lysy23

nh m13 5uz zaworów ssacych i wydechowych

Polecane posty

lysy23    0

Czy mógłby ktoś podać jaki jest luz zaworów ssacych i wydechowych w new holland m135 rok96 z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

fiatagri f 110 91 r (poprzednik)

 

silnik iveco 8065.06.A.330

8065.05.A.325

8065.05.B.330

8065.25.A.220

 

luz między zaworami 0.45

 

na zimnym silniku 0.30

 

ale ty tam silnik forda i turbo :( to nic te moje dane ci nie dadza

 

Edytowano przez sebe1033

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Parich    0

Wg instrukcji obslugi tm 115-tm165 luz zaworow (zimny) ssanie 0,36-0,46

                                                                              (zimny) wydech 0,43-0,53

instrukcja z 2000 r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysy23    0

Dzięki bardzo. Dostałem info też ze na zimnym ssący 0.28 A wydech 0.40.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kali1209
      Witam, prosze bardzo o nie usuwanie tematu, nigdy nie mogę załapać jak się ustawia zawory w ciągnikach remontuje teraz ursus 3512 silnik perkinsa 3-cylindrowy, jak się powinno ustawiać w którym momencie? jak zawór ssący jest otwarty na maxa to reguluje wydech a jak wydech to ssący. proszę bardzo podpowiedzieć.
    • Przez BenT
      Witam. Liczył bym na pomoc w sprawie ustawienia zaworów w ciągniki renault 155.54. Interesuje mnie jak to zrobić krok po kroku oraz jaki musi wynosić luz na zaworach.
    • Przez Rafał1995
      Witam!
      Mam problem silnikiem mf 3. konkretnie to ciągnik c-360 3p. Ale od początku. Ilknik jest złożony całkowicie na nowych cześciacj blok głowica tłoki  itd... Od skończenia remontu zrobił moe z 4 godziny, Dziś bronowałem i nagle zaczal trochę inaczej pracować,pomyslałem że sie zapowietrza i szybko zjechałem do domu. ogladnałem co i jak i zauwazylem że pompa Sie poci w kilku miejscach ale temat nie o tym. Zapaliłem na próbę z ciekawości,odpalił bez problemu tylko po dodaniu gazu zaczeło wywalać olej bgnetem,dodam że na obroty nie zbierał się tak jak wczwśniej. Po otwarciu maski zauważyłem że z pod nakrętek trzymających pokrywę zaworów szły bąbelki,z jednej z olejem bo wyrzycało czarną maź a z drugiej takie cos brązowe moze to płyn. Zwaliłem głowice bo stwierdziłem że uszczelka. Ale uszczelka cala tylko po zdjeciu głowicy było na niej pełno kropel plynu chłodniczego. a Srodkowa szpilka od strony kolektora ssącego cała urzygana w oleju.  Środkowy tłok mokry,w komorze spalania było  cos jakby olej,ropa lub płyn może??Ciężko było mi stwierdzić. a dwa pozostałe tłoki suche tylko jest na nich taki biały nagar,osad. a po delikatnym skrobniecu Paznokciem pod spodem jest juz normalnie okopcone na czarno. Panowie pomożcie co to może być. jest możliwe że blok lub głowica krzywe?? liczę na Wasza pomoc. pozdrawiam!
    • Przez jarox1100
      Witam po wymianie uszczelek popychaczy i wyregulowaniu zaworów w moim T25 nie można zgasić traktora nawet jak się wyciągnie wajche odprężnika to dlej chodzi.
    • Przez tobi0092
      Witam wszystkich forumowiczów .Mam problem w ursusie 1014 ,a mianowicie popychacz laski zaworowej tzw.szklanka spada w dół bloku co powoduje stuk w silnik poprzez zbyt duży luz zaworowy. Zaznaczam  ze zawory ustawione na luz 0.25 na ssacym i 0.3 wydechowy. Po wyciągnięciu laski z gniazda silą i ponownym ustawieniu zaworów problem się powtarza . Co może byc przyczyną takiego zachowania .Reszta szklanek pozostaje w swoim miejscu .Może ktoś się spotkał z takim problem i coś doradzi w tej kwestii.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj