Skocz do zawartości
KamilDwojacki

Rozrusznik kreci po wlaczeniu hebla

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam 

Mam problem z moim T25.

Mianowicie kupilem nowy rozrusznik (firmy nie pamietam) kozstowal 300zl

zamontowalem go. Na poczatku ladnie i pieknie dobrze krecil i odpalal ale jeszcze tego samego dnia cos sie z nim stalo.

wiec tak: po zalaczeniu hebla rozrusznik sie kreci ale bendyx sie nie zalacza. chodzi tak jakby na "sucho"

po wylaczeniu hebla sie wylacza. 

zamontowalem spowrotem stary rozrusznik i dziala normalnie jednak nie ma sily zeby odpalic.

Wie ktos co moze byc przyczyn akrecenia sie rozrusznika po wlaczeniu hebla?

z gory dziekuje za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal1989    812

Zacioł się Elektrowłącznik czy jak to sie nazywa.


<p>Ciągnik bogiem, orka nałogiem, paliwo podstawą!</p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymi40    451

Dokładnie  tak jak  kolega wyżej  pisze  -stanął  ,,palec''  elektromagnesu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szybkoobrotowy. napedza go akumulator 140ah

faktycznie cos sie zacielo szwagier (mechanik) puknal go lekko kluczem i wszystko wrocilo do normy

dziwne tylko ze to nowy rozrusznik a sie juz zacial

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    242

jak kupiłeś chiński lub indyjski to tak jest


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel_rawa    8

a nie myślałes nad naprawą starego u wuja nie miał siły palić i okazała sie wyrobiona głowica nowa 80zł i rusek pali bez odprężnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wolalem jednak nowy szybkoobrotowy szczerze to nie myslalem o regeneracji starego. Narazie kreci ladnie i odpala

oby jak najdluzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez seba25
      Witam mam problem z rewersem, wyskakuje tylko podczas zjeżdzania z góry przy podjeździe nie ma takiego problemu proszę o porady.
    • Przez kajperos
      Warte swojej ceny? pomaga coś? https://www.zenox.pl/product/Zestaw-wspomagania-układu-kierowniczego/689OKT255
       
    • Przez władimirecc
      Witam. Zdjąłem zwojnice, co przedstawiam na zdjęciach poniżej.
      1. W środku w skrzyni luźno lata jakiś element od tego wałka co wchodzi do skrzyni i pytanie czy tak powinno być?
      2. Czy śrubę na której trzyma się zwojnica przy skrzyni da się wymienić?
      3. Co z bębnem i taśmą, jak rozpoznać czy jest do wymiany? Podejrzewam, że brak hamulca był spowodowanym brudem który tam się znalazł? i być może hamulec po wyczyszczeniu będzie działać?
      4. Czy warto rozbierać całą zwojnicę i wymieniać łożyska, czy tylko wyczyścić i zalać nowym olejem?


    • Przez kajperos
      Chciałem spróbować odpalić władka na 6 biegu. Na sekunde zatrybił ale potem nie chciał jechać nawet jak wrzucałem półbiegi. Co waszym zdaniem poszło ?
    • Przez Vlodia
      Witam serdecznie. Jakis czas temu nabylem vladimirca model t25a. Ciagnik z nieduzym przebiegiem, raptem 1200motogodzin. Silnik w orginale nie ruszany bardzo czysty i w dobrej kondycji. Rok chodzil bez zarzutu, zrobilismy mu w tym czasie dwa razy olej bo nie bylo pewnosci jak dlugo nie byl wymieniany. cisnienie oleju na cieplym silniku okolo 70-80°C na wolnych obrotach 1.5bara. Jakies dwa tygodnie temu przy bronowaniu silnik zaczal glosniej pracowac. Odpala normalnie, cisnienie oleju ok, nie dymi, moc jest wszystko w normie tylko coraz glosniej slychac silnik. nie stuka, nie puka. dzwiek jest podobny do szumu uszkodzonego lozyska, takie rzeżenie jakby cos pracowalo na sucho troche grzechocze, slychac to z okolic rozrzadu moze 1 cylindra, no i jest wrażenie ze jest o polowe wolniejszy jak obroty walu. Sprawdzilismy panewki na wale i korbowe i glowne. Praktycznie bez sladow zuzycia. pompa oleju igla, korby sztywne, sfoznie tlokowe sztywne, tloki nie przytarte, glowice szczelne, dzwignie zaworowe pracuja lekko. walek rozrzadu kreci sie leciutko i nie ma luzu. panewki na kolach posrednich praktycznie jak nowe, praktycznie bez luzow. tryby cale, bez wyszczerbien. wszystko bylo dokrecone bez zadnych luzow. walek balansowy sztywny, przeciwwagi na wale dokrecone, panewki oporowe w porzadku. Wszystko wyczyszczone poskrecane zabezpieczone, niestety nic nie pomoglo, dalej halasuje. Ma ktos pomysl. Nie mam pojecia co jeszcze mozna sprawdzic....
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.