Skocz do zawartości
lampard

Massey Ferguson 2680 schemat elektryczny

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez LukaszSZCZ999
      witam, czy moze mi ktos wytłumczyc skad w tych mf-ach 32 biegi... co przez co mnozyc zeby tyle wyszło... podajcie mi ile jest biegów głównych, czym zmieniam zółw-zajac i co to jest A i B???
    • Przez P_I_W_O_
      Na wstępie powiem że, nie jestem rolnikiem - i nie będę. Mimo to interesuję się rolnictwem od strony maszyn.
      Jestem grafikiem komputerowym 3d. I chiałbym zrobić jakiś ciągnik rolniczy od strony mechanicznej i chydraulicznej + jakiś osprzęt.
      Czyli potrzebuję:
      jakichś rysunków technicznych, całej masy zdjęć, kilka filmów na których będzie pokazane jak to działa (np, przeniesienie napędu na koła i wom lub tylko na wom), ogólnie chodzi o całą mechanikę tego pojazdu.
      Co do osprzętu (chyba tak to się nazywa) to jestem ciakaw jak działa (od strony mechanicznej) belownica do siana.
    • Przez kufcio
      Witam
      Poszukuje polskiego opisu ruskiego schematu instalacji do ciągnika mtz 1221.3

Ciągnik z 2011r , 384 motogodziny na liczniku i nagle awaria świateł kierunkowskaz lewy świeci światłem stopu, postój pojawił sie na kierunku itp.

Przy takich awariach to zapewne gdzieś jest problem z masą ale gdzie szukać punktów masy? jeden widoczny w kabinie jest ok.

Posiadam ruską książkę obsługi w której jest schemat elektryczny jednak brakuje opisu położenia elementów, jak i samych elementów. Na wiązkach, kostkach zupełny brak oznaczeń.

Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam
    • Przez Grzesiek44
      Witam Zamierzam w najbliższym czasie zamontować nagrzewnicę od żuka do mojego ursusa