Skocz do zawartości
kingway

Fendt 515 - Blokada mechanizmu różnicowego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
kingway    0

Witam , mam taki problem, czasami w Fendtzie  wyskakuje mi zgłoszenie  dotyczące blokady mechanizmu różnicowego ( choć nie włączałem blokady ) , w instrukcji obsługi pisze żeby powtórnie załączyć naciskając inny przycisk  lub ewentualne włączenie nie jest możliwe . Może ktoś z was miał coś podobnego i wie jak temu zaradzić . 

post-13615-0-28856100-1490643558_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Nowyagri
      Panowie, otóż chciałbym się zapytać jak korzystać prawidłowo ze skrzyni w Fendtcie Favoricie 515c.
      Otóż ostatnio pierwszy raz gruberowałem tym ciągnikiem, i przełączyłem na biegi polowe. Ale okazały się strasznie wolne (4 bieg, 2 półbieg) i było zdecydowanie za wolno (ok 5km/h). 
      Czy skrzynia działa coś nie tak , że te biegi są wręcz pełzające?
      Można korzystać z biegów szosowych w gruberze/agregatowaniu/orce? Czy w biegach szosowych można korzystać np 3 bieg i 4 półbieg?
      Czego nie robić w tej skrzyni by jej nie zepsuć?
      Mam instrukcję do niego, w języku polskim, ale tam widnieje zapis , żeby z biegów polowych korzystać podczas długotrwałej pracy pod obciązeniem np. orka. Ale nawet w pługu chodzi się szybciej niz 5km/h. 
    • Przez Luka0505
      Witam, mój problem z fendt'em favorit 512c rocznik 2000, wygląda następująco w czasie jazdy z ładunkiem przy przekroczeniu około 1800 obr./min. zapala się trójkąt ostrzegawczy następuje sygnalizacja dźwiękiem i pojawia się komunikat w formie obrazkowe który opisany jest w instrukcji jako cyt. "Przestała działać pompka ukladu kierowniczego lub pompa układu hydrauliki roboczej, zredukować prędkość i usunąć usterke." Gdy zmiejsze obroty komunikat rzeczywiście znika . Czy ktoś spotkał się już z takim problemem, prosiłbym o pomoc gdzie szukać przyczyny.
    • Przez 90daniel
      Witam mam taki problem. W mojej 515 zanika prąd na elektromagnesie znajdującym się na pompie paliwowej. Ciągnik słabnie w czasie pracy. Zgasimy i odpalimy jest chwile dobrze. Sprawdziłem na krótko podając prąd prosto z aku do elektromagnesu i jest wszystko dobrze więc winny jest przewód zasilający. Może ktoś spotkał się z taką sytuacją i mógłby coś pomóc. Może wskazałby prawdopodobne miejsce przetarcia przewodu lub wtyczki która mogła się poluzować. Przy bezpiecznikach sprawdziłem i jest ok. Gdzie dalej szukać ?
    • Przez Nowyagri
      Witam. Panowie, mam problem z moim Fendtem Favoritem 514C. Pedał sprzęgła jest strasznie miękki, wciska się bez żadnego oporu, jedynie sprężyna co podnosi pedał stawia opór. Sprzęgło działa, ale skok 1 cm od pełnego wciśnięcia i odpuszczenie go powoduje że ciągnik już rusza. Raz biegi wchodzą lżej a raz ciężej. Najgorzej jest z 1 i 2 biegiem. Sprzęgło sprawia wrażenie "jak by cylinderek nie wysprzęglał "
      Cylinderek jest suchy, nie widać ubytku płynu z zewnątrz. Sprzęgło było odpowietrzane pompką podciśnieniową. 
      Ciągnik kupiłem już z takim sprzęgłem.  Traktor ciągnie, sprzęgło się nie ślizga, ma moc. 
      Mechanik był, sam nie wie co może być przyczyną, powiedział "jeździć" , cylinderek raczej nie jest uszkodzony bo nie leje płynu a pedał oddaje. 
      Moim zdaniem należało by jednak usunąć usterkę. Ktoś spotkał się z podobnym problemem?
       
      Dziękuję za pomoc 
    • Przez MariuszSaby
      Witam
      Czy to jest normalne,że jak się włączy  tylny wałek wom , to na wolnych obrotach słychać grzechotanie ?? Oczywiście żadna maszyna nie jest podpięta czyli wałek nie pracuje pod obciążeniem .
×