News
HeadBolt

Ursus C-355 wyciek oleju w okolicy tylnego koła, wodzika sprzęgła idącego do tyłu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
HeadBolt    0

Witam,

posiadam ciągnik Ursus C-355, stał on 2-3 lata nieużywany, ostatniego czasu chciałem go doprowadzić do sprawności do kilku prac polegających na ciągnięciu wozu, wymieniłem olej w silniku i przy pierwszej jeździe zauważyłem wyciek przy tylnym prawym kole, w miejscu gdzie wodzik sprzęgła wchodzi w obudowę. Wystarczy kilka razy w garażu pojeździć przód tył używając sprzęgła i olej cieknie, dość sporo. Od sprzęgła idzie jeden wodzik do przodu, a drugi do tyłu, kolega mi powiedział że ten tylni wysprzęgla wałek który jest z tyłu do kosiarki rotacyjnej itp. narazie nie zamierzam używać tego elementu więc pomyślałem że jak sam tylni odczepie od pedału to pomoże, ale mimo że ciągnik jeździ to olej nadal cieknie. Proszę o pomoc w diagnozie i określeniu ile pracy trzeba by było włożyć w naprawę, gdyż nie znam się za bardzo na ciągnikach.

Zdjęcie:

9b68ba5e7f2d5.jpg

Pozdrawiam i proszę o pomoc.

koper88    35

Tę cięgła, które idą do tyłu są od hamulca ręcznego i jeśli wydobywa się stamtąd olej to prawdopodobnie uszczelniacze na polosiach do wymiany. Czyli pochwa ze zwolnica do zdjecia.

seweryn20    798

Kolegę zmień bo ci jakiś głupot naopowiadał.

Na fotce jest cięgno ręcznego a nie żaden wodzik i jak kolega wspomniał zwolnice do zdjęcia. 

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Wiadomość z agroFakt.pl

HeadBolt    0

Ok, to dzięki za pomoc, w takim razie będe się tym zajmował dopiero za jakiś czas jak go będe miał trochę więcej. Kolega też się nie zna na ciągnikach więc mu wybaczę.

Jednak co mnie niepokoiło to to że wyciek był dość spory można powiedzieć że rzygało a na podłodze była nieduża kałuża.

Pzdr.

Edytowano przez HeadBolt

koper88    35