Skocz do zawartości
dawidek223

Wyciszenie kabiny w pronarze

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dawidek223    0

Witam,
Wyciszał ktoś pronara,warto zakupić pod zegary i pod podłóge maty wygłuszające,czy to coś da jak myślicie ?Chodzi mi o to żeby w spokoju można było radia słuchać i przez telefon można było gadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BrzozaB    4

U mnie pomogła wymiana tłumika :) stary był wart coś koło 200 zł i słabo tłumił a nowy za 60 zł z aledrogo i już pronarek jest bardziej cichy. Wcześniej jak orał 2.5 km od domu to słychać go było dobrze na podwórku a teraz za płotem go nie słychać.
Druga sprawa że w Belarusach jest dużo ciszej. Mają one powiedzmy wyciszane wszystkie element metalowe kabiny (skaja + pianka) też myśleliśmy nad takim rozwiązaniem ale wiadomo czasu brak.
Co do radia to w "Mańku" tj pronarze słucham ciszej radia jak w deutz-fahr'że bo tu słychać jednynie super klekot silnika i czasem trochę skrzyni biegów a w df'ie ciągle słychać wyjące pompy, ciągle duszący się silnik oraz skrzynie biegów .
W pronarku masz już maty na podłodze i do okoła zegarów jest pianka wyciszająca


Co tu napisać....
Sprzedam proso :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidek223    0

Wiem ale ona mi się popsuła pod zegarami szczególnie i są dziury na niej to myślałem wymienić takto może by coś dało .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawidek223    0

A jaki masz teraz tłumnik orginalny? Możesz linka wysłać ? Bo orginalny 200 zł kosztuje

Edytowano przez dawidek223

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BrzozaB    4

A jaki masz teraz tłumnik orginalny? Możesz linka wysłać ? Bo orginalny 200 zł kosztuje

Miałem ten oryginalny, ładny i duży. Ale pusty w środku i dudnił. Najlepszy był od jumza, jak testowaliśmy. Chcieliśmy kupić taki ale przyszedł inny też wyciszany trochę watą w środku. Pierwszy lepszy za 60 zł. Jeśli byśmy nie mieli takiego ładnego oryginalnego to byśmy rozcieli z jednej strony i wkładali wate szklaną.

Co tu napisać....
Sprzedam proso :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dawid35123
      Witam
      Mam pytanie czy element przedniego napędu zaznaczony na zdjęciu na niebiesko powinien się wysunąć czy trzeba zdejmować cały korpus o góry (czyli jedna z śrub zaznaczona czerwonym kółkiem) ? Jak widać na zdjęciu trochę się wysunął ale dalej jakoś nie chce iść. Rozbierany z powodu dużego przecieku oleju.
      Pozdrawiam.

    • Przez dawidek223
      Witam,
      Panowie dzisiaj był u mnie elektryk i robił podgrzewanie świecy , podgrzewanie działa już tylko jest mały problem na desce rozdzielczej nie działa kontrolka od świecy między innymi nie działa też od długich świateł ,co świeci od paliwa ,od ciśnienia oleju w układzie kierowniczym, od kierunkowskazów dla przyczep  mówił że mogą być żarówki w zegarze po palone  ,dodam jak zjedliśmy pod kierownicą plastki to z lewej strony. Jak jest stacyjka na podłodze leżał jakiś przerywacz BPK-1  i były 4 kabelki podłączone obok leżało 6 kabelków dodam też że luzem leży niebieski kabel z suwką plstikową odłączony. zrobiłem zdjęcia dla uwagi



    • Przez Rolnik551
      Witam cieknie mi gdzieś koło orbitrola pod kabiną gdy się olej rozgrzeje jak się dostać do orbitrola bo od spodu to rozdzielacz zasłania
    • Przez Rolnik551
      Da radę rozjechac ciągnik od tyłu muszę doiść do skrzyni a nie chce reduktora i wszystkiego rozbierać 
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam , drodzy koledzy i koleżanki mam problem z Pronarem 82 SA ... mianowicie ostatnio podczas wykonywania podorywki coś się zchrzaniło z silnikiem , jechałem normalnie na prawie maksymalnych obrotach i było okej aż nagle na uwrociu zdjąłem nogę z gazu i zauważyłem że silnik nie pracuję tak jak powinien i co ok. 2-5 sekund puszcza chmurę niebieskiego dymu i tak jakby na mocy stracił ponieważ podczas ruszania z dwójki drogowej na żółwiu ma problem się na pusto zebrać . Ma przepracowane 4000 mtgh i wcześniej (tak od 2400 mtgh) stopniowo coraz to bardziej zaczynał kopcić na czarno jak ruska lokomotywa bez obciążenia ( na pusto pod lekką góreczkę ) . Miał ktoś kiedyś taką przygodę ze swoim mtz`tem ?
      Dodam że na postoju na bardzo wolnych obrotach co 5 minut tak jakby na chwilę nie pracował na wszystkich garach i po chwili wydaję dźwięk jakby ciągnął 20t i szaro siwy dym 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.