Skocz do zawartości
marek3080

Różnica mocy 2650 a 2850

Polecane posty

marek3080    4

Witam

Tak jak w temacie. Konedata pokazuje że to ten sam model silnika (4239TL) ale jest różnica w mocy. Jeśli ktoś wie i mógłby napisać skąd w 2850 biorą się dodatkowe 8 KM byłbym wdzięczny. I jeszcze na dokładkę czy można zrobić coś z silnikiem w 2650  aby miał te dodatkowe konie jak 2850? Czy to tylko dawka paliwa czy może inna turbina?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1532

Ciekawy temat...niby wszystko to samo a moc różna. Może być różnica w ciśnieniu doładowania a może tylko większa dawka paliwa, mogą być też inne wtryski. Różnica w mocy na tyle mała,że dużych różnic w osprzęcie silnika nie ma tylko jak je namierzyć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

extrabyk    1532

Może być,że dolot ma mniejszy przekrój ale nawet jak tak jest to na pewno zmniejszona jest też dawka paliwa bo skład mieszanki musi być taki sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    10

wg katalogu to obydwa modele mają ten am dolot, pytanie w takim razie gdzie jeszcze moze byc roznica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1532

wg katalogu to obydwa modele mają ten am dolot, pytanie w takim razie gdzie jeszcze moze byc roznica

 

Jeśli masz kolego katalog części do obu modeli to możesz jeszcze porównać wtryski, turbinę, oraz zawory. Jeśli te wszystkie części są takie same to pozostaje tylko inna dawka paliwa na pompie co by oznaczało,że łatwo można by podnieść moc w tym ciągniku o te 8 KM.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    10

wiesz patrzylem na katalog na internecie, darmowy john deera, wtryski, pompa i turbo tez jest to samo tylko jeszcze zawory bede musial zobaczyc

z tego co widze to rowniez zawory są identyczne

Edytowano przez kundys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek3080    4

No to trzeba będzie to omowic z mechanikiem przy okazji remontu bo planujemy zrobić hi-lo bo ucieka ciśnienie na nim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1532

Skoro wszystko to samo to może rzeczywiście tylko większa dawka paliwa i będzie te 8 KM. więcej.

Pomyślałem też jeszcze o jednej sprawie...wtryski magą być te same ale może mają ustawione różne ciśnienie wtrysku...jeśli występuje w nich regulacja. Większe ciśnienie da większą moc silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    10

bardzo dziwne to jest bo az 8km  i 30NM z samej dawki? wtryski chyba sie nie reguluja, ale mechanikiem nie jestem. chyba ze dawka jest wieksa i turbo na wiekszym cisnieniu ustawione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1532

Nie wiem jak z tą regulacją ciśnienia wtrysku w JD. W Perkinsie montowanym w MFach się da regulować napięcie sprężyny a w tych JD wtryski chyba nie rozbieralne więc może nie ma też regulacji.

W silnikach samochodowych i motocyklowych można zmienić moc i charakterystykę silnika przez zmianę wałka rozrządu...więc może tu są dwa różne wałki w tych modelach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    10

to równiez wydaje sie takie samo, dziwne, czyli jesli nawet wałki rozrzadu odpadają to co?

 

Edytowano przez kundys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    1532

Jeśli wszystkie części całkowicie te same to zostaje tylko dawka paliwa bo już mi się pomysły skończyły :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Ciś. na wtryskach można regulować tylko raczej nie trzeba zmieniać. Turbina jest zwykła bez żadnej regulacji, więc w przypadku podniesienia dawki będzie dawała automatycznie większe doładowanie, więc jedno z drugim się zgra do pewnego momentu. Różnice między tymi modelami (oprócz mocy) są gdzie indziej, mianowicie większe koła (opony), większy zbiornik paliwa (podwójny) i mocniejszy podnośnik i do tego większa moc którą łatwo podnieść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    10

a kurcze mi sie caly czas wydaje ze masz turbo w nim, ale z tymi roznicami jest to naprawde dziwne miedzy 2650 2850

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz1972
      Mam problemy z ciągnikiem John Deere 1640 a dokładnie z podnośnikiem i turem  przy podnoszeniu tur i podnośnik drży.Wymieniłem pompę wewnętrzną skrzyni, pierścienie, tuleje i podkładki dystansowe koszyka półbiegów , wszystkie oringi , uszczelki gumowe, uszczelki tłoka podnośnika.Po remoncie nic się nie zmieniło.Ciśnienie w pokrywie skrzyni wynosi 9.5 atmosfery.
      Jeżeli ktoś wie co może być powodem usterki będę wdzięczny za wskazówki.
    • Przez Ryjek1238
      Witam.
      Po remoncie hydrauliki w John Deere 2130, a mianowicie po wymianie obydwóch pomp hydrauliki (spowodowane użytkowaniem traktora bez filtra oleju ze zużytymi tarczkami sprzęgła mokrego w skrzyni, przez poprzedniego właściciela), mam problemy z hamulcami. Mianowicie hamulców nie da się odpowietrzyć standardowymi metodami, cały czas z odpowietrzników wydostają się pęcherze powietrza. Czy miał już ktoś taki problem, lub wie jak go rozwiązać? Ponieważ dosyć sporo zainwestowałem w ten sprzęt i kończą mi się pomysły jak rozwiązać ten problem.
      Pozdrawiam
      Tomasz.
    • Przez pawel_rawa
      witam mam problem z biegami w john deere 1640 kabina sg2 gdy włączam szybki zakres to ciągnik nie jedzie czasem uda sie i wskoczy może 1 raz na 10 prób i tu pytanie czy da się zdjąć tą przystawke od biegów z prawej strony skrzyni bez otwierania góry?
    • Przez TacerOo
      Witam,
      posiada ktoś schemat elektroniki John deere 2140 ew. czy coś takiego gdzieś dostanę ? Od jakiegoś czasu przestało działać dosłownie wszystko. Mogę jedynie odpalić ciągnik. Brak ładowania, świateł, kontrolek. Prawdopodobnie gdzieś jest spięcie, ale w tonie kabli ciężko się połapać. 
    • Przez Maciek0903
      Witam wszystkich już kolejny raz. Otóż w moim cudeńku pojawił się już kolejny problem. Po rozgrzaniu zaczynają mrugać kontrolki które widać na załączonym zdjęciu, a gdy już pojeżdżę tak z godzinę to świecą bez mrugania. Jak dodam mocno gazu to przygasają. Sprawdziłem ciśnienie oleju i na zimnym jest 4 bar, a jak się rozgrzeje to tak spada do 2.8 bar( oczywiście na wolnych obrotach). Czy to awaria czujnika ciśnienia oleju?
       
      Pozdrawiam
      Maciek

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.