Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Kupiłem Renault 155.54 z 1999r. i mam parę pytań.

1. Znalazłem nie podłączony czujnik na pierwszym zdjęciu, znajduje się on z prawej strony pod rozdzielaczem w górnej części skrzyni biegów. Zdjęcie pierwsze.drugie

2. Od czego ten elektrozawór. Przed lewą zwolnicą. Zdjęcie trzecie.

3. Czy ten elektrozawór jest od przedniego napędu przy przystawce. Zdjęcie czwarte.

Posiada może ktoś instrukcję katalog części schemat instalacji  do tej maszyny, chętnie bym kupił.

post-8535-0-19887000-1488730517_thumb.jpg

post-8535-0-79561400-1488730696_thumb.jpg

post-8535-0-82558600-1488730715_thumb.jpg

post-8535-0-82887800-1488730911_thumb.jpg

Edytowane przez johndeere975
Opublikowano (edytowane)

Dzięki, miałem z tym niezłego rebusa. Gdzie znajduje się czujnik od kontrolki pierwszej z prawej, i dlaczego mam dwa włączniki wycieraczek, chodzi o spryskiwacz?

Chciałem podłączyć czujnik od hamulca ręcznego i jak ściągnąłem peszel z kabla to okazało się że porozrywane kable od hamulca ręcznego, sprzęgła wałka wom, blokady mostu, generalnie kipisz, który był dobrze ukryty. Czy posiada ktoś schemat, bym mógł to szybko naprawić. Nawet opis forumowicza który przerabiał ten temat pewnie coś by mi wyjaśnił.

post-8535-0-62422800-1488732130.jpg

Edytowane przez johndeere975
Opublikowano

Sam wypisujesz często piramidalne bzdury, których większość po pijaku nawet nie napisze.

Kolega PIOTREK79 napisał "jeśli ten model je posiada" - ale trzeba umieć czytać ze zrozumieniem.

 

Twoje wszystkie 15 postów wnoszą wiele do tematów, dobrze że są tacy pomocni ludzie jak ty

 

Właśnie trzeba umieć czytać ze zrozumieniem, wtedy wiedziałbyś że ten ciągnik nie posiada ani klocków, co kolego może i wspomniał, ani żadnego hamulca w przystawce, na wale czy przednim moście, bo  o tym kolega wyżej też wspominał

Opublikowano (edytowane)

Twoje wszystkie 15 postów wnoszą wiele do tematów, dobrze że są tacy pomocni ludzie jak ty

 

Właśnie trzeba umieć czytać ze zrozumieniem, wtedy wiedziałbyś że ten ciągnik nie posiada ani klocków, co kolego może i wspomniał, ani żadnego hamulca w przystawce, na wale czy przednim moście, bo  o tym kolega wyżej też wspominał

 

Kochane Dziecko! Mam do Ciebie prośbę: NAUCZ SIĘ PISAĆ PO POLSKU - bo robisz tyle błędów, co przedszkolak.

Potem naucz się czytać ze zrozumieniem. Dopiero na końcu zacznij pisać.

 

SORKI. ale kolega dopiero zaczyna swoją przygodę z AF a każdy z nas popełnia błędy.

Edytowane przez AlaCapone

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v