Skocz do zawartości
TomekMossakowski

Ile czasu macie Prawo Jazdy i jakimi autami śmigacie?

Polecane posty

WHATEVER

kiju221    14
wlasnie podpisalismy umowe na nowiutkiego merca c 180 kompresor :) chcialem 220 cdi ale nie bylo od reki w kolorze jaki nas interesowal a czas oczekiwania to jakies 3 miesiace :)

 

O Grzesio popieram wybor super samochody Mercedesy C klasy ja mam C klase z silnikiem CDI 220 150km twoj silnik jak dobrze kojarze to bedzie mial 143 km to ladnie tylko ze ladnie tez potrai spalic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

brzozak2    236
Ja nie mam prawka bo jestem za mlody.

Ojciec jezdzi Mercedesem CLS500

to bogato :) cls jest piekny, ale technologicznie zatrzymal sie na starszej S klasie, czemu tata nie chcial nowej "esy"?? cena chyba podobna :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Damian2302    0

ja nie mam prawka ale mam vectre 2.0 z 91 po wypadku(oczywiście rozbił ją mój starszy zrobił 2 fikołki ale jeszcze idzie ostro.) ale po polach jeszcze śmiga na ulice rzadko wyjeżdzam chyba że w nocy bo nie ma z prawej strony całego błotnika chciałem obciąć dach ale starszy mi odradził bo powiedział że może sie przełamać ale jeszcze 140-160 pójdzie,A mój tata jeżdzi vectrą z 96r 2.0.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zenek22    0
to bogato :) cls jest piekny, ale technologicznie zatrzymal sie na starszej S klasie, czemu tata nie chcial nowej "esy"?? cena chyba podobna :)

 

Nam bardziej sie podoba cls od eski. Ale S klasa tez jest piekna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ksieciunio    0
Niemal wszyscy macie co najmnej jedną niezłą furkę! :) aż mi się wstyd przyznać do Audi 80 B4 z '92! :) a prawko od 6 lat!

 

ja mam rowniez Audi B4 tylko ostatni rok produkcji sedana 94 i wcale sie tego nie wstydze bardzo dobry wozek w ocynku w zyciu sie nie zawiodlem lepszy od innych mlodszych polecammmm Zlociutki nie przesadzaj prawko od ponad 2 lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

radson    5

Ja dzisiaj zdałem prawko na samochód za pierwszym razem , jak odbiore to będe jezdził poldolotem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grzesio31    1
O Grzesio popieram wybor super samochody Mercedesy C klasy ja mam C klase z silnikiem CDI 220 150km twoj silnik jak dobrze kojarze to bedzie mial 143 km to ladnie tylko ze ladnie tez potrai spalic

 

moj silnik ma 156 km bo to ten najnowszy model, 143 km mialy kompresory w starszej budzie, tzn takiej jak u Ciebie...

spalanie jest wysokie i jestem zly za ten silnik ale mam nadzieje ze po przebiegu ok 5000 stanie sie oszczedniejszy

gdyby wtedy w salonie stala bordowa c klasa z silnikiem 220 cdi to bankowo bysmy ja kupili ale rodzice sa bardzo niecierpliwi i wzieli to co bylo na stanie

a najlepsze jest to ze kupno wyszlo zupelnie niespodziewanie. nasze vito mialo mala awarie wiec ojciec wracaja z trasy zaprowadzil je do serwisu, mama w tym czasie zobaczyla stajaca w salonie lsniaca, bordowa c klase i tak im sie spodobala ze 2 dni pozniej podpisali juz umowe <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



jankowski17    2

na giełdzie byłem ale nic ciekawego tam nie znalazłęm <_< zastanawiam sie gdzie moge ubezpieczyc auto, co proponujecie gdzie wy macie ubezpieczone ? i co mozecie polecic, PZU odrzucam odrazu <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fosforan    0

Ja prawko mam od trzech miesięcy (zdane za pierwszym razem w Krk), prywatnie jeżdżę Astrą II a służbowo Oplem combo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pawlus224    1475

A Ja prawo jazdy odebrałem w środe , narazie nie mam czym jeżdzic chyba ze mercedesem 408D :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


PaWeL07    345

Ja prawko mam od 4 lat. Śmiagam Polonezem caro 1.6 94r. Skodą Fabią 1.2 2004r. Fordem Transitem 2.0 Tdi 2001r no i oczywiście Władimirem :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lysyrolnik    14
Ja prawko mam od 3 miesięcy, a od tygodnia jestem posiadaczem kat. B+E

 

 

Kraker, jak wyglądał egzamin na B+E? Co trzeba było wykonać jakie manewry itp? A i jakim składem jeździłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wojt    23

