Polecane posty

Gryzon    0

Witam, czy ktoś ma zdjęcia albo wie jak wykonać tylny zaczep? Dokładnie chodzi mi o te sanki-mocowanie do tylnego mostu ciągnika.

sam zaczep mam, ale brakuje mi tego mocowania, podpinanie przyczepy pod ten dolny nie jest jakimś problemem, ale dobrze było by jakby go zrobić.

A może ktoś z was ma do sprzedania takie mocowanie?

Czy od jakiegoś innego modelu będzie to pasowało?

Pozdrawiam.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Powinien pasować od 3xx.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Kwestia jaki masz zaczep.

Ten typ mostu występował od starych serii 100 do serii 300 a o ile się nie mylę również w 42xx i 43xx oraz Ursus 35xx, 42xx, 53xx itd.

Możesz kupić całe zawieszenie od MF255 ( 2 płyty plus zaczep ). 

Jest tego dużo ale nie wiem jaką masz końcówkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

To musisz dorobić lub szukaj gdzieś po składnicach ze złomem. Jeśli myślę o tym samym zaczepie co masz to standardowe rozwiązanie do wszystkich MF za zachodnią granicą więc powinieneś coś dostać. 

Jak myślę masz takie coś:

https://www.olx.pl/oferta/zaczep-tylny-ciagnika-mf370-mf380-mf390-mf3070-mf3080-massey-ferguson-CID757-IDgJHWF.html#c8c58e15c8

 

Jeśli chcesz to dorobić tanio, masz trochę czasu i pojęcia to bez problemu dorobisz sobie mocowanie. 

Jeśli kupić to lepiej sprzedaj to co masz ( szybko sprzedasz bo dużo MF przychodzi bez górnego zaczepu tylko z podstawą ) i kup 2 płyty plus zaczep do MF 255, 4512 itd, to i tak taniej wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Tak, jest regulacja, przesuwasz na otworach. Nie potrzebujesz dolnego zaczepu tylko możesz ten opuścić. 

Taką płytę można łatwo dorobić, potrzebujesz trochę blachy ok 10 mm, jak masz dojście do prasy to pozaginać 2 boki i wywiercić otwory. Ogólnie kwestia co możesz wykonać i jak chcesz to zrobić. 

Jak chcesz taniej to w domowych warunkach można to pospawać i nie musi być zaginane. 

Natomiast jak chcesz w miarę jak oryginał to mogę Ci przesłać szkic z wymiarami jak mam u siebie to zrobione ( oryginał, MF 390 z Francji, ten sam most co u Ciebie ) tylko to dopiero w sobotę będę mógł zrobić. Wtedy odszukaj jakąś firmę co obrabiają blachy ( cięcie i gięcie ) i będziesz miał praktycznie jak oryginalny a znacznie taniej bo za używane kpl. zaczepy do dość słono wołają ( chyba że uda Ci się jakąś okazję wyrwać ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gryzon    0

Za takie samo mocowanie wołają około 500 zł. Czy jakby kupił dwa kawałki blachy 10mm i bez wyginania przykręcić do mostu zdało by to egzamin?? za płyty boczne do takiego zaczepu jak w mf 255 wołają 250 zł za jedną i tylko do mostu jest przykręcone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

"Za takie samo mocowanie wołają około 500 zł."

Za takie pieniądze to kup i nie zawracaj sobie głowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj