Pietrekxd111

Kubota Seria M7151- Opinie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
podlach93    6

trudno powiedzieć raczej nie ma ich za dużo sprzedanych, parametry w tej chwili raczej zrównane z pozostałymi markami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

jak potrzebujesz nowej maszyny to oczywiste że coś kupisz, a z czym porównujesz? co jeszcze bierz pod uwagę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

dokładnie case będzie lepszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Na pewno będzie tańszy. Ceny kuboty m7 są z kosmosu. Na poziomie mf, jd i nie wiele taniej jak fendt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    136

Kupisz sobie egzotyka to później będziesz zgrzytal zębami w przyszłości jak coś się zj**... a mechanika będzie trzeba targac z japoni... w przyszłości takiego fenda czy tam mf/jd itp będzie łatwiej sprzedać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

ta kubota m7 to już Europejczyk jak by nie patrzeć pod maską tylko słupek został japoński, więc myślę że z serwisem nie będzie problemu, puma już najprawdopodobniej też będzie 4 cylindrowa, w jednym i drugim dpf i scr no chyba że puma w starej normie ci się trafi. w tej chwili to chyba tylko cena gra role

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

zgaduje że Bosch rexorth
a transmisja pewnie zf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrjelon8420    4

Witam Zastanawiam sie na kupnem ciągnika marki Kubota seri m7 i chciał bym sie o nim cos dowiedzieć jak chodzi tip :)

 Ciągniki z serii m7 jest to nowość i nie przepracowały na tyle abyśmy stwierdzili czy jest to traktor bezawaryjny. Przed zakupem ciągnika 

radziłbym wziąć pod lupę całą otoczkę serwisową i gwarancyjną. Jako klient Kuboty mogę tylko ostrzec że w tym temacie są ogromne schody. Przedstawiciele przed zakupem wychwalają maszyny Kuboty jako super bezawaryjne i oszczędne. Po pierwszych usterkach-a "kubotki" słyną z niedoróbek już na etapie konstrukcyjnym, sprawa kierowana jest przez serwis do Kuboty Polska gdzie raz usterka jest naprawiana po czym w tym samym miejscu z przyczyn złego zaprojektowania, w tym samym miejscu występuje ponownie problem a Kubota Poland wypina tyłek na klienta i mówi "tak musi być". Przed zakupem radzę  spojrzeć na obie opcje chłodnym okiem. :) 

 

PS:Co ciekawe firma Kubota działa podobnie na całym świecie Amerykanie już doświadczyli ich obsługi-warto zapoznać się z sporą liczbą opinii:https://www.consumer...ers/kubota.html 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam na oku M7.151 Premium cena nie jest z kosmosu bo jest porównywalna z case ale miałem na testach case i Kubote 

i dla mnie lepiej spisał sie Kubota jeszcze rozważam kupno mccormick x7.680 cenowo wszystkie ciągniki są praktycznie takie same ale jak na razie Kubota wywarła dla mnie najlepsze wrażenie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

4 cylindry i 170km? w takiej mocy szukaj 6cyl a nie 4 bo ci opierdzieli paliwa tylo a roboty ch*j zrobi.

Się nie słuchaj dilerów jakie to oszczędne i jeszcze nie wiadomo jakie,żeby to jechało to będziesz musiał to garować cały czas a wszystko co jest wysilone długo nie chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

wobowiązującej normie to już chyba wszystkie w 4 cylindrach są przynajmniej sdf, cnh, agco

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrjelon8420    4

powiem tat teraz 6 cyl to rzadkość w 170 km z lepszych mark ciągników 

Np jakie marki? Bo obecnie próg 170 km w 4 cylindrach został podniesiony chyba jedynie przez Kubotę. U konkurencji jest to obecnie do około 130km. Jedynie fendt dochodzi do 165km. Ale jeśli szukasz ciągnika "do ciężkiej pracy" np orka poleciłbym 6 cyl. Taki ciągnik jest oczywiście dłuższy co wpłynie na większy udźwig i uciąg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

kolega ma racje 6 cylindrów to jest silnik .większa masa,ładniej pracuje,mniej wyżyłowany .a dlaczego case ci nie wchodzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik551    2

Np jakie marki? Bo obecnie próg 170 km w 4 cylindrach został podniesiony chyba jedynie przez Kubotę. U konkurencji jest to obecnie do około 130km. Jedynie fendt dochodzi do 165km. Ale jeśli szukasz ciągnika "do ciężkiej pracy" np orka poleciłbym 6 cyl. Taki ciągnik jest oczywiście dłuższy co wpłynie na większy udźwig i uciąg.

Valtra 4 cyl. 170 albo 180km nie pamiętam dokładnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romano82    4

Coś mi ucięło. Jeśli chodzi o silnik 6 cylindrowy to w przypadku gdy robimy remont to koszt 50% wyższy niż 4 cylindry. Co do spalania to jeśli silnik osiąga wcześnie wysoki moment obrotowy to spalanie podczas pracy nie powinno być wysokie. Właśnie to się liczy i żadne argumenty zapisane gwiazdkami nie zmienią tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez kubaguzik
      co myslicie o marce kubota wasze wrazenia plusy i minusy tych ciagników
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj