Skocz do zawartości
Krzysztoflewandowski36

przeciek przedniego napedu w renault 133.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MarcinKa    3

Rozbierasz elementy poczynając od koła i wymieniasz uszczelniacze ew łożyska jak masz luzy bo wtedy nawet najlepszy uszczelniacz nie pomoże.

 

Masz nawet filmik na YT użytkownika OVerdrive zdaje się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John23    5

Ciekawe czy półosie nie są podrobione no ale gdybać można najlepiej rozebrać i będzie widać ja to rozbierałem bo musiałem wymienić krzyżak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AlaCapone    4048

Jest to najczęstsza usterka a przyczyną jest uszczelniacz było już o tym pisane w tematach Renault. Jeśli są luzy na łożyskach to jak pisał kolega @MarcinKa trzeba wymienić je, bo w przeciwnym razie uszczelniacz długo nie wytrzyma.

Jaka jest procedura podczas demontażu już opisywałem poprzednio, wspomnę tylko, że trzeba odkręcić koło, spuścić olej z przekładni planetarnej (korek spustowy na klucz imbusowy przekręcić tak, aby znalazł się  na dole), zdjąć pokrywę przekładni. Półosi w miejscu osadzenia uszczelniacza nie wolno skrobać, ani czyścić papierem ściernym, gdyż grozi to przeciekaniem. Brud usuwamy chemicznie rozpuszczalnikiem nitro lub zmywaczem do czyszczenia hamulców w spraju (usuwa wszystko i pozostawia czystą i suchą powierzchnię).

Olej do przekładni planetarnej nalewamy po montażu przez ten sam korek (na klucz imbusowy) z tą różnicą, że przekręcamy go na godzinę 3 lub 9 i wlewamy olej do momentu pojawienia się w otworze, czyli do połowy przekładni. Wlewamy poprzez przewód przezroczysty PCV o średnicy pasującej do otworu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
×