzie. Oczywiście sprzedawca sam nie wie. Obejrzałem kilka tych ciągników i wszystkie biegi miały od A DO D. Jak czytałem  o tych skrzyniach wszędzie  jest  napisane ze mają  4 półbiegi, ale czy na pewno??
    • Przez sznajdik
      Czy da się zrobić wyjście do hamulca hydraulicznego do hamowania przyczepy w mf 3060 i gdzie ewentualnie się podłączyć?
    • Przez kiernoz
      Witam. Mam do kupienia traktor Massey ferguson 6110 Chciałem zapytać czy to dobry traktor i czy jest awaryjny ? byłby to traktor zastępujący ursusa c3603p głównym jego przeznaczeniem była by praca z ładowaszem czołowym ,rozrzutnik, beczkowóz, kosiarka, zgrabiarka ,przetrząsarka. Był by to 2 traktor w gospodarstwie do lżejszych prac. Z góry dziękuję i pozdrawiam
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
×