benek10

Fendt 924 Vario joystick

Polecane posty

benek10    0

Witam. Mam takie pytanie odnośnie joysticka w Fendt 924. W jaki sposób steruje się ciagnikiem za pomocą joya i do czego służą te przyciski na nim?
A drugie pytanie dotyczy tej kulki obok. Ona jest od hydrauliki chyba, tak?

post-201449-0-68371600-1489826438_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

Przód tył szybciej wolniej lewo zmiana kierunku jazdy, prawo tempomat silnika a lewa galka od hydrauliki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mikon71    6

coś z rozpoczynaniem sekwencji na uwrociach ale są posiadacze na forum co sie znają bo zaraz będzie naskakiwał jeden na drugiego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek10    0

Opuszczanie np. kultywatora czy pługa też jest za pomocą joysticka, tak? Ale w jaki sposób?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kasek    7

Witam mam mniej więcej ten sam problem jest tam tych guziczków i tylko te najważniejsze ogarniam , a te inne ciężko ktoś coś dokładniej ? Dorzucę że traktor dokładnie to fendt favorit 920 vario 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromichal    78
Proste jak budowa cepa, Zielona czerwona to funkcje hydrauliczne jak grzybek obok, czerwony guzik na joysticku to funkcja stop, zatrzymuje ona odrazu wszystkie funkcje jakie wykonuje ciągnik, dwa guziki niżej o ok siebie to funcke pływające od sekcji czerwona zielona, tak samo na grzybku, tylko tam pływająca działa poprzez popchanie joystick do końca w kierunku -, czuć taki charakterystyczny klik. Na joysticku masz funkcje end go, ten duży jednolity klawisz obsługuje też fukcnje podnośnika, musisz mieć rozblokowany podnośnik i na tym kółku od podnośnika włączony guzik z podnośnikiem takie A. Wtedy opuszczasz podnośnik z end i go. Można tez te guziki zaprogramować jeśli masz model com 3, jeśli masz tak jak piszesz favorita bez tms to nie. Za joystixkiem jest przesuwa 4 Rzymske cyfry, to jest ustawianie czułości skrzyni, dasz na 4 to rwie się jak wyścigówka dasz na 1 jest zmulony, przy pracy w polu polecam 2, kwestia doświadczenia i przyzwyczajenia a sam ogarniesz na czym jeździć, do przodu i do tyłu to kierunki jazdy i ich zadawanie, w lewo masz rewers w prawo tempomat, jak coś trzeba to dzwoń lub pisz na priv, zajmuje się serwisem tych ciągników więc znam je bardzo dokładnie Tel 534 989 681

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez czarny514
      Mam fendt 930 silnik Man wyświetla mi się błąd 0.1.51 defekt czujnika ciśnienia oleju w silniku. Nowy czujnik wymieniłem jest to samo. Silnik ma dobre ciśnienie też sprawdziłem jaka może być jeszcze inna przyczyna. Czy ktoś może mi pomóc?
    • Przez Lewy47
      Panowie mam takie może dla niektórych dziwne pytanie, ale muszę to wiedzę mieć Czy ciągnik, o mocy 390 km ( Fendt 939 Vario ) da radę uciągnąć 47-dmio tonową przyczepę Joskin  tandem?
    • Przez mufa
      Witam, jestem bardzo żadkim użytkownikiem forum. Więc jeżeli powielam temat to przepraszam.
      Moje vario ma słabe ciśnienie (nie pamiętam teraz wartości). Bez obciążenia jedzie dobrze. Pod obciążeniem słabnie. Czy i jak można taką usterkę usunąć bez wymiany całego vario. Niemcy za kwalikowali tą maszynę właśnie do takiego zabiegu.... Ale wiem, że u nas już sie to naprawia mniejszymi kosztami. Proszę o inf w tej sprawie. Z góry dziękuje za pomoc
    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
       
    • Przez osamix
      Problem z kontrolka (chyba ładowanie) tylko nie wiem dlaczego jest 2 , 1 gaśnie przy odpaleniu . Foto w zalaczeniu. Na alternatorze na wyjściu jest 14v. 

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj