Skocz do zawartości

Polecane posty

maxxum    0

Witam wszystkich!!! Posiadam Case-a 5130 Powershift który odmówił jazdy. Silnik pracuje lecz po wrzuceniu biegu (obojetnie którego) ciągnik nie rusza. W zeszłym roku zdarzało sie coś takiego pomogła wymiana filtra hydrauliki chociaż olej jest czyściutki, w tym roku to samo. Stan oleju na max. dzisiaj zauważyłem ze biegi można wrzucać bez sprzegła przy włączonym silniku i nie ma żadnych zgrzytów, jakby wcale nie wskakiwały. po przekreceniu kluczyka świeci sie pomarańczowy trybik ale po odpaleniu gaśnie. cała hydraulika działa, podnoszenie, opuszczanie, wspomaganie, hamulec. Szukałem juz poluzowanych wtyczek jak na razie echo. dodam jeszcze ze podczas przełączania półbiegów słychac ze półbiegi przeskakują. Miał ktoś może podobny przypadek i jaka może być przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dddpp    1

Sprawdz pod pokrywą drążka od biegów czy nie rozłączył się jakiś łącznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati05    0

Witam. Jak to się stało? Pytam gdyż miałem podobną awarię, w twoim przypadku może być inaczej. Umnie awaria była mechaniczna i trzeba było rozbierać skrzynie biegów,a w twoim wyskoczył lub w jakimś sposobem wyłączył się bieg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

maxxum    0

witam!!! Jutro właśnie chce troche rozebrać ciągniczek i zagłębić sie bardziej, znalazłem schemat i wiem troche wiecej gdzie można szukac. Właśnie na schemacie jest pokazana wtyczka która warto by sprawdzić. a stało sie to w zeszłym roku, zdarzało się że raz ruszał bez problemów raz nie miał ochoty jeździć. Nie było żadnych oznak które wskazywałyby na poważniejszą awarie mechaniczną, bieg sam też nie wyskoczył, poprostu po puszczeniu sprzegła ciągnik nie rusza. W zeszłym roku wyjechałem wiosną na pole wyciągnąć inny ciągnik z pola bo się utopił. jechałem drogą troche przełączałem biegi i półbiegi wjechałem na podrówko i ciągnik stanął, dolewałem oleju, sprawdzałem bezpieczniki w końcu wymieniłem filtr hydrauliki i maszyna ruszyła, potem zdarzyło sie raz może dwa że nie chciał jeździć ale jeszcze raz sprzęgło bieg i ruszył. Na zimę wstawiony do garażu i w tym roku nie rusza. musze jutro go troszkę rozebrać może na zimę się coś tam wprowadziło, jakiś gryzoń chociaż śladów brak, albo poluzowana wtyczka i raz kontaktuje raz nie. tak wygląda moja historia z tym ciągnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxxum    0

Witam! Sprawdzilem laczniki pod biegami, posprawdzalem jeszcze raz bezpieczniki i przekazniki niestety zadnych efektow. Jakies pomysly albo przypuszczenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxxum    0

Witam! Sprawdzilem laczniki pod biegami, posprawdzalem jeszcze raz bezpieczniki i przekazniki niestety zadnych efektow. Jakies pomysly albo przypuszczenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    40

wygląda na elektrykę i hydraulikę ale napisałeś że biegi wchodzą bez sprzęgła to może w skrzyni mechanicznej odkręcił się tryb przekazujący napęd do powershiftu do odkręcenia dekiel z prawej strony ciągnika za zaworem kompensacyjnym srubki m12 chyba z 10 szt .po odkręceniu (najpierw olej spuść) zdejmij dekiel i zerknij w prawo tam zazębiają się dwa tryby większy z mniejszym (to te dwa co decydują o prędkości skrzyni 40km/hi 30 km/h) i jedna dokrecana jest na nakretke potrafi się odkrecic i spaść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxxum    0

Podlach93 - walek sie kreci na obydwu predkosciach. Masz jakies przypuszczenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    40

dzisiaj ojciec chciał załadowac sąsiadowi drewno. ciągnik odpalił ale nie mógł ruszyc przy puszczaniu sprzęgła ciągnik lekko się bujnie i stoi hydraulika wszystko działa!!! objawy ma te same co u ciebie. jutro jade na wies i będę diagnozował co się stało. mam już podejrzanego pompe - nie utrzymuje ciśnienia czyli nie jest wydajna co już dawno się przejawiało.mam kupione bebechy z Ebaya i jutro przesypie pompe i zobaczę czy zagra. najdziwniejsze jest to że nie pali się kontrolka z trybikiem.dzien wcześniej ciągnik pracował bez zarzutu. aha zerkne na cewki rewersu i sprawdze bezpieczniki i przekaźniki.

 

i po awarii... chwilowy kaprys albo operator p,,,,,

Edytowano przez BENNY82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie zakładałem nowego tematu, gdyż mam podobny problem w Case 956 xl, tylko trochę inne okoliczności. Mam problem z WOM, miał mi go naprawiać kolega wieć chciał żebym mu przygotował ciągnick i zdemontował podnośnik. Pózniej okazało się że musze jednak ciągnik odstawić do mechaniak, ale po złożeniu podnośnika okazało się że ciągnik nie jedzie. Wcześniej spusciłem olej z hydrauliki i ponownie go wlałem po złożeniu wszystkich części. Czy może to być problem? Wcześniej nigdy nie było problemu z biegami. Treaz też wchodzą, sprzegło wydaje sie ze pracuje odpowiednoi a cignik nie reaguje na żadny bieg. Czy to problem jakiegoś zaworu ? Czy może zupełnie inna przyczyna? Czy któs może mi pomóc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxxum    0

Witam wszystkich! Problem zostal najprawdopodobniej rozwiazany. Czujnik sprzegla albo inaczej wylacznik krancowy przy pedale sprzegla sie zawiesil i to bylo przyczyną. Sprawa bardzo banalna ale maszyna ruszyla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fati    0

Witam Panowie podłączę się do tematu. Otóż mam od niedawna Case 5140 i jest problem z podnośnikiem a mianowicie juystic od podnośnika działa odwrotnie. Pozycja neutralna jest ok, raz do przodu jest ok, przyciski na błotnikach działają prawidłowo, pozycja max do przodu ramiona się unoszą a powinny opadać, jak dam joystic do raz do tyłu ramiona opadają, dwa razy do tyłu na transport ramiona opadają. Joystic jest nowy i łączy prawidłowo, tj zgodnie z opisem, który znalazłem na AF, co nie bardzo zgadza się ze schematem. Czy mógłby mi ktoś podesłać zdjęcie kolejności kabli przy joysticu i kolorów kabli przy cewkach elektrozaworów od podnośnika abym mógł porównać.

Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wojtek4477
      Witam mam problem poniewaz gdy przelanczam rewers do przodu ciagnik nie rusza w dodatku pali sie taka kontrolka po prawej stronie z literka N. Pilnie prosze o odp.
    • Przez MarcinParzych
      Witam serdecznie, Panowie moze ktorys z was powiedzieć od jakiego dealera mozna kupic Ciagnik jak w temacie? Nw dokladnie ktory kupie ale chcialbym sie dowiedziec z kad mozna kupic, jak jest poznoej z serwisem.i wog. Moze ktos jeszcze uzytkuje ktorys z wymieNionych ciagnikow(deutz fahr 5120/5130; lamborghini nitro 120; valtra n103.4) i moglby cos o nim powiedzieć, doradzic z gory dziekuje za pomoc. A mieszkam 30km od Płocka, jak ktos niedaleko mialby taki ciagnik to moglbym podjechac porozmawiac i obejrzec egzemplarz
    • Przez Vroobel
      Witam kolegów,
      Jestem świezym posiadaczem case 5150 pro i mam problem z ehr mianowicie w pozycji pracy nie dziala dźwignia ustawiania glebokosci. Nie dziala mi też pokrętło od szybkości opuszczania i regulacji pozycji. Po przełączeniu joysticka w pozycje pracy podnosnik automatycznie idzie w gore i opuscic go mozna jedynie joystickiem.
    • Przez Karror830
      Witam. Mam pytanie, jaka swieca siedzi w case 5150, żarowa czy płomieniowa? Jeden z handlarzy jak szukałem case twierdzil ze plomieniowka, inny znowu że zarowa. Latem nie bylo to istotne ale teraz lepiej wiedziec jak uzytkowac, bo jezeli zarowa to podgrzewam trzymajac kluczyk miedzy zaplonem a rozruchem a plomieniowke mozna krecic od razu?
      I jak najlepiej sprawdzic czy jest sprawna?
       
       
    • Przez lordzik13
      Witam. Bardzo prosiłbym o pomoc kto jest w temecie. Niedawno nabyłem Valmet 8000 z 95r. Kupiłem ją z takim problemem ze nie jeździła. Po rozpoznaniu sytuacji doszedłem że są porozłaczne elektrozawory przy rozdzielaczu oleju po lewej stronie tylnego mostu. Ten rozdzielacz wygląda tak że u góry są 3 elektroawory a na dole 2 i żadna wtyczka nie jest podpięta, dodatkowo jeszcze dwa czujniki które też rozłączone. Po kombinacjach ciągnik ruszył, po wyzwoleniu górnego prawego elektrozaworu. Jeśli ktoś miał z tym do czynienia to bardzo prosze o pomoc, który kabel podpiąć do którego elektrozaworu, zamnim bedę zmuszony wydać niemałe pieniądze na serwis.
       
      Do wtyczek przychodzą następujące kolory kabli:
      czerwony + biały
      brązowy + biały
      żółty + biały
      niebieski + biały
      niebieski + biały
       
      i który elektrozawór czym steruje?
       
      Albo jeśli ktoś miałby udostępnić Katalog czy schemat to może samemu bym jakoś do tego doszedł. Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
×