Skocz do zawartości
News
damianXXL

Władimirec t25- grzeje sie kolektor na jednym cylindrze

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
damianXXL    18

Witam.
Jest problem z t25. Grzeje sie mocno kolektor wydechowy na jednym cylindrze, w czym problem? Zaznacze ze nie równo chodzi- kłapie.
Sprawdzone końcówki- idealne. zawory nie wypalone.
Gdzie szukać przyczyny ?

Edytowano przez damianXXL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Potwierdzam wypowiedź kolegi.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    785

Diesel ma tym większą temp. spalania im więcej jest paliwa w stosunku do powietrza. Więc albo ten cylinder dostaje za dużo paliwa a tu winna może być pompa lub lejący wtrysk paliwo zalega w cylindrze albo za mało powietrza  przez układ dolotowy czy zawory.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian3210    8

Zawsze jeden cylinder jest cieplejszy niż drugi z tego względu że jest za pierwszym a Władek jak wiadomo jest chłodzony powietrzem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romano82    4

Z tego co zaobserwowałem to wg mnie 2 cylinder jest chłodniejszy bo tak jest skonstruowana kierownica powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    197

U mnie jest na odwrót, pierwszy gar ma 10*C mniej, pierwszy 80, a drugi 90, tylko, że mam oba inne tłoki.

A co do przegrzewania wydechu to może być jedynie zbyt ciasne ustawienie zaworów, lub usterka wtryskiwacza.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez morales
      witam,
      całkowicie już zgłupiałem przy tej maszynie, zacznę od początku. pewnego pięknego dnia podłączałem do t25 nową przyczepę, w której zrobiłem całą elektrykę (nowe światła, wiązki przewodów) i pozostało ją tylko połączyć z ciągnikiem. wszystko było w porządku do momentu, w którym podłączyłem wtyczkę idącą z przyczepy do traktora. prawdopodobnie źle podłączyłem przewód idący od świateł stop z przyczepki do gniazda w traktorze (podłączyłem go do środkowego bolca w gnieździe). utraciłem w tym momencie światła stop w traktorze jak i w przyczepie. po odłączeniu wtyczki z przyczepy do traktora jest to samo, brak świateł stop w ciągniku oraz zauważyłem również, że po wyłączeniu w kabinie świateł mijania przy włączonym traktorze, one cały czas świecą, nie reagują na wyłączenie przycisku w kabinie.
      co się mogło stać? odłączyłem przełącznik świateł stopu (ten który jest pod traktorem, załącza się go naciśnięciem pedału hamulca) i połączyłem na krótko, światła stopu zaświeciły. postanowiłem wymienić przełącznik na nowy, pomyślałem, że może się uszkodził. zamontowałem nowy przełącznik, światła stop zaczęły działać, wszystko było ok do momentu włączenia świateł mijania przy wyłączonym silniku. stało się to samo, brak świateł stopu ... nie mam już żadnego pomysłu co robić dalej. co się mogło stać? bezpieczniki całe, nie przepalone.
      bardzo proszę o pomoc, bo skończyły mi się pomysły. o co tu chodzi?
      pozdrawiam
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
    • Przez Darknes2243
      Planuje remont silnika, ale nie wiem co konkretnie się dzieje mojemu władziowi. Otóż w trakcie wiosennego rozruchu, wyszło na jaw, że stracił całkowicie moc. A po dodaniu gazu, coś zaczęło stukać w silniku, i zaczął się grzać. Ktoś może mi doradzić co może być powodem? 
    • Przez Ist
      Sytuacja wygląda w sposób następujący -> Podniosłem ruskiego z prześwitu zmniejszonego na normalny, podpiąłem pod niego agregat 600kg i non stop przy ruszaniu podnosi mi przód... ile mogę naje_ać ciężaru na przód żeby nie obciążyć za bardzo konstrukcji? Obecnie mam 2 oryginalne obciążniki (chyba 50kg razem) Czy konstrukcja wytrzyma 6 obciążników? + ile najwięcej ciężaru założyliście na podnośnik?
    • Przez Mikua
      Jakiś czas temu kupiłem nowa głowice, niby oryginalna, nr na boku nabite, po jej założeniu ( przy starej ułamał się narożnik przy dokręcaniu) rusek zaczął inaczej pracować, nie miał az takiej mocy, wolno wkręcał się na obroty, dopiero teraz przy kapitalnym remoncie okazało sie ze w nowej głowicy za mało wystaje końcówka, widać to na zdjeciach,  i teraz pytanie, czy sa jakiej dłuższe końcówki? miał ktoś taki przypadek? wymieniał ktoś z was głowice i sprawdzał jak wystaje ? pierw padło na 2 podkładki pod wtryskiem, jednak jest jedna. wada fabryczna? może ma ktoś sprawdzonego dostawce? 



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.