Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Petrol    6

Mam pytanie o silnik hydrauliczny do napędzenia pompy opryskiwacza. Ktoś modernizował ? Macie jakieś doświadczenia? Chcę się pozbyć wałka i napędzać hydrauliką.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Petrol    6

Po co. Kazda konwersja napedu to strata na przesyle mocy. Dodatkowo olej trzeba chlodzic.

Mam taki zapas mocy ze strata nie będzie odgrywała roli, mam wiele urządzeń w których jest napęd hydrauliczny i tylko jedna ma chłodnicę oleju ale to dlatego ze nie ma wolnego spływu i olej wykorzystywany jest jako zabezpieczenie przed kamieniami itp.

Super pomysł, zmodernizuj i podziel się wrażeniami, będziesz pierwszy.

No właśnie nie:) kolega ma napęd w opryskiwaczu JD dwóch pomp annovi ale jemu silnik zakładał dealer poza tym muszę rozwiązać problem czujnika prędkości obrotowej wałka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

:)BARDZO dobry pomysł !! Jeśli masz ciągnik z dobra i chłodzoną hydrauliką  to się nie zastanawiaj gdyż opryskiwacz nie ma  dużego zapotrzebowania na moc. Tylko pamiętaj o prędkościach obrotowych takiego silnika hydraulicznego. Masz racje  w dzisiejszych czasach  hydraulikę podłączyć to szybciej niż wom , a i na uwrociach  możesz wykorzystać skręt maksymalny i o nic się nie martwić.  jak skończysz zaprezentuj  dzieło   :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

Do przelewania cieczy z przedniego zbiornika mam pompę od agregatu chlodniczego z naczepy nowy, i na akumulator z ciagnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mój tata zrobił kosiarkę na napęd hydrauliczny wyprowadzony do przodu ciągnika. sprawdzała się całkiem spoko :)

 

Zapraszam również na stronę www.scyzorsam.pl


www.scyzorsam.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Karol0111
      jak go właczam to chwilke za kreci i przestaje chodzic a dopiero co go kupiłem i niewiem co to moze być , moze ktoś wie?
    • Przez kaszewskim
      Poszukuję elektryka do MF 3080. mam problemy z załączaniem się WOM, przedniego napędu oraz blokady mostów. Potrzebny mi jakiś namiar aby dowiedzieć się co może być nie tak .Może Wy macie jakieś pomysły jak to naprawić. Kupiłem Fergusona 2 dni temu i jeszcze do końca nie potrafię go dobrze obsługiwać. Z góry dziękuję za jakiś kontakt albo ewentualną pomoc.
    • Przez piotrek007
      witam mam MF 8110 i przestał mi dziłac podnośnik, blokada mostów ,WOM ale działa mi przedni naped a pól biegi te A B C D moge jedynie znieniać po wyciśnieciu sprzegła przewody i kostki spryskałem WD40 i bezpiecznik ok i nie wiem cio mogło sie stać pomocy dziekuje za odp
    • Przez wojtek93
      Witajcie! Mam pytanko. Otóż żeby w Masseyu włączyć WOM muszę przestawić dźwignię do przodu i dopiero mogę włączyć Wom guzikiem. Więc czy mogę włączyć sobie tą dźwigni i mieć ą tak cały czas do przodu a WOM włączać tylko guzikiem czy za każdym razem muszę robić najpierw wajchą a później guzikiem?
    • Przez osio
      Otóż to jest taki dla mnie szkopuł. Ostatnio gdy włączałem wom wskaźnik obrotów normalnie wskazywał czy na 540 czy na 1000 (przełączanie jest mechanicznie ) a teraz gdy jest na 540 to dobrze wskazuje a gdy na 1000 przełączam to wałek kręci się szybciej ale kontrolka pali się od 540 i wskaźnik wskazuje też jak by było na 540. Dodam ,że ostatnio wymieniałem uszczelniacz od wałka bo się lało :lol:
      I mi się zdaję że podczas wymiany nic nie przestawiłem bo tam trzeba było wyjąć wałek i nabić inny uszczelniacz. Nie wiem być może to jakiś czujnik ale nie wiem gdzie on może się znajdować.
      Proszę o pomoc może ktoś wie coś na ten temat ;[
×