Skocz do zawartości
News
Krzysztoflewandowski36

przeciek przedniego napedu w renault 133.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MarcinKa    10

Rozbierasz elementy poczynając od koła i wymieniasz uszczelniacze ew łożyska jak masz luzy bo wtedy nawet najlepszy uszczelniacz nie pomoże.

 

Masz nawet filmik na YT użytkownika OVerdrive zdaje się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John23    6

Ciekawe czy półosie nie są podrobione no ale gdybać można najlepiej rozebrać i będzie widać ja to rozbierałem bo musiałem wymienić krzyżak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AlaCapone    5001

Jest to najczęstsza usterka a przyczyną jest uszczelniacz było już o tym pisane w tematach Renault. Jeśli są luzy na łożyskach to jak pisał kolega @MarcinKa trzeba wymienić je, bo w przeciwnym razie uszczelniacz długo nie wytrzyma.

Jaka jest procedura podczas demontażu już opisywałem poprzednio, wspomnę tylko, że trzeba odkręcić koło, spuścić olej z przekładni planetarnej (korek spustowy na klucz imbusowy przekręcić tak, aby znalazł się  na dole), zdjąć pokrywę przekładni. Półosi w miejscu osadzenia uszczelniacza nie wolno skrobać, ani czyścić papierem ściernym, gdyż grozi to przeciekaniem. Brud usuwamy chemicznie rozpuszczalnikiem nitro lub zmywaczem do czyszczenia hamulców w spraju (usuwa wszystko i pozostawia czystą i suchą powierzchnię).

Olej do przekładni planetarnej nalewamy po montażu przez ten sam korek (na klucz imbusowy) z tą różnicą, że przekręcamy go na godzinę 3 lub 9 i wlewamy olej do momentu pojawienia się w otworze, czyli do połowy przekładni. Wlewamy poprzez przewód przezroczysty PCV o średnicy pasującej do otworu.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez razmus22
      Witam a moim aresie zapalila sie kontrolka akumolatora z puorunem czy strzałka. I przestal ciągnąć do przodu i tylu dopuki nie ostygl, gdzie jest przyczyna? 
    • Przez BaszaPasza11
      Witam. Byłem dzisiaj na przeglądzie no i tam pan pytał mnie ile on km( Renault). No i ja odpowiadam 65. Gościu mi mówi że 65 ale kW. Patrząc po danych technicznych wskazuje że ma 65km. Kto wie niech mi powie bo mam mętlik w głowie. Pozdrawiam
    • Przez TeamYamz
      witam czy ciągniki renault 110itp... posiadają zalerzny wom?
    • Przez pieniu2506
      Witam . Mam problem z ehr przy renault Ares 626 rz . Chodzi o to że podnośnik na blotnikach podnosi natomiast nie działa funkcja opuszczania. Sprawdzałem przyciski przekładając wtyczki i są dobre. Ma ktoś jakiś pomysł? Podnośnik sterowany z kabiny działa ok
    • Przez renaultares710
      witam wyciekal mi olej w aresie na wodziku od zmniany biegow , wymnienilem simering ale wlozylem bez patrzenia wczesniej w jakiej pozycji powinien byc paluch ciagnacy w srodku  , efekt taki ze byly tylko 2 biegi 3i 4 szosowe i 4 biegi polowe rozlozylem kolejny raz czy ktos dokladnie wie  w skrzyni sa dwie lapki, obie powinny byc rowno czy schodkowo , a ten paluch jak powinnien byc ustawuiony, prosze o podpowiedz bo nie chce mi sie kolejny raz rozbierac
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.