Skocz do zawartości
marek3080

Różnica mocy 2650 a 2850

Polecane posty

marek3080    4

Witam

Tak jak w temacie. Konedata pokazuje że to ten sam model silnika (4239TL) ale jest różnica w mocy. Jeśli ktoś wie i mógłby napisać skąd w 2850 biorą się dodatkowe 8 KM byłbym wdzięczny. I jeszcze na dokładkę czy można zrobić coś z silnikiem w 2650  aby miał te dodatkowe konie jak 2850? Czy to tylko dawka paliwa czy może inna turbina?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1211

Ciekawy temat...niby wszystko to samo a moc różna. Może być różnica w ciśnieniu doładowania a może tylko większa dawka paliwa, mogą być też inne wtryski. Różnica w mocy na tyle mała,że dużych różnic w osprzęcie silnika nie ma tylko jak je namierzyć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek3080    4

Właśnie. Kombinujemy że może jest jakaś zwezka w dolocie i dlatego jest delikatnie zdlawiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

extrabyk    1211

Może być,że dolot ma mniejszy przekrój ale nawet jak tak jest to na pewno zmniejszona jest też dawka paliwa bo skład mieszanki musi być taki sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    9

wg katalogu to obydwa modele mają ten am dolot, pytanie w takim razie gdzie jeszcze moze byc roznica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1211

wg katalogu to obydwa modele mają ten am dolot, pytanie w takim razie gdzie jeszcze moze byc roznica

 

Jeśli masz kolego katalog części do obu modeli to możesz jeszcze porównać wtryski, turbinę, oraz zawory. Jeśli te wszystkie części są takie same to pozostaje tylko inna dawka paliwa na pompie co by oznaczało,że łatwo można by podnieść moc w tym ciągniku o te 8 KM.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    9

wiesz patrzylem na katalog na internecie, darmowy john deera, wtryski, pompa i turbo tez jest to samo tylko jeszcze zawory bede musial zobaczyc

z tego co widze to rowniez zawory są identyczne

Edytowano przez kundys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek3080    4

No to trzeba będzie to omowic z mechanikiem przy okazji remontu bo planujemy zrobić hi-lo bo ucieka ciśnienie na nim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1211

Skoro wszystko to samo to może rzeczywiście tylko większa dawka paliwa i będzie te 8 KM. więcej.

Pomyślałem też jeszcze o jednej sprawie...wtryski magą być te same ale może mają ustawione różne ciśnienie wtrysku...jeśli występuje w nich regulacja. Większe ciśnienie da większą moc silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    9

bardzo dziwne to jest bo az 8km  i 30NM z samej dawki? wtryski chyba sie nie reguluja, ale mechanikiem nie jestem. chyba ze dawka jest wieksa i turbo na wiekszym cisnieniu ustawione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1211

Nie wiem jak z tą regulacją ciśnienia wtrysku w JD. W Perkinsie montowanym w MFach się da regulować napięcie sprężyny a w tych JD wtryski chyba nie rozbieralne więc może nie ma też regulacji.

W silnikach samochodowych i motocyklowych można zmienić moc i charakterystykę silnika przez zmianę wałka rozrządu...więc może tu są dwa różne wałki w tych modelach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    9

to równiez wydaje sie takie samo, dziwne, czyli jesli nawet wałki rozrzadu odpadają to co?

 

Edytowano przez kundys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1211

Jeśli wszystkie części całkowicie te same to zostaje tylko dawka paliwa bo już mi się pomysły skończyły :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    136

Ciś. na wtryskach można regulować tylko raczej nie trzeba zmieniać. Turbina jest zwykła bez żadnej regulacji, więc w przypadku podniesienia dawki będzie dawała automatycznie większe doładowanie, więc jedno z drugim się zgra do pewnego momentu. Różnice między tymi modelami (oprócz mocy) są gdzie indziej, mianowicie większe koła (opony), większy zbiornik paliwa (podwójny) i mocniejszy podnośnik i do tego większa moc którą łatwo podnieść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    9

a kurcze mi sie caly czas wydaje ze masz turbo w nim, ale z tymi roznicami jest to naprawde dziwne miedzy 2650 2850

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
    • Przez jnjnjn
      Witam 
      Mam pytanie do posiadaczy jd 2140 i podobnych. Mam od niedawna mojego 2140 rok 86 kabina sg2. Czy we wszystkich 2140 były półbiegi? Bo nie wiem czy u mnie nie działają czy po prostu ich nie ma. Gdy na wbitym biegu próbuję dać wajchę w bok to nie ma żadnego luzu ani nic. Czy wie ktoś może pod kabiną gdzie powinno być jakieś cięgiełko albo coś po czym mogę sprawdzić czy mój jd ma półbiegi czy nie? Obok lewarka mam zieloną kontrolkę z żółwiem. Nie ukrywam że przydałyby się mi półbiegi.
      Pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
    • Przez MlodyFarmer
      Witam, cieknie mi olej z mocowania listwy podnośnika, jak to uszczelnić ? Podczas uszczelniania tego wycieku trzeba spuszczać olej ze skrzyni czy się obejdzie bez ?? 