Ja zdałem w piątek :D czyli tak za 2 tygodnie będe juz je miał :D

A jak narazie to bede jeździl A4 od brata jak mi da raz za ruski rok :D a potem to trzeba bedzie coś kupic :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

versus    16

ja mam prawko pół roku, a jeżdżę peugeot'em 206 z 2000r., silnik 1,1,trochę mały ale mi wystarcza :D jak potrzeba więcej mocy się bierze cordobe taty, 1,9 w dieselu już spokojnie wystarcza :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


kraker    1

@lysyrolnik na egazminie miałem starego Puga Boxera i starą przyczepkę dwuosiową niewiadów. Najpierw trzeba było sprawdzić stan techniczny busa (pod maską, światła itp.), następnie 10min na szczepienie zestawu, po szczepieniu sprawdzić stan techniczny busa i przyczepki (dodadkow sprawdzić ładunek na przyczepce) Jak było ok to gościu kazał jechać na łuk, po łuku zależy co wylsowane: wjazd do garażu po skosie przodem i wyjazd tyłem, wjazd do garażu prostopadle przodem i wyjazd tyłem lub odwrotnie. Na koniec tak samo obowiązkowa jak łuk górka. Jak dobrze poszło to jazda na mieście. Jak ja zdawałem to było nas 11 osób: 6 wyjechało z placu, a z tych 6 osób 4 soby zdały w tym ja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Gość hospodar   
Gość hospodar

Prawo jazdy B C+E. Samochód Toyota Avensis 2.0 D-4d, Mazda3 2.0 CD MZR sport, Dodge Caliber 2.0 CRD, Nissan Terrano 2.7 TDI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


brzozak2    236

ja smigam takim karawanem:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=e21480721e192987

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=5323851b6a061536

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=3a5cc9f7dfe6c992

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ba5e131155e89108

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=3a12665f6913f24e

opis:

Golf zostal kupiony w 2004 roku, chcialem 3 drzwiowy, a wyszedl kombi - no coz. Wersja JOKER, rocznik 97, silnik AFN.

Wyposazenie biedne obejmuje tylko: abs, 2 poduchy, elektryczny dach, biale zegary ;) . Z zewnatrz troszke lepiej lakier to niebieska perla (nie pamietam jak sie dokladnie nazywa), zderzaki i lusterka w kolorze.

 

Od jakiegos czasu zaczalem zbierac kolejne podzespoly by zmienic wyglad i prowadzenie auta. Tym sposobem mam juz (dopiero) gwint przod supersport tyl gt cupline, zmienilem z tylu hamulce na tarczowe z paska b3, z przodu zagoszcza tarcza z golfa 2 g60, a na to zaciski od S2. Gumki wahaczow, stabilizatorow zostaly wymienione na polipropyleny (bardzo polecam).

Nastepnie nadszedl czas na kola:

RH cup 7,5x16 i 9x16, na opony DY F1 eagle 195/45 i 215/40 z polerowanym rantem.

Dystanse przod 25 mm tyl 17mm, jesli dobrze pamietam ;)

Auto aktualnie stoi u blacharza-lakiernika, wyciagnal juz nadkola, zaklepal ranty, usunal antenki, z klapy zniknely oznaczenia, wycieraczka, klamka, oraz zostal wspawana blacha z miejscem na tablice od golfa 3 hatchback.

 

wiecej zdjec i opisow na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

igorass    31

Widzę że wyjdzie Ci fajny Golf, tylko nie zepsuj go jakimś dziadowskim tłumikiem czy innym wynalazkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

brzozak2    236

auto jak widac jest robine w german stylu, wiec nie ma miejsca na wynalazki ;)

w wygladzie zmienia sie jeszcze lampy, na projektory z bizenonami dodatkowo przyciemnione i kierunki z blendami na ciemno, tak aby uzyskac efekt braku swiatel ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mariuszd93
      Nie  można  otworzyć  starego  tematu  to  pora  założyć  nowy ......
      Kolejny  unikat  ,  ładna  trzeba  przyznać 
      http://olx.pl/oferta/oryginalna-przyczepa-d47-CID757-ID98Mc1.html#3b22e70b7e

    • Przez silver95
      jestem szczesliwym posiadaczem simsona s51b z 1984r. i chicalbym wiedziec czym inni jezdza ???
    • Przez Adrianos
      szukam samochodu, najlepiej jakiś suv i wtedy 7osób ewentualnie jakiś duży sedan, nie chce kombi,
      kryteria to:
      -silnik między 2a3 litra pojemności
      -diesel
      -skrzynia manual 6biegowa
      -cena max 100tyś im taniej ty lepiej:D
    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
    • Przez GroszekCukrowy
      Cześć.
      Podczas spokojnej jazdy na pole nagle silnik w moim Ursusie zaczął głośno stukać. Ciągnik zaczął mocno dymić. Wystraszyłem się i zgasiłem go. Nie chciał już odpalić. Rozrusznik nie mógł okręcić. Zapalił dopiero na zapych. Stukot zelżał trochę ale nadal był słyszalny.
      Zagrałem się za remont. Stopniowo zacząłem odkręcać silnik. W misce olejowej znalazłem takie części? Co to może być? Pokazywał w sklepie z częściami i zaprzyjaźnionemu mechanikowi od Ursusów ale nie mieli pojęcia co to.
      Nie chciałbym rozkręcać całego silnika aby znaleźć miejsce ubytku? Może kojarzycie skąd te fragmenty pochodzą. Są aluminiowe lub z jakiegoś podobnego stopu, bo zdecydowanie lżejsze od żelaza.
×