Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
agroplotki    0

Kupiłem ciągnik MF 3655 i mam problem. Mianowicie po przerzuceniu rewersu na wsteczny ciągnik się blokuje, nie idzie ruszyć do tyłu(nawet bez wrzucenia biegu wystarczy samo przełączenie rewersu). Do przodu jeździ tylko na żółwiu. ma ktoś pomysł jaka może to być przyczyna?
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    499
(edytowany)

traktor holowany. skrzynia zatarta a na pewno rewers.

Sterownik działa? świeci się kontrolka zająca czy ani tyle? Prąd na dolnym elektrozaworze jest? A może przełączy a z znów skrzynie blokuje?

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamilk19912    1

Napewno tanio...napisz kolego jaka masz skrzynie bo one mialy 16/16 z jednym półbiegiem lub dyna shift. Kolego lukbold masz moze namiary na dobre czesci nowe/uzywane MF 3090 do skrzyni a dokladnie chodzi mi o rewers oraz o kolo od zakresu A/B. Handlarzyki wstawili tulejke z brazu zamiast lozyska igielkowego...Gdzies, ktos,  cos wie?Byków juz dzwonilem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    499

pisz do Agrotech1111 Parę części mi sprzedał z tym że nie wiem czy ma używki.

Te swoje tryba zanieś do porządnego tokarza, wstawi tuleje dobrej jakości i kupisz se łożyska. Zrobiłem tak u siebie na tych dwóch wspomnianych trybach. Co prawie nie wiem jaka będzie żywotność ale za 200zł tryba nie kupisz ;) Tyle mnie regeneracja kosztowała + łożysko

Albo tu 

 https://www.olx.pl/oferta/kola-skrzyni-biegow-massey-ferguson-CID757-ID5ivuP.html#f1465b6f55

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilk19912    1

hmm robiłem już taki bajer u siebie w 3655 z kołem pośrednim od napędu pompy wielotłokowej przerabiałem na wałek stożkowy mam trochę sprzętu ślusarskiego i chciałem już tak zrobić...kurcze to kolo nie wygląda zbytnio masywnie a działają na nie duże siły i po takich przeróbkach możne długo nie polatać i to mnie głównie martwi, ile czasu jeździsz na takiej przeróbce? tulejkę majster pewnie Ci hartował i zrobił pod łożysko oryginalne czy igiełki z większym rozmiarem wstawiłeś lub może łożysko igiełkowe z tulejką zewnętrzną gotowe ?, u mnie to kolo ma małe wgniecenia od łożyska i porostu handlarzy-ki poszli na łatwiznę jakby jeszcze zrobili rowek w tulejce smarujący to pewnie latałoby to dalej a tak to brąz zatkał kanały w walku, tulejka się przegrzała i zaczęła kruszyć i zaczęły się luzy i widełki wycierać co powodowało wypadanie rewersu. Dzięki za namiary:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    499

Z jakiej to jest stali zrobione to ja nie wiem. Nie będę Ci zachwalał tego sposobu bo po 300h cóż mogę stwierdzić a poza tym jak się coś sypnie to u mnie tragedii nie będzie bo mam inne traktory. Było to robione pod oryginalne łożysko. W sumie można by spróbować z innym łożyskiem bo oryginał od 300zł.

Odbite, wgnieciony od wałeczków miałem wałek rewersu... tu majster zaproponował chromowanie... też chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilk19912    1

Wałek znalazłem zamiennik za około 700PLN wiec tragedii nie ma, a muszę go wymienić bo już freziki ma podrobione i szlifowanie mi nic nie da, łożysko to z AGCO a raczej jego cena to kpiny mam fajny sklepik nie daleko co zajmują sie tylko łożyskami,uszczelniaczami i paskami i znalazł mi łożysko dobrej marki za nie cale 100PLN. Pomyśle nad łożyskiem z gotowa tulejka powinno być mniej roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    147
(edytowany)

Jak się nie mylę to ja u tego człowieka kupowałem https://www.olx.pl/oferta/czesci-do-massey-ferguson-3080-3085-3060-3070-CID757-IDjIoh9.html#fc7f1a64ba koło od AB te większe miał jeszcze wtedy nówki oryginalne angielskie za większe wołał 1800 to chyba październik był może jeszcze ma zapytaj

Edytowano przez sznajdik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilk19912    1

Oj pytałem u wielu i każdy radził szukaj pan w używkach i jak policzyłem, dwa kola, widełki łożyska oraz wałek i parę bzdetów to 5tys jest mało, dzięki kolego sznajdik jutro jeszcze podzwonię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    499
(edytowany)

Wałek znalazłem zamiennik za około 700PLN wiec tragedii nie ma, a muszę go wymienić bo już freziki ma podrobione i szlifowanie mi nic nie da, łożysko to z AGCO a raczej jego cena to kpiny mam fajny sklepik nie daleko co zajmują sie tylko łożyskami,uszczelniaczami i paskami i znalazł mi łożysko dobrej marki za nie cale 100PLN. Pomyśle nad łożyskiem z gotowa tulejka powinno być mniej roboty.

 

Ja na uszach stawałem i tego podwójnego złożenia igiełkowego w tym wymiarze nigdzie nie znalazłem... A kartonik po nim z pieknym hologramem AGCO jeszcze pół roku podziwiałem... musiał mieć ukrytą wartość :D

Pod tryb B problemów z zmienikami nie było.. jakieś japońskie dałem i dość tanie było

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilk19912    1

Oj ten sklepik jak na razie mnie nie zawiódł, kiedyś miałem tak z dużym uszczelniaczem typu kombo obdzwoniłem wielu i hurtownie z częściami i serwisy, panie nie ma ale za 2 tygodnie sciagniem i cena oczywiście kosmos, a pan z sklepiku "tak jest takie coś za dwa dni będzie kolo 250 PLN". Ramkę dla tego kartonika zrób tam pewnie był jakiś ukryty przekaz. A na temat cen oringów z AGCO...minuta ciszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    147

No ten człowiek jeżeli jest tylko jeden tam to ma dużo rzeczy do AB bo najpierw kupiłem zrobiłem traktor a później pomyślałem że muszę se do niego namiar zapisać w razie potrzeby i to było dokładnie miejscowość sadkowice kolonia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez john1
      Witam nie moge wbić grupy A ani to tyłu ani do przodu zawór ten od gory odkrecalem i nie jest przycienty co to moze byc
       
      Jeszcze zapomnialem do dac ze zgrzytów wogle nie ma
    • Przez dawid1983
      witam chcialbym zrobic dolewke oleju do skrzyni bo troche mam malo tylko niewiem jaki
    • Przez Peron
      Witam
       
      Ma ktoś może jakiś schemat układu klimatyzacji do MF6180? Nie działa mi klima, a w ciepłe i suche dni jazda ciągnikiem to męczarnia.
       
      U mnie coś było z tą klimą grzebane. Załączanie klimy jest z dorabianego przełącznika ON/OFF. Początkowo kompresor się załączał, a teraz już nie reaguje. Wszedłem do góry, na kabinę, zauważyłem, że zawór załaczający i sterujący tempraturą jest odcięty od takiego zaworu, do któtrego wchodzą przewody z czynnikiem (a powinien być połączony takim cienkim przewodem jesli się nie mylę). Nie ma też 3 stopnia nawiewu. Żeby było śmiesznie, to w lato się nie dało nawet ustawić samego chłodnego nawiewu, chociaż zawór zamykający wg pracuje popraweni (tzn, zamyka się i otwiera). Może to było subiektywne odczucie, zawór był zamknięty, a to ciepłe powietrze było spowodowane rozgrzaniem się dachu i nagrzewnicy od słońca?
       
      Prosiłbym o pomoc i naprowadzenie na trop
    • Przez bandit1945
      Witam.
      Mam problem a mianowicie nie przełącza mi na zająca....
      Czujnik uderzeniowy 1000 procent dobry....
      Podaje sygnał po uderzeniu... Na wyświetlaczu kontrolka się zmienia a nie podaje prądu na elektrozawór....
       
      Gdy dam prąd na ostro na elektrozawór to przełącza na zajaca...
       
      Pomocy MF 3095 dynashift
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.