Skocz do zawartości
News
dkaras

Potencjometr położenia pedału gazu VALTRA 6850

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Valtra
dkaras    0

Witam. Valtra 6850. Pojawił mi się kod błędu A 313. Jest to kod błędu mówiący o tym, że nie działa czujnik położenia pedału gazu, który znajduje się przy pompie wtryskowej. Objawy w.w awarii to brak możliwości zmiany półbiegów, rewers działa tylko ze sprzęgłem i niedziałający WOM. Nowy czujnik kosztuje 1500zł netto -_- Czy ktoś z forumowiczów ma może jakiś pomysł jak zastąpić/oszukać czujnik? Dodam, że czujnik działa na zasadzie, iż w przypadku kiedy pedał gazu jest w pozycji zerowej, czujnik wysyła napięcie na sterownik skrzyni biegów ok 2V, im mocniej wciśnięty pedał tym większe napięcia aż chyba do ok 4,2V. Może zamiast czyjnika jakiś falownik etc? hmm? Proszę, pomóżcie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    175

Niestety to nie Ursus tutaj trzeba bulić. 1500 to jeszcze nic. Poczekaj aż padnie coś konkretnego to wtedy aż włosy zaczynają siwieć. Sąsiad robił kapitałkę w Steyerze to same tuleje + tłoki i pierścienie to około 10 tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mikruss    118

Odkupienia kotleta. Gdzie takowy zamiennik za 300 zł się znajdzie bo ja znalazłem za 600....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dziarson
      Dzien dobry mam problem z powertechem po wrzuceniu na srodek (reczny) nie obniza obrotów ma ktos moze jakąs wieksza instrukcje 
       
    • Przez andrz17
      Witam forumowiczów. Mam problem z półbiegami mianowicie przy zmianie strasznie szarpie ciągnikiem. Poradzicie coś?? 
    • Przez CaseBizon
      Witam szukam opinii na temat Valtry t120 2005 rok produkcji, skrzynia mechaniczna bez rewersu przy kierownicy. Jak z awaryjnością i częściami. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
    • Przez mikim
      Szukałem i w końcu udało nam się kupić T171 w wersji Advance
      Jestem już po przeglądzie w serwisie (oleje, filtry, tarczki na WOM) 
      Sprzęt jest bardzo przyzwoicie utrzymany, kupiony ze sprawdzonych rąk. 
      Po przesiadce z Renault jest trochę kosmicznie, może macie jakieś materiały od tego modelu? sam opis kokpitu dużo pomoże, jakieś materiały odnośnie eksploatacji i ewentualnego serwisu? 
    • Przez mikim
      Witam. 
      rozglądam się za nowym (używanym) traktorem. Moją uwagę mocno zwracają Valtry z okolic 2010roku i mocy 180-200kM.  Oglądałem kilka sztuk i mam kilka pytań:
      w których wersjach jest niezalezny obieg oleju hydraulicznego?? nikt nie potrafi jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie... Oglądałem taka t202 w wersji Versu z 2011roku (skrzynia mechaniczna sterowana z podłokietnika 4biegi i 5 zakresów) - i ponoć w niej nie ma dodatkowego zbiornika (tez nie zauważyłem)
      Znajomy ma też valrte versu z 2009 i u niego jest i mówi, że w każdej być powinien...
      jak to jest?? 
      Na co szczególnie zwrócić uwagę przy oglądaniu tych maszyn? Jak z serwisem przy ok 6-7tys Mth? ponoć warto wymienić profilaktycznie tarczki w skrzyni?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.