Skocz do zawartości
radekjohn1640

John Deere 1640 hydropak na 1 wąż hydrauliczny

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john

Witam forumowiczów, zastanawiam się nad zakupem agregatu z hydropakiem 2 siłowniki -1 wąż, do tej pory nie miałem maszyn na 1 wąż, jaka różnica? Czy nie będzie problemów? Mam 2 pary szybko złączy i do każdej pary jedna dżwignie? Z góry dziękuję za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mam 3140 i agregat dwa siłowniki plus jeden wąż, nie ma problemu

i też masz 2 pary szybkozłaczy, w które zapinasz czy to bez różnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel_rawa    8

nawet lepiej ze na jeden bo 1640 nie ma funkcji swobodnego opadania i siłownik na dwa przewody trzyma sie sztywno i nie pracuje podczas siania juz to przerobiłem w swoim agregacie musiałem zmienić siłownik i dobrze ze jeden

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablozx1    1

Witam,

Mam pytanie do mojego problemu.

Problem jest z John Deerem 2650, a mianowicie coś blokuje powrót oleju do skrzyni gdy opuszczam przyczepę lub komorę przy prasie (1 wąż ) są tam siłowniki jednostronnego działania i pod własnym ciężarem bardzo ale to bardzo wolno opada. Wykluczyłem awarie złączek na wężach hydraulicznych oraz złączki przy ciągniku ponieważ wymieniłem je na nowe i nadal nie działa, apoza tym z innymi ciągnikami działa sprzęt prawidłowo. Czy orientuje się ktoś gdzie mogę szukać przyczyny?

Dodam że John Deere posiada 2 pary złączy hydraulicznych i na żadnej nie działa. Problem pojawił się gdy podpiąłem przyczepę, w której był regenerowany siłownik. Przedtem ciągnik z prasą działał prawidłowo.

Proszę o pomoc bo nie wiem gdzie mam szukać przyczyny.

Pozdrawiam,

Paweł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablozx1    1

Nie sprawdziłem, ale podnośnik działa bez problemu i z taka samą prędkością opada więc to chyba nie to, ale sprawdzę jeszcze jutro.  Dzięki za trop, masz może jeszcze jakiś pomysł co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TacerOo
      Witam,
      posiada ktoś schemat elektroniki John deere 2140 ew. czy coś takiego gdzieś dostanę ? Od jakiegoś czasu przestało działać dosłownie wszystko. Mogę jedynie odpalić ciągnik. Brak ładowania, świateł, kontrolek. Prawdopodobnie gdzieś jest spięcie, ale w tonie kabli ciężko się połapać. 
    • Przez pawel_rawa
      witam mam problem z biegami w john deere 1640 kabina sg2 gdy włączam szybki zakres to ciągnik nie jedzie czasem uda sie i wskoczy może 1 raz na 10 prób i tu pytanie czy da się zdjąć tą przystawke od biegów z prawej strony skrzyni bez otwierania góry?
    • Przez Maciek0903
      Witam wszystkich już kolejny raz. Otóż w moim cudeńku pojawił się już kolejny problem. Po rozgrzaniu zaczynają mrugać kontrolki które widać na załączonym zdjęciu, a gdy już pojeżdżę tak z godzinę to świecą bez mrugania. Jak dodam mocno gazu to przygasają. Sprawdziłem ciśnienie oleju i na zimnym jest 4 bar, a jak się rozgrzeje to tak spada do 2.8 bar( oczywiście na wolnych obrotach). Czy to awaria czujnika ciśnienia oleju?
       
      Pozdrawiam
      Maciek

    • Przez Dariusz1972
      Mam problemy z ciągnikiem John Deere 1640 a dokładnie z podnośnikiem i turem  przy podnoszeniu tur i podnośnik drży.Wymieniłem pompę wewnętrzną skrzyni, pierścienie, tuleje i podkładki dystansowe koszyka półbiegów , wszystkie oringi , uszczelki gumowe, uszczelki tłoka podnośnika.Po remoncie nic się nie zmieniło.Ciśnienie w pokrywie skrzyni wynosi 9.5 atmosfery.
      Jeżeli ktoś wie co może być powodem usterki będę wdzięczny za wskazówki.
    • Przez Tomaszon
      Witam wszystkich
       
      Mam maly problem z JD 2140, sprawa jest taka ze podczas jazdy po asfalcie gdy ciagnik ma lekko wyrzuca okolo 300 ml oleju z silnika przez rurke wychodzaca z pokrywy zaworow zchodzaca przy silniku( to odpowietrznik taki chyba) Gdy za juz kichnie olejem pozniej tego nie zrobi az wystygnie caly silnik. gdy pracuje w polu jest wszystko ok, ma lekko czy ciezko w pracach polowych tego nie zrobi. Nie mam pojecia co moze byc przyczyna takiego zachowania, i czy ten odpowietrznik pelni role odmy?? mam nadzieje ze dobrze to opisalem jesli nie prosze o pytania.
      Prosze o odp z gory dziekuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.