       
    • Przez kevin25
      Siemanko
      Po naprawieniu trzęsących się ramion w JD 1640, mam nowy problem. Iż od kilku dni, po zimie mój Jd stracił moc, wczoraj wybierałem gnojowice (bo pełno) i JD na 4 biegu tylko mruczy ledwo chce ciągnąc mój beczkowóz 5.5tys litrów ( powiem tak 60 radzi sobie z nim bez problemów) i tak gdy kupiłem go to miał swoją siłę bo oraliśmy z ojcem na zime w glinie w górach sporych i ciągał pługi 3x40cm bez zastrzeżeń, (ojciec 60 wtedy orał razem ze mną i beczała sobie w 2X35). Wtedy byłem z niego zadowolony bo było czuć ze ma te 65KM a teraz tylko miał-czy i nie chce iść. W zimie uruchamiałem go superstratem i tzw 'kopciem" czyli ogniem na tłoki. Czy mogło to mu zaszkodzić ? Filtry zmieniałem niedawno wszystkie paliwowy był okropnie brudny, no i teraz ma wszystko czyściutkie nowe i tylko miał-czy. Jak jest zimny to wcale nie chce się rozpędzać na pusto dopiero jak się ugrzeje trochę silnik to jest lepiej. Nie wiem czy to dobrze ale dużo paliwa idzie do baku powrotem tak jak by w 60 zdjął wąż od baku z paliwa. I przy małych obrotach trochę silnik chodzi nie równo a pompa paliwowa to okropnych wibracji dostaje wiec nie wiem czy tak powinno być. I nie wiem co jest bo czasami spod korka w chłodnicy borygo leci jak by wąż strażacki odkręcił i ogrzewanie szwankuje wtedy nie działa po prostu. I raz od superstarta coś w silniku aż waliło jak by młotkiem ktoś w bojler napier..... (rada da wszystkich superstartu nie używajcie) Co poradzicie od czego zacząć może wtryski posprawdzać i jak coś końcówkę jakaś zmienić? A i jeszcze jedno spalanie w nim wychodzi okropnie małe mniejsze od ursusa C-360 więc nie wiem co jest co mi doradzicie.
    • Przez Wojtek_250
      Witam wszystkich użytkowników:) Jestem tutaj nowy i proszę o pomoc, kupiłem sobie JD 2130 był on rozebrany przez poprzedniego właściciela do malowania, między innymi wyciągnięta była pompa hydrauliczna przed silnikiem i rurki łączące ją z skrzynią. Poprzedni właściciel mówił że przed rozkręceniem wszystko było w porządku. Ja wyczyściłem wszystko i poskładałem hydraulikę zmieniłem filtr oleju i wlałem nowy olej, odpaliłem traktor trochę oleju ubyło w skrzyni więc dolałem i odpaliłem jeszcze raz ale nie działa wspomaganie i podnośnik, wom się załącza a a żółw i zając działa poprawnie. wlałem kilka litrów oleju do tego zbiornika z przodu nad pompą i wtedy przez chwilę działało wspomaganie dopuki był tam olej. niewiem co jeszcze mogę sprawdzić i zrobić, olej w skrzyni jest teraz trochę ponad maximum, czytałem na forum o zaworkach w przewodach więc jeszcze się zastanawiam czy dobrze rurki zkręciłem. Pasowało mi tak że ta która idzie z skrzyni do chłodnicy oleju jest bliżej koła i w niej nie było zaworka, druga ta bliżej środka miała zaworek i przykręcona była bezpośrednio do pompy (niewiem czy to jest poprawnie i kiedy nią idzie olej) zaworek jest jeszcze w tej śrubie co zakręca się na tym zbiorniku z olejem z przodu. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze mogę zrobić bardzo proszęo pomoc męczę się już z tym dość długo i nie mogę sobie poradzić, mój mail w razie czego wbanach@interia.pl Z góry dziękuję i Zyczę wszystkim Wesołych Świąt, pozdrowienia.
×