Skocz do zawartości
News
Pawel3443

mtz 820, czym jest smarowana pompa paliwowa olejem z silnika czy sie wymienia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pompa
myharry    4

wszystko zależy w starszych sa osobno smarowane pompy nowszego typu sa juz z centralnym smarowaniem. najłatwiej odkręcić korek i sprawdzić jak zużyty jak w silniku to masz centralne smarowanie a jak czystszy to osobne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    782

Olejem z silnika. Nic do niej nie dolewasz ani nie spuszczasz. 

Jedynie gdy założysz nową lub po remoncie należy nalać 250 ml oleju.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez SLAWEK1203
      Witam panowie potrzebuje pomocy. Od jakiegoś tygodnia mój belarus 820 dostaje dużych wibracji gdy silnik przekroczy 1000 obrotów i do około 1500 a później się uspokaja. Wiem że musi drżeć ale nie aż tak że zegary się odkręcają.
      Kupiłem go nowego w 2007 ma 1625 motogodzin. Niby z ciągnikiem nic się nie dzieje ale jest to denerwujące. Więc proszę o podpowiedź co morze być przyczyną.
       
      Pozdrawiam i przepraszam za moje błędy ale to mój pierwszy temat.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez himen
      Prosze o pomoc , dzisiaj podczas siewu zboża zablokował mi sie 6 bieg w mtz82 , skrzynia 16/4 , reduktor działa normalnie jest zołw i zając a 6 biegu szosowy nie moge wyrzucić, co mam zrobić zdjąć pokrywe skrzyni i odblokować jakiś wodzik . Czy przy zdejmowaniu pokrywy skrzyni nic sie nie rozleci i nie wpadnie na doł skrzyni. Pytam bo nie miałem jeszcze takiego przypadku w mtz? Z gory dzieki za odpowiedzi.
    • Przez grego
      Mój MTZ miał straszne problemy z odpalaniem, jesli nawet juz załapał to nie był w sytanie wejśc na obroty. Wytypowałem że to wina pompyt wtryskowej.
      Znalazłem u siebie właściwie taką sama pompe, symbol ten sam zdaje się UTN -5, po założeniu i odpowietrzeniu pali na dotyk i wchodzi na obroty, ale...maksymalne obroty to tylko 1600 ob/min. Jak sie dobrze przyjrzałem to nawet tak pisze na tej pompie. Wykręciłem tą śrube regulacyjną, ale teraz max obroty to i tak tylko około 2000. Do sie jeszcze coś z tym zrobić?
    • Przez DamianKrawczyk
      Witam
      Mam problem w moim belarusie otóż nie mogę przerzucić wajchy na biegi polowe drogowe wchodzą ładnie ale gdy próbuje przełączyć na polowe nic tak jak by coś blokowało wajchę . Grzebałem przy tym troche i jak się śrubokrętem trochę ponagina to czasem wpadnie na polowe ale robię powrót na drogowe i to samo się dzieje wajcha stawia opór i nie daje się przerzucić .
      Spotkał się ktoś już z takim problemem ?bardzo prosił bym o pomoc pozdrawiam .
×