Polecane posty

smatyl    3

Witam mialem podobny problem w jd 3050, u mnie byly identyczne objawy .problemem okazal sie pekniety cylinder podnosnika w plecaku, rowniez mogl szczelic uszczelniacz na tloku w cylindrze. a rowniez czytalem na forum nieszczelnosc na rurce od pomy hydralicznej w tylnym moscie, ja stawiam na cylinder lub uszczeliacz na tłoku na 100%. aby sie o tym przekonac trzeba sciagnac plecak i wymontowac cylinder. daj znac jaka byla usterka

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaminski    0

Woooł dzięki za tak szybką odp mógłbyś napisać dokładniej gdzie tego szukać jestem zielony w jd co masz na myśli mówiąc "plecaku " jeszcze raz dzięki mam zamiar kontaktować się z mechanikiem chcę sam trochę wiedzieć ;) liczę na odp Pozdrawiam


weyn15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smatyl    3

Jeśli chodzi o plecak tak potocznie mówią. Na pokrywe tylnego mostu z ramionami od podnoszenia wieszakow.aby to zdjac trzeba odchylic kabine do przodu. Po odkreceniu plecaka trzeba go uniesc od tylu wlozyc reke do srodka aby odczepic ciehlo od cylindra. Lepiej wytlumacze przez telefon podaj num to oddzw.onie. ogolnie duzo roboty niema sam to robilem pierwszy raz nie majac pojecia o jd
A czy oprocz podnoszenia wszystko z hydraulika ok czyli wspomaganie polbiegi(zolw zajac)i wom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomix84    0

Witam mój John 2850 podnosi na sucho ale po założeniu ciężaru na tuz już nie . Dodam że wspomaganie dobrze działa. Co to może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smatyl    3

Witam wedlug mnie tak jak u mnie bylo w 3050 na sucho podnosi dzieki silownikom wspomagajacym ktore sa bo bokach, ale po zalozeniu maszyny na tuz cisnienie ucieka wenatrz przez nieszczelnosc w cylindrze glownym(albo poscil uszczelniacz na tloku albo pekl cylinder)(u mnie stalo sie tak dwa raz ) podnosnika ktory jest w tylnym moście, trzeba wyjac plecak(dekiel z ramionami tuza w tylnym moście pod kabina)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomix84    0

Witam. Czy aby na pewno? to czemu przedni TUZ tak samo robi ? a tam są tylko same siłowniki na zewnątrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomix84    0

Witam. Czy aby na pewno? to czemu przedni TUZ tak samo robi ? a tam są tylko same siłowniki na zewnątrz I zasilany jest innym obwodem hydraulicznym. Zauważyłem też ze tylni TUZ podczas podnoszenia ramiona drżą . A znowu teraz nie chcą opaść .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smatyl    3

witam a jaki stan oleju i filtrow, i sprawdz cisnienie na wyjsciu hydraulicznym od kipra jakie jest, byc moze pompa siadla( a walek przekaznika dziala pod obciazeniem i zolw zajac)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomix84    0

Stan oleju jest jutro wymienię filtry ,wałek działa. Żółw i zając też. Muszę kupić manometr do sprawdzenia ciśnienia na wyjściu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez daniel20v
      Witam. Mam parę pytań odnośnie podnośnika w moim IHC.
       
      Interesuje mnie ta dźwignia od tempa podnoszenia (prawa górna), domyślam się że chodzi o to że odpowiada ona za szybkość podnoszenia, u mnie niestety nie ma reakcji na nią (czy odpowiada za coś innego a ja błędnie podejrzewam ?)
       
      Dwa to problem z podnoszeniem. Są dwie dźwignie, pierwsza od strony błotnika to poziom opadania / podnoszenia drugą to natomiast standardowa dźwignia od podnośnika do ustalenia  uniesienia wysokości ramion . Problem w tym że u mnie ona nie zostaje w wymaganym położeniu , a zawsze opada maxa (stąd ta blaszka tam dokręcona by się trzymał na górze ).
      Pytanie teraz co mogło ulec uszkodzeniu że ona się nie zatrzymuje w wymaganej pozycji ? 
       
      Na chwilę obecną by mieć wymagana pozycję podnośnika postanowiłem te dwie dźwignie połączyć i tak oto dwoma dźwigniami steruje na raz w wachlarzu od skrajnie dolnego poziomu do maxymalnie uniesionego . Pytanie tylko czy tak może być ? Czy nic się nie zepsuje w dźwigni która ustala ograniczenie odpadania i unoszenia gdy będę nią cały czas robił ?
       

    • Przez tedek2
      Witam. Mam kolejny problem. Wolno dzialajacy podnośnik, tur oraz hydtaulika zewnetrzna. Olej zalany fusha stou 10w30 filtry oba zmienione. Cisnienie na turze 180. Co moze byc przyczyna? 
    • Przez marioc14
      Witam
      Jakiś czas temu zaczął wyciekać mi olej spod zaworu rozdzielczego ( ten pod siedzeniem) więc wymontowalem go I wymieniłem te nieszczęsne uszczelnienie ale po zamontowaniu zauważyłem że podnośnik nie ma siły podnosić cięższych maszyn sprawdziłem ciśnienie na pompie poprzez podpięcie manometry z tylu na kiper daje 15Mp ale po puszczeni dźwigni szybko spada ciśnienie z manometru tak jakby coś gdzieś przypuszczalo co może być przyczyną? Dodam że pionową rurkę z uszczelnieniami wymieniłem jakieś sugestie co może być przyczyną?
       
    • Przez Piotr2211
      Witam mam problem w ciągu mtz 82 chodzi o siłownik podnośnika w którym Niedziala powrót(wychodzi a nie wraca) jaka moze byc przyczyna ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj