Pietrekxd111

Kubota Seria M7151- Opinie

Polecane posty

Rolnik551    2

To lepiej remont robić częściej i taniej niż rzadko a drożej wole to drugie silnik przy dużej mocy potrzebuje tych 6 garów ponieważ tak szybko się nie zajeżdża
Nie mówię że 4 cylindrowy nie da rady dorównać mocą bo da ale na krótki okres szybko siądzie
120km max na 4cyl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik18c    0

Też mam podobny dylemat jak kolega co wybrać. Potrzebuje ciągnik 130km i rozważam kubotę z serii M7 naj mniejszą lub jd 6135M proszę o opinie na temat tych dwóch modeli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek81ja    13

Niedawno kupiłem M7132, narazie tylko w transporcie zboża pracowałem więc trudno coś powiedzieć. Z pierwszych obserwacji wygląda solidnie jeżdzi się przyjemnie, w transporcie z obciążeniem jest trochę mułowata i sporo pali na odcinku około 30 km koputer pokazywał że spaliła 11 litrów ropy SPORO, serwis stwierdził że spalanie i wigor poprawi się po 100 godzinach pracy a więc czekam do lata. Wydaje mi się że w tych pieniądzach ciężko coś podobnego kupić z takim wyposarzeniem (276 tys. zł netto).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek81ja    13

standard, tak jechałem, wyciąga 51 km/h. Do premium 30 tys dopłaty. Ogólnie kupiłem ciągnik w czsie promowania modelu. Teraz podobno sporo droższy ale czy to prawda to ja nie wiem.

Edytowano przez tomek81ja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem ofertę na 7150 premium na kwotę 340 tyś netto. Ale to cena bez negocjacji, to pewnie coś jeszcze by opuścił. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek81ja    13

Nie wiem jak wygląda polityka kuboty ale mój diler zszedł mi 8 tyś z ceny. Są marki u których ceny są zawyżane żeby potem zchidzić po 20 tys i więcej jak np NH a sa też u których za wiele nie utargujesz jak CLAAS na przykładzie dilerów z mojej okolicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

340 netto za 150 KM w czterech cylindrach to się widać cenią. Za tyle da się kupić podobna moc w sześciu cylindrach u konkurencji takiej jak jd czy mf o całej grupie cnh nie mówiąc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, hubertuss napisał:

340 netto za 150 KM w czterech cylindrach to się widać cenią. Za tyle da się kupić podobna moc w sześciu cylindrach u konkurencji takiej jak jd czy mf o całej grupie cnh nie mówiąc.

Myślałem nad tym ciągnikiem ale wolę kupić tanszą 6 cylindrowa jednostke, z NH. I nie ma porównania 4 do 6 cylindrów. 6-tka będzie na wolnych obrotach sobie radzić a 4 to musi obrotami namagać. Jedyną rzeczą w kubocie jest ta duża pojemność silnika, to jest duży plus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez kubaguzik
      co myslicie o marce kubota wasze wrazenia plusy i minusy tych ciagników
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj