Skocz do zawartości
Rolnik3310

Jak ustawić siewnik saxonia a201 ?

Polecane posty

WHATEVER

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez PIOTREK44
      Witam wszystkich serdecznie
      Mam taki problem nie wiem jak sprawdzić zapłon czy jest późny czy wczesny
      Prosiłbym o dobre wytłumaczenie jak i co zrobić
       
      Za dodane odpowiedzi dziękuje
    • Przez Piotr0509
      Witam!
      Mam zetora 3320, robiłem kapitalny remont silnika oraz remont pompy paliwowej. Pompiarz chyba źle ustawił mi ją, ponieważ zwiększył dawkę paliwa. Zauważyłem to po większym spalaniu i przy dużym obciażeniu pokazujący sie czarny dym, przy rozruchu znów, słychać twarde dzwonienie silnika. Tak jakby był za wczesny zapłon. Czy może ktoś zna parametry ustawiania pompy paliwowej? Pompiarze ustawiają wszystko na jedno kopyto. Czekam na odpowiedź, pozdrawiam.
    • Przez pawel807
      Hej. Założę nowy temat, bo nie ma i może komuś się przydać.
       
       
       
      Czy na spalanie ma wpływ początek wtrysku ? Mam nowe koło pasowe, na nim nie ma znaków. Zaznaczyłem sobie punkty GMP, kiedy miałem wyjęte wtryskiwacze. I mógł by mi ktoś powiedzieć kiedy powinno wyjść paliwo z króćca pompy. Tak mniej więcej ile cm przed punktem GMP. Czy odchylając pompę od silnika to się przyspiesza, czy opóźnia wtrysk ?
    • Przez waldek315
      Witam jak poprawnie ustawić zapłon w takim ciągniku. Ciężko odpala a wydaje mi się że jest źle pompa ustawiona. Na Plaka pali na dotyk. Silnik podobno jest 200 mth po kpl. remoncie. Ciągnik nie jest mój więc ciężko stwierdzić jak wcześniej odpalał
    • Przez Properth
      Witam, mam pytanie z innego działu jak maszyny rolnicze, aczkolwiek nieco związanego. Mam w Starze silnik 6ct107, który dawniej jeździł a Autosanie, następnie ściągnięto mu Turbo z osprzętem, przestawiono i jeździł w Starze. Ja go kupiłem w takim stanie, ale po pewnym czasie przywróciłem osprzęt wraz z Turbo, dałem do zrobienia wtryski i pompę. (Naprawa, regulacja na autosan). Mam problem z wtryskiem, nie mam lampy, i ustawiać go na znak na wale + kropka na pompie?? Wydaje mi się, że w takim właśnie ustawieniu jest nieco za miękki. Teraz lekko dałem tę flanszę w lewą stronę i jest agresywniejszy. Na tabliczce silnika napisane 6CT107, na pokrywie zaworów 29 stopni przed GMP. Potrzebuję porady doświadczonego mechanika w tych silnikach. Poniżej wstawiam filmik jak silnik chodzi teraz.
       
      Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
       

×