Skocz do zawartości
lampard

Massey Ferguson 2680 schemat elektryczny

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez LukaszSZCZ999
      witam, czy moze mi ktos wytłumczyc skad w tych mf-ach 32 biegi... co przez co mnozyc zeby tyle wyszło... podajcie mi ile jest biegów głównych, czym zmieniam zółw-zajac i co to jest A i B???
    • Przez Simsoniacz
      Witam! Ostatnio nabyliśmy Kirowca t 150 k '82 i muszę doprowadzić skrzynię (nie idzie znaleźć biegów, znajduję tylko R,1 i 2 chyba..) do porządku.. Półbiegi również ktoś zblokował na stałe jak mi poprzedni właściciel powiedział. Również baardzo ciężko się kręci, tzn na wyższych obrotach idzie ukręcić ale tak się nie da jeździć ale z układem kierowniczym to takiego problemu nie będę miał, bo podejrzewam, że główną sprawczynią problemu jest pompa. Głównie prosiłbym o pomoc w sprawie tej skrzyni, a dokładniej prosiłbym oschematy, książki napraw bądź katalogi częśći jeśli ktoś ma Posiada ktoś wgl taki sprzęt tutaj?Jeśli nie w tym dziale napisałem to z góry przepraszam!
    • Przez kayah293
      Dobry wieczór, piszę z zapytaniem, czy ktoś byłby chętny, by opisać mi schemat pracy prasywysokiego stopnia zgniotu z224. Jest to temat jednej z moich prac zaliczeniowych na kursie rolniczym, a ciężko jest cokolwiek znaleźć, aby to było w przystępnej formie i w miarę fachowym językiem... Byłabym niezmiernie wdzięczna 
    • Przez Mendieta
      Witam. Potrzebuję jakiegoś dobrego schematu do instalacji elektrycznej w ursusie C-328. Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez ModliX
      Witam, bardzo prosiłbym kogoś znającego się na hydraulice o narysowanie schematu podłączenia i wypis potrzebnych przewodów, końcówek i zaworów tak aby silnik miał możliwość kręcenia się w lewo lub w prawo o różnej prędkości w zależności od otwarcia zaworu. Wiem że w silniku należy obrócić obwód oleju tak jak w silnikach elektrycznych aby zaczął kręcić się w drugą stronę. Silnik ma być podpinany standardowo pod tylne wyjścia hydrauliczne w mf 255. Zastanawiam się nad zaworem trójdrożnym aby jednocześnie regulować przepływ i kierunek ale jak zrobić powrót do ciągnika? I proszę o rozsądne podejście jeśli chodzi o koszty tego . Zależy mi na tanim rozwiązaniu. Wolałbym zawór niż rozdzielacz dlatego że zależy mi na regulacji prędkości i zostawaniu w tej pozycji. Bardzo proszę o pomoc. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.