Skocz do zawartości
TomekMossakowski

Ile czasu macie Prawo Jazdy i jakimi autami śmigacie?

Polecane posty

brzozak2    236

no pewnie tak, bo ogolnie wiecej jest golfow, wiec poprostu przypada wiecej niskich.

dobre oko posiadasz ;) moge jeszcze zjechac 15 mm i na zlot zalozyc hokej od gti

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

Kurde, myślałem że coś urwałeś czy coś ;)

Mój kumpel w G1 GTi ma niższe-i odtąd mam uraz do obniżania! 1-2cm ok, ale nie -70 i beton zawiecha i podskakiwanie na dziurach ;P

Obstawiam że masz -65mm :P

Z boku prędzej dałoby sie ocenić, ale jak mówisz że masz konkret obniżone no to sado maso zakładam czyli -65 ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    3
no pewnie tak, bo ogolnie wiecej jest golfow, wiec poprostu przypada wiecej niskich.

dobre oko posiadasz :P moge jeszcze zjechac 15 mm i na zlot zalozyc hokej od gti

 

to hokej ja załozył bym lepiej na miejscu (na zlocie) ;) polskie drogi,(chociaz z miekkiego plastiku) koles od nas załozył cały robiony polakierował 2 dni poźniej jego lasencja (nie blondynka) :D pojechała do miasta a reszte to co ja bende tłumaczył :) ostała sie fotka po lakierowaniu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236
Kurde, myślałem że coś urwałeś czy coś :P

Mój kumpel w G1 GTi ma niższe-i odtąd mam uraz do obniżania! 1-2cm ok, ale nie -70 i beton zawiecha i podskakiwanie na dziurach ;P

Obstawiam że masz -65mm ;)

Z boku prędzej dałoby sie ocenić, ale jak mówisz że masz konkret obniżone no to sado maso zakładam czyli -65 ;P

na gwincie mam 30-65 wlasnie, teraz ustawione na -50, tak duze obnizenie daly opony na zimowkach 185/55r14 w stosunku do serii (tzn duze to pojecie wzgledne, chetnie bym odjal jeszcze pare cm, tak aby paczka od fajek polozona na boku sie nie zmiescila, ale niestety nierowne podworko jest u mnie, no a drogi to wiadomo, trzeba uwazac :D )

na wiosne zaloze cos innego :P i wtedy najprawdopodbniej zjade na sam dol, a stac bedzie i tak 2 mm wyzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0
na gwincie mam 30-65 wlasnie, teraz ustawione na -50, tak duze obnizenie daly opony na zimowkach 185/55r14 w stosunku do serii (tzn duze to pojecie wzgledne, chetnie bym odjal jeszcze pare cm, tak aby paczka od fajek polozona na boku sie nie zmiescila, ale niestety nierowne podworko jest u mnie, no a drogi to wiadomo, trzeba uwazac :P )

na wiosne zaloze cos innego ;) i wtedy najprawdopodbniej zjade na sam dol, a stac bedzie i tak 2 mm wyzej

U kumpla nie włożysz nic poziomo między koło a nadkole w tym MK1..

Teraz kombinuje jakiśzawias normalny bo z tym sie nie da jeździć, co z tego że pałera ma jak w dziurach może zobracać samochód i cała konstrukcja tylko czeszczy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamieniak89    27

To ja mam narazie B od 10.4.07, z uprawnieniami na ciągni wstrzymałem się bo od nowego roku szkoła idzie pod MRiRW i coś ma być, zresztą tyle już latam ciągnikami bez prawka że poczekam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
valter    0

Prawko 2,5 roku kategoria B,T,C+E uprawnienia na kombajn i na wózki jezdniowe(widłowe) śmigam Roverkiem 220sdi 98r na przemian z VW passatem B6 1.9tdi 130km 2002r a także Starem 200 89r ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236
VW passatem B6 1.9tdi 130km 2002r

jesli 2002 to nie jest b6, bo b6 to najnowsza wersja, a tamten to usmiech, badz banan czyli b5 po lifcie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
metik    0

ja jeszcze muszę poczekać dokładnie rok i będę zdawał prawko na ciągnik i samochód oczywiście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skoniek1    0

ja wczoraj odebralem prawko. Powiekszylo sie o kolejną kategorie. Posiadam B,T,C.Prawo jazdy mam od roku. Teraz zamierzam isc na C+E.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrkram    0
oficjalnie C najtaniej znalazlem za 2800 w pruszczu gdanskim, w gdansku nikt ponizej 3 tys nie chcial zejsc.

 

U mnie tj. na Śląsku okolice Raciborza prawo jazdy kat. C kosztują ok 1800zł wiec jest to cena tak w miarę.

 

P.S Ja mam prawko na T już ok 1,5 roku a na B od 2 miesięcy. Wożę się VW GOLF lub PASSATEM. Acha no i jeszcze Fiat Ducato.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236
dobra dobra skończ komentować brzozak2

skoncze komentowac jak mi przedastawisz kwit, na ktorym jest napisane, ze miales 16 lat jak zrobiles prawko, w innym wypadku wciaz jestes dzieciak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    8

Ja miałem 17 lat gdy zrobiłem B czyli to już będzie 9 lat. A 4 lata temu zrobiłem jeszcze C. Jeżdże fiestą 95 felicją 97 3-p 86 MTZ 94 E-512 86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236
Ja miałem 17 lat gdy zrobiłem B czyli to już będzie 9 lat. A 4 lata temu zrobiłem jeszcze C. Jeżdże fiestą 95 felicją 97 3-p 86 MTZ 94 E-512 86

powiedz czy jak robiles prawko to byla mozliwosc zrobic w wieku 16 lat za zgoda rodzicow?? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
powiedz czy jak robiles prawko to byla mozliwosc zrobic w wieku 16 lat za zgoda rodzicow?? ;)

 

też mnie to ciekawi ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankowski17    2

ja prawko mam od jakiegos 1.5 roku a jezdzilo sie juz wieloma pojazdami jak np. polonez caro, citroen jumper, gaz, cinkociento, seat toledo, ford mondeo. ford eskort, fiat 126p renault 19, vw passat, opel omega, opel astra, vw golf, renault thalia i jakbym tak pomysla to jeszcze moze czyms tam mknolem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    8

Z tego co pamiętam to w wieku 16 lat była możliwość zrobienia kat. T. Natomiast B musiałeś mieć skończone 17 lat. Kurs mogłeś rozpocząć wcześniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236
Z tego co pamiętam to w wieku 16 lat była możliwość zrobienia kat. T. Natomiast B musiałeś mieć skończone 17 lat. Kurs mogłeś rozpocząć wcześniej.

tez mnie sie tak wydaje, wlasciwie to jestem tego pewny, a teraz niech sie byczek7 wytlumaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Moje pytanie może byc śmieszne ale cóż raz kozie śmierć ;] Co znaczą te kat.T. kat.b.? wytłumaczcie mi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    14

A

motocykl

A1 motocykl o pojemności skokowej silnika nie przekraczającej 125 cm sześć., i mocy nie przekraczającej 11 kW

B a) pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony z wyjątkiem autobusu lub motocykla

;) pojazd, o którym mowa w lit. a), z przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej masy własnej pojazdu ciągnącego, o ile łączna dopuszczalna masa całkowita zespołu tych pojazdów nie przekracza 3,5 tony

c) ciągnik rolniczy lub pojazd wolnobieżny

B1 trójkołowy lub czterokołowy pojazd samochdowyo masie własnej nie przekraczającej 550 kg z wyjątkiem motocykla

C pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony, z wyjątkiem autobusu, a także ciągnikiem rolniczym lub pojazdem wolnobieżnym

C1 pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony i nir przekraczającej 7,5 tony, z wyjątkiem autobusu, a także ciągnikiem rolniczym lub pojazdem wolnobieżnym

D autobus, ciągnik rolniczy lub pojazd wolnobieżny.

D1 autobus przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu nie więcej niż 17 osób łącznie z kierowcą a także ciągnik rolniczy lub pojazd wolnobieżny

B+E samochód osobowy określony w poz.3 z przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej co najmniej 1 t.

C+E zespół pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej co najmniej 18 t. i długości co najmniej 12 m. złożony z samochodu ciężarowego określonego w poz.6 i przyczepy lub ciągnika siodłowego i naczepy

C1+E zespół pojazdów o długości co najmniej 8 m. złożony z samochodu ciężarowego określonego w poz.6 i przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej co najmniej 2 t.

D+E autobus określony w poz.7 z przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej co najmniej 1,25 t.

D1+E autobus określony w poz.8 z przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej co najmniej 1,25 t.

T ciągnik rolniczy z przyczepą (przyczepami) lub pojazd wolnobieżny

 

prosze bardzo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    3
tez mnie sie tak wydaje, wlasciwie to jestem tego pewny, a teraz niech sie byczek7 wytlumaczy

 

 

aj daj mu juz spok ;) z IPN jestes ;) pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236
aj daj mu juz spok ;) z IPN jestes ;) pozdro

dam mu spokoj jak sie przyzna ze jest dzieciak, w innym wypadku nie popuszcze, a on niech sie dalej kompromituje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
A

motocykl

A1 motocykl o pojemności skokowej silnika nie przekraczającej 125 cm sześć., i mocy nie przekraczającej 11 kW

B a) pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony z wyjątkiem autobusu lub motocykla

;) pojazd, o którym mowa w lit. a), z przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej masy własnej pojazdu ciągnącego, o ile łączna dopuszczalna masa całkowita zespołu tych pojazdów nie przekracza 3,5 tony

c) ciągnik rolniczy lub pojazd wolnobieżny

B1 trójkołowy lub czterokołowy pojazd samochdowyo masie własnej nie przekraczającej 550 kg z wyjątkiem motocykla

C pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony, z wyjątkiem autobusu, a także ciągnikiem rolniczym lub pojazdem wolnobieżnym

C1 pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony i nir przekraczającej 7,5 tony, z wyjątkiem autobusu, a także ciągnikiem rolniczym lub pojazdem wolnobieżnym

D autobus, ciągnik rolniczy lub pojazd wolnobieżny.

D1 autobus przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu nie więcej niż 17 osób łącznie z kierowcą a także ciągnik rolniczy lub pojazd wolnobieżny

B+E samochód osobowy określony w poz.3 z przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej co najmniej 1 t.

C+E zespół pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej co najmniej 18 t. i długości co najmniej 12 m. złożony z samochodu ciężarowego określonego w poz.6 i przyczepy lub ciągnika siodłowego i naczepy

C1+E zespół pojazdów o długości co najmniej 8 m. złożony z samochodu ciężarowego określonego w poz.6 i przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej co najmniej 2 t.

D+E autobus określony w poz.7 z przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej co najmniej 1,25 t.

D1+E autobus określony w poz.8 z przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej co najmniej 1,25 t.

T ciągnik rolniczy z przyczepą (przyczepami) lub pojazd wolnobieżny

 

prosze bardzo ;)

 

 

Dzienki! !mi by sie przydało D i C najbardziej sie przyadje a szczególnie D wujek by mi pozwalał dalej jeździć ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×