News

Opinie o Fiona Apollo 3m
Przez
bizonlukaszZ056, w Siewniki
-
Podobna zawartość
-
Przez baoo
Witam. Jestem zainteresowany kupnem
Case 5150 lub 5140 . Czy znacie może kogoś kto ma na sprzedanie tego typu ciągnik lub jakieś namiary na handlarzy z okolic, a jak by to był jeszcze rolnik to juz w ogóle bajka. Okolice Kutna woj.Łódzkie do 100 km plus minus 50. Olx allegro itd. przejrzałem i objechałem. Nie raz są ukryte perełki jeszcze nie wystawione. ☺ Z góry dziękuję.
-
Przez pepe2
Kolega zakupił taki ciągnik , jest to prawie to samo co mf 255 tylko podstawowa różnica to skrzynia biegów , jest tam 12 biegów do przodu i półbieg pod obciążeniem załączany hydraulicznie ?..., ciągnik z 1985 roku , miał ktoś do czynienia z taką skrzynią ? jeśli tak to niech napisze czego się spodziewać , czy to jakiś bubel czy udana konstrukcja .
-
Przez ursus1991
Cześć
Mam do kupienia ciągnik, w którym zmieniono fabryczny silnik na sześcio cylindrowy chłodzony powietrzem deutza o mocy 95 km. nie znam się na tych silnikach. Podejżewam ze on z lat 80. Prosiłbym o opinie na temat tych silników? Czy są w miarę oszczędne? Czy są wytrzymałe? Jaka jest kultura pracy? CZy jest dostęp do części? Czy można jakoś łatwo podnieść moc? Może wystarczy regulacja pompy wtryskowej do podniesienia mocy. 6 cyl i 95 km to jakiś zapas na pewno jest. Nie miałem wcześniej styczności z silnikami chłodzonymi powietrzem. Z właścicielem ciągnika rozmawiałem tylko telefonicznie ze względu na odległość. Chciałem się was podpytać trochę żeby wiedzieć, czy zawracać sobie głowę tym traktorem. Proszę o opinie
-
Przez matek921
Witam chce zasiać pierwszy raz łubin siewnikiem Fiona D78 2.5m. Ma ktoś doświadczenie jak zasiać takim siewnikiem? Bardzo proszę o pomoc
-
Przez Mati2812820