rafix255

Wyciek oleju z tylnej zwolnicy NH TD5. 105

Polecane posty

rafix255    39

Witajcie koledzy. Pisze do was bo mam problem w swoim NH TD5 105. Mianowicie jakis czas (zimą) zauważyłem kałuze oleju na lewym tylnym kole ze zwolnicy. Nadmienie że ciagnik ma na dzisiaj równiuskie 500 godzin, nie ma tura a był na zime umyty i postawiony w garazu i nagle wywaliło olej ze zwolnicy. Dolałem tego multi g na stan i wycieka ten olej w nieduzym stopniu ale wtedy dolałem pona 1l czyli tyle wyleciało. Druga zwolnice jak poluzowałem korek od wlewu to poszło cisnienie. czy to mozliwe ze ściagło mi oring (uszczelniacz) ze zwolnicy zeby uszło ciścienie??? czy ktos z was miał ta usteke?? czy myslicie ze musze sciagac koło i to robć czy to ustanie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali2107    395

na pewno nie ustanie. musisz zrobić. po wymianie oleju po 10 godzinach pracy spuszcza się ciśnienie. przy gl-5 Na pewno. a czy przy tych najnowszych to nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafix255    39

no własnie pod jesień miałem 2 przegląd i oleje w zwolnicach  były wymienione więc ciśnienie musiało sie stworzyć..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzysztofz14    56

Może za dużo oleju ci nalali.Pierwszy raz słyszę żeby ciśnienie spószczać,ile razy z czego ono powstaje.Korek można lużno zostawić i uwaga na myjki ciśnieniowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafix255    39

No niby myje ostrożnie myjka i myłem jesienia wiec chyba to przez to cisnienie. ponawozach musze sie wziąc za to ale zirytowało mnie to ze 2letni ciagnik ma takie usterki... rece opadaja...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    417

Mi w T 5060 przy 1200 godzinach poleciało łożysko na zwolnicy, wianuszek pękł, łożysko Polskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafix255    39

To nawet w serii T5000 sie takie cuda dzieją. Kurde tak niskie przebiegi i takie usterki???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    25

Chyba NH tak maja. U mnie w TD90 też uszczelniali zwolnice jeszcze na gwarancji


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eMeF    2

Panowie w lipcu padł mi właśnie uszczelniacz lewej zwolnicy Panowie z serwisu wymienili go po czym przy orce w listopadzie znów zaczął cieknać.... Jak obstawiacie jaka jest tego przyczyną? Zła naprawa przez serwis czy jakaś wada w zwolnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Mam NH TD5.85 z włączanym na przycisk elektrohydraulicznym przednim napędem.
      Po wciśnięciu pedała hamulca włącza się napęd zapewne po to aby przednie koła też hamowały.
      Czy ktoś może mi wytłumaczyć w jaki sposób odbywa się załączanie tego napędu, czy tam są jakieś tarczki i po wciśnięciu przycisku się ściskają ?
      Czy podczas jazdy mogę go włączać ?
    • Przez papryk
      Witajcie,
       
      Czy ktoś z was miał problem z grzejącym się silnikiem? Od kilku sezonów mam problem z temperaturą, gdyż wskazówka w orce podchodzi pod czerwone pole i muszę stawać ciągnikiem po to, aby się schłodził. Problem jest szczególnie odczuwalny gdy jest gorąco. Kiedyś w takich samych warunkach ciężko go było rozgrzać do połowy zielonego pola. Wymieniłem termostat wyczyściłem chłodnicę, ale nic to nie pomogło.
    • Przez tn155
      Witam,
      od jakiego czasu mam problem z cieknącym olejem z tylnego mostu w moim TD 5010 w miejscu gdzie wchodzi do niego lewego łącznik hamulca. Doczytałem, że może to być problem z osłonką gumową o nr kat. 5117518 występującą w tym miejscu.
      Część już dokupiłem i chciałbym się zabrać za jej wymianę, na razie jednak jedynym pomysłem jest demontaż lewego koła i zbiornika paliwa, żeby dostać się do tego miejsca ze względu na ograniczone miejsce.
      Zastanawiam się jednak czy nie ma jakiegoś sprytniejszego sposobu i konieczna jest taka ingerencja oraz demontaż połowy ciągnika, aby dostać się do tego miejsca i wymienić tę uszczelkę.
      Może ktoś przerabiał ten temat i jest w stanie podzielić się wskazówkami jak najlepiej wymienić tę osłonkę.
      Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi.
       
      Pozdrawiam!
       

    • Przez MAVERICK232
      Witam!
      Potrzebuję info czy ktoś dokładał rozdzielacz hydrauliczny do istniejącego rozdzielacza w ciągniku New Hollad TD?
      Czy  tak można  zrobić? - Czy trzeba kupić oryginalny 3 sekcyjny za 3,6tyś😭😭) 
      Chcę się wpiąć pod zasilanie - dłuższa śruba + oczko do nowego rozdzielacza i  znowego rozdzielacza powrót do powrótu starego rozdzielacza(też śruba +oczko) - myślę że jest to wyjście z spod spodu?
      Czy ktoś już może coś takiego robił??
      Dziękuje za pomoc..
      Pozdrawiam
      MAVERICK


    • Przez damianix
      Witam!
      Pytanie do posiadaczy ciągników New Holland TD5.85 oraz jego starszych odpowiedników. Ile godzin wytrzymuje sprzęgło suche w tych ciągnikach ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj