Polecane posty

crystal169    12

Witam, od pewnego czasu w mojej ładowarce manitou mlt 735 lsu rocznik 2013 po rozgrzaniu jej w jeździe z przyczepą lub samą ładowarką przy skręcie kołami z przodu zaczyna coś strasznie trzeć, tak jak by metal o metal i to nie cicho. Z początku myślałem że krzyżaki ale nie. Nie wiem czy to przypadkiem nie będzie coś w moście. Dodam tylko że to jest tylko i wyłącznie po rozgrzaniu, na zimno tego nie ma. Może ktoś miał coś takiego to bardzo proszę o podzielenie się informacją. Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crystal169    12

smarowana jest regularnie, napewno nie to, a te hamulce to jak to możliwe że tylko przy skręcie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pierwszy71    2

Dla mnie dziwne się wydaje że tylko po rozgrzaniu. No brzmi mi to jak jakaś hydraulika, ale trudno powiedzieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

A jest tam most samoblokujacy lsd? U mnie w ciągniku było tak samo, na zimno ok. na ciepło przy skręcie tarło i skrzypiało bo olej tracił swoje właściwości i tarczki sie kleiły zbyt mocno, po wymianie oleju było ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

albo na ataku się zaciera. mogło być mało oleju i podkładki mosiężne poszły. lub była wada fabryczna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crystal169    12

JD1052, nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie, wiem że jest raczej 4x4 cały czas chyba, ale czy on sam się blokuje czy nie to nie wiem, hmm, coś z tym olejem może być, muszę kupić i wymienić chociaż był wymieniany 150 mth temu, na przeglądzie, mimo wszystko wymienie sam jeszcze raz, dla pewności,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilhelm    408

Znam podobny przypadek w Manitou, tylko że opisywane "skrzypienie" pojawiało się w trakcie hamowania. Wymiana tarczek rozwiązała problem, chociaż nowe nie różniły się grubością od oryginalnych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crystal169    12

Przy hamowaniu jakoś tak nie słychać nic za bardzo.
dzisiaj jade po olej, w weekend wymienie i dam znać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    9

A jest tam most samoblokujacy lsd? U mnie w ciągniku było tak samo, na zimno ok. na ciepło przy skręcie tarło i skrzypiało bo olej tracił swoje właściwości i tarczki sie kleiły zbyt mocno, po wymianie oleju było ok.

Nie znam tej  maszyny, ale również stawiam na LSD. Potrzebny specjalny olej lub dodatek do oleju.


Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
taivun    0

Piszesz że olej wymieniany 150 mth.temu,czy napewno był wymeniony na dobry?Znajomemu też trochę piszczało w rocznej manitou,przyjechał serwis wymienili olej i cisza.Pamiętaj tylko koniecznie olej z dodatkiem LD!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crystal169    12

No... olej wymieniony i faktycznie tak jak by tego już nie było, ale gdyby się coś jednak się pojawiło spowrotem to juz wtedy chyba tylko rozbieranie zostanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez peewee1984
      Witam.
      Mam problem z tą ładowarka, bo okazało się, że nie działa przedni napęd. Po rozebraniu przedniego mostu okazało się że z mechanizmu różnicowego jest sieczka, a jedna obudowa łożyska ma wyrwany gwint do ustawiania. Części udało się zlokalizować, ale przy okazji remontu trzeba wlać nowy olej. Mechanizm różnicowy jest wyposażony w wielotarczowe sprzęgło i dlatego chciałbym wiedzieć jaki olej powinienem tam wlać? Gdzieś na kopaczce.pl natknąłem sie na oleje STOU/ UTTO i rożne dodatki którymi można wzbogacić zwykły olej. W związku z tym pytanie:
      -co wlac do tego mostu?
      - jaki olej do tylnego mostu? Tam też bedzie to sprzegło??
      - jaki olej do zwolnic? 
      - moze ktos posiada jakis manual do tego typu ladowarki?
    • Przez kowal1108
      Witam wszystkich. Mam pytanie. Podczas jazdy do tyłu albo przodu moim mtz słychać jakieś trzaski, strzelanie szarpnięcie. Częściej się tak dzieje jak koła są skręcone chociaż nieraz tez na prostych. Nie wiem co to jest. Napęd jest wyłączony i wtedy też to jest. Mam takie wrażenie jakby któreś koło się na sekundę blokowało i puszczało. (Takie przeskoczenie jakby jakiś tryb omykał a potem nagle załapywał) Tak jakby hamulec na jednym kole trzymał i puszczał ale na pewno to nie jest hamulec. Czuć jakby tył ciągnika leciał delikatnie na boki. Zatrzęsie się. Nie mogę dojść skąd te trzaski. Miał ktoś taki przypadek. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez za_fir
      Witam, potrzebuję schemat hydrauliczny układu hamulcowego manitou mlt731 LSU turbo. Maszyna jest z 2005r.
      Pozdrawiam. 
    • Przez crystal169
      Cześć, mam problem w manitou mlt 735. Zaczeła piszczeć rolka napinacza paska alternatora.  Na zdjęciu jest zaznaczona ta rolka. Wymieniłem łożysko lecz na inne numery ponieważ takiego nie szło dostać w żadnym sklepie.  Więc znalazłem po wymiarach.  Zmieniłem wcisnąłem na prasie, oczywiście wciskane wewnętrzną strona,  nie wewnętrzna. I po skręceniu łożysko się nagrzewa po około 15 minutach jest dość gorące.  Co to może być za przyczyna czy ktoś się spotkał z czymś takim,  dodam że już drugie zmieniłem żeby sprawdzić czy tamto było jakieś z wadą niestety tak samo. 

    • Przez Lukas85
      Koledzy zastanawiam sie nad zakupem ładowarki Manitou MLT z serii 5xx lub 6xx. Czy ktos moglby z praktycznego punktu widzenia napisać na co zwracac uwagę przy ogladaniu? Interesują mnie modele do 60 tys zł.. Oglądałem 524 z 1996 roku u kolegi .  Ładowarka miała elektrohydrauliczny rewers przy kierownicy. W róznych ogłoszeniach widziałem podobne modele w tym 626 ktore tez miały przy kierownicy dzwignie rewersu ale taka w formie wajchy, czy to oznacza że jest to rewers mechaniczny i wymaga sprzegła do zmiany kierunku jazdy? Biegi chyba wszystkie maja taka samo 4 główne przełozenia. z tego co mi kolega pokazywał u niego na dzwigni zmiany biegów była taki przycisk - chyba sprzegla do zmiany przelozen. Cala obsluga hydrauliki była mechaniczna bez joysticka. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj