olozag

Zetor 7211 nie pobiera paliwa

Polecane posty

olozag    0

Witam, mam nietypowy problem zetor nie pobiera mi paliwa ze zbiornika,jak jest zimny pod pompuje go i odpala elegancko, pojadę na pole zaoram z 20a gaśnie i nie idzie go odpalić. pompuje paliwo nie leci i tak jest póki znowu odstoi swoje i jak ostygnie pompka łapie i znowu pracuje normalnie do tego samego momentu. wymieniłem filtry, pompkę zasilającą, przewody, wyczyściłem zbiornik i dalej to samo? Ktoś miał podobny problem? Czy wina jest w popie wtryskowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

od strony bloku masz śrubę z oczkiem do przewodu paliwowego . W śrubie jest ten właśnie zaworek -kulka podparta sprężyną . Bywa ,że przepuszcza i nie ma odpowiedniego ciśnienia w korpusie pompy


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Cały układ paliwowy ma być szczelny , a pompka paliwowa działać jak trzeba i nie ma że nie odpali . Kiedyś w zbiorniku pływał Mi płatek farby i tez co jakiś czas gasł traktor . Sprawdź czy zbiornik od dołu nie zagięty .

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    185

Nie cały układ paliwowy musi być szczelny :) Odkręć korek zbiornika, prowizorycznie zabezpiecz wlew szmatką (przepuszczalną i cienką) i do roboty. Jeśli problem ustąpi to musisz rozłożyć korek aby go udrożnić - musi on zapewniać dopływ powietrza do zbiornika w miarę ubywania paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecki7745    227

miałem to samo walczyłem z przewodami pompką zbiornikiem a okazało się że problemem była miedziana podkładka pod śrubę przy pompce wymieniłem wszystkie dokręciłem wszystkie śruby i do dziś działa wszystko musi być szczelnie tak zetory mają niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Właśnie może być multum powodów. Mi przykładowo skądś wziął się jakiś śmieć w zbiorniku, zassało go i zaklinował się w tych metalowych końcówkach przewodów co dochodzą do odstojnika czy tam pompki. Niby wszystko sprawdzone, przewody i podkładki wymienione, zaworek i pompka również. Zaworek zwrotny też dokładałem i nic. Jako że ten śmiecik się zaklinował, nie wypad i nawet tego pierwszym razem przy czyszczeniu nie zauważyłem to się męczyłem sporo z tym. 

Ogólnie musisz w tym kierunku wszystko sprawdzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czarek0808    0

Witam, problem z zetorem 7211, silnik pracował normalnie, a po zgaszeniu długo kręcił żeby odpalić, nie chciał wejść na obroty a jak wszedł z wielkim bólem to nie chciał z nich spaść, zapewnie coś z pompą 🤔 tylko co to może być? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046

Ty nie pytaj co może być tylko pompę zawieź do pompiarza razem z wtryskiwaczami. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj