Skocz do zawartości
RedPower

MF 3065 - Ciśnienie oleju w skrzyni

Polecane posty

RedPower    3

Witam,

Mam problem z ciśnieniem oleju w skrzyni. Zapala się ikonka od ciśnienia (załącza się przedni napęd i nic nie idzie zrobić tzn. wom, wyłączenie przedniego napędu itp.)  Olej w skrzyni został wymieniony wraz z filtrami już jakiś czas temu. Z początku myślałem że musi sie odpowietrzyć ( odpowietrzałem nie raz go lecz później już sam olej leciał bez bąbelków więc raczej nie tu przyczyna ).  Ikonka zapala się doś chaotycznie. Raz zgaśnie zaraz po odpaleniu raz można i cały dzień jeździć a ona nadal się pali. Manometr będę miał dopiero w piątek. Teraz proszę powiedzieć co może być przyczyną tego problemu.

post-140082-0-59551800-1490816176_thumb.jpg

post-140082-0-58194400-1490816353_thumb.jpg

post-140082-0-25362200-1490816540_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    198

Najpierw pomierz ciśnie


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

RedPower    3

Dobrze dziś będę mierzył. Jeszcze prośba powie mi ktoś gdzie ten czujnik się znajduje. Chodzi mi o dokładną pozycję. Czy to jest ten do którego idzie czerwony kabelek? :) Możliwe że kabelki zaśniedziały i nie łączą dobrze.

 

EDIT.

 

Myślę że problem rozwiązany. Naprawdę porządnie odpowietrzyłem go i na razie problem zniknął.

Edytowano przez RedPower

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3

Mam pytanie. Gdzieś czytałem że przed czujnikiem ciśnienia oleju w skrzyni powinien znajdować się opornik. Czy to jest prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    555

zapewne to ta czerwona gruba wstawka na przewodach choć nie do końca widać gdzie to podłączone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    41
  • 0 problem rozwiązany jednak nie pomyliłeś się z tym opornikiem. pzdr

  • jpna100
    Poziom 24  
     
     
    #28   28 Maj 2013 17:18

    Panowie tak dla pokoleń. Za czujnikiem ma byc zamontowany opornik 55, Ohm. Nie miałem takiego więc na sprawdzenie zlutowałem kilka o łączej oporności 54,5 Ohm i kontrolka gaśnie. Oryginalnie ma byc 55 Ohm. Przy zakupie zwróccie uwagę na czujnik ciśnienia. serek1234 kupił niby taki sam ale działał on odwrotnie co do oryginalnego. Mianowicie oryginalny przy zgaszonym silniku (zero ciśnienia) nie przepuszczał prądu, a na odpalonym przepuszczał. Z nowym było na odwrót. Prowizorka opornika wygląda tak 1599241800_1369754157_thumb.jpg Będzie on zastąpiony jednym. Zastosowałem taki dlatego żeby nie jechac specjalnie ponad 30 km po opornik icon_biggrin.gif

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    198

Opornik jest potrzebny przy autotronic 1 i problem raczej pojawił się bo ktoś uznał że mu taki kabelek nie potrzeby bo oryginalnego też starcza, temat przerabiany co kto sam sobie czujnik zmienia: :)

 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3

Tak 55 ohm ale jaka moc tego rezystora bo są różnej mocy?

 

Po godzinnej pracy wspomaganie ciężej chodzi. Na 1000 obrotach bez jazdy nie można w ogóle skręcić kierownicą. Jak zimnego odpalę działa bez problemu.

Edytowano przez RedPower

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    555

zależy o czym gadamy. reduktor czy półbieg (speedshift) choć w zasadzie speedshift nie ma żadnych widełek... tak więc z reduktora da się wymienić choć jest ciasno

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe96    8

przez ten problem ciągnik nie działa bo widełki nie przesuną tej przesuwki i brak jazdy  


trzeba odkrecic przy skrzyni jedną śrubę   4 katna i srube nakredkę zeby ten wałek można było wysunąć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    555

temu gadałem że jest ciasno... trzeba odkręcić w tylnym moście 2 śruby na imbusa i tłok wyjdzie do tyłu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
duszekl    0

witam jak zmierzyć ciśnienie skrzyni biegów  (gdzie sie wkręcić) mf 3065 i jeszcze jedno mf posiada 2 filtry hudrauiczne ??? jeden duzy koło koła tylnego a ten drugi ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mtz_820
      Nie da sie przełączyć na żółwia lub zjająca i nie kiedy tak jakby blokowało ciągnik i w tedy świeci sie kontrolka od skrzyni biegów, co to może być? Kontrolki od tych przełożeń się zmianiają... Może byc tego winą przedni napęd?
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.