Skocz do zawartości
Krystian7745

Montaż amortyzatora drgań w układzie kierowniczym.

Polecane posty

Krystian7745    18
Napisano (edytowany)

Witam posiadam wspomaganie przerobione na orbitrol i zakupiłem amortyzator drgan moje pytanie jak go założyć żeby działał poprawnie ? potrzeba go podłączyc pod jakis zbiorniczek czy oddzielny jakis ? jakim olejem go zalać ? 

 

http://sklep.mizar.com.pl/images/watermark/wpx_5b21049821db8a4370ccd1183ee85071.jpg

Edytowano przez Krystian7745

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    16

Skoro masz orbitrol to nie widzę sensu montowania amortyzatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalfalk1    4
Napisano (edytowany)

przeważnie w miejscu amortyzatora montuje się siłownik.fabrycznie jak miały orbitrol to nie było amortyzatora bo gdzie go zamontować.

Edytowano przez rafalfalk1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Krystian7745    18

tylko problem polega na tym że koła po odjęciu tura i bez obciążników chcą się urwać tzn "walą" na prawo i lewo po zwolnieniu przestają 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zydor    7

Zetor działa bez amortyzatora, miałem i musiałem wyrzucić po założeniu "orbitrola" bo w miejscu amortyzatora jest siłowni skrętu. Żadnej różnicy nie zauważyłem, jeździłem zarówno na oryginalnym ogumieniu diagonalnym (każda innej marki ) jak również na nowych radialkach szerszych i niskoprofilowych. Szukaj przyczyny gdzie indziej, ktoś mi kiedyś powiedział że nie warto na dłuższą metę ukrywać objawów tylko trzeba je zlikwidować.

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Gregu
      Witam,
      Potrzebuje pomocy- mam Zetora 5211, rok prod. 89r. Chce założyć do niego wspomnaganie bo po 1. cięzko juz ukręcić tą kierownicą 2 są duże luzy w układzie kierowniczym i poradzono mi ze jak założe wspomaganie to te luzy nie bedą odczuwalne.
      Wiem, że jest jakies serwo wspomaganie produkcji Tureckiej które można kupić za ok. 1400 zł (kompletne do założenia) tylko nie dają na nie gwarancji. Mozna tez kupic orginalne Czeskie ale tu juz sam siłownik kosztuje ok 1100 zł a gdzie pompa i reszta... wyjdzie pewnie razem koło 3 tysi. Czy może ktoś wie gdzie można kupic ten Turecki komplet ??
      Czy ktoś wie czy można założyć do tego Zetora wspomaganie na orbitrolu? ile by to kosztowało i czy jest lepsze niz serwo?
      z góry dzieki za wasze podpowiedzi
    • Przez Mateusz_320
      Witam. Panowie potrzebuje pomocy ostatnio zauważylem ze mam rozlecianą kolumne, spróbowałem dokręcić i nalać oleju i olej sie wylał z lewej strony tam gdzie jest cały mechanizm co skręca i teraz czy da sie jakos uszczelnić? Trzeba kabine podnosić. Bardzo prosze o pomoc i z góry dziekuje.
    • Przez aldanio
      Witam. Mam pytanie odnosnie wspomagania w moim zetorze niedawno go kupilem i nie wiem jak powino byc. Jak jade to wspomaganie dziala elegancko a jak sie zatrzymam to na miejcu nie moge skrecic mi sie wydaje ze tak nie powinno byc. co jest tego przyczna?? z góry dzieki.
    • Przez MUMINEK2000
      Koledzy postanowiłem przerobić wspomaganie przy zetorze z mocowaniem orbitrola nie ma problemu ale nie wiem jaki ma być orbitrol, jaki jest orginalnie bo musi być zgrane z pompą.Najwarzniejsze jak umocować siłownik, wiem że niektóre miały orginalnie ale jak żeby to wszystko wytrzymało. Może ktoś takiego ma to prześle mi zdjęcie będę wdzięczny, niechce odwalić lipy.
    • Przez tomasz880101
      Witam wszystkich z Agro Foto mam taki problem, a mianowicie kupiłem niedawno zetora 5211 w stanie całkiem dobrym lecz ma jedną wadę, a dokładnie ma spore luzy w układzie kierowniczym. Pomyślałem sobie, puki nie ma dużo roboty to naprawie tą usterkę zacząłem od razu od kolumny kierowniczej bo nigdzie indziej luzów nie ma odkręciłem górną część kolumny i faktycznie śruba kulowa bo tak to się nazywa- ten cały mechanizm, jest wyrobiony. Kupiłem już go nowy ale teraz obawiam się że będę musiał unosić kabinę bo trzeba odkręcić boczne pokrywy kolumny żeby wymontować stare części a wmontować nowe.
      Tu jest moje pytanie do was czy ktoś może już coś takiego robił i czy trzeba faktycznie tą kabinę unosić, bo to się zanosi na kupę roboty zwłaszcza bez profesjonalnego sprzętu.
      Prosiłbym o kolejne czynności jakie powinno się przy tym wykonywać. Z góry dzięki
